To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Jaśliska: Zakup i dostawa materiałów biurowych, tonerów dla Urzędu gminy Jaśliska oraz Zespołu Szkół Publicznych w Jaśliskach
Numer ogłoszenia: 69000 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36222 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaśliska, Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych, tonerów dla Urzędu gminy Jaśliska oraz Zespołu Szkół Publicznych w Jaśliskach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych, tonerów dla Urzędu Gminy Jaśliska oraz Zespołu Szkół Publicznych w Jaśliskach: Szczegółowy opis zamówienia, któremu muszą odpowiadać oferowane materiały został zawarty w załączniku nr 7A i 7B do SIWZ. 1) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne materiałów opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie dołączy wykazu będzie to oznaczało iż zastosował w ofercie urządzenia spełniające wymagania techniczne zawarte w szczegółowym opisie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ). 2) W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy w kolumnie nr 2 formularza cenowego (załącznik nr 5A i 5B do SIWZ) wpisać wszystkie parametry materiału równoważnego. Zamawiający porówna wtedy parametry urządzeń użytych w ofercie do parametrów materiałów ze specyfikacji technicznej (załącznik nr 7A i 7B do SIWZ). 3) Jeżeli w specyfikacji technicznej są znaki towarowe lub nazwy producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne materiały wymienione w specyfikacji technicznej mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe takie same lub lepsze właściwości od wskazanych w specyfikacji technicznej, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w specyfikacji technicznej. 4) Wykonawca zapewni: a) Na przedmiot dostawy wykonawca udzieli przynajmniej 24 miesięcznej gwarancji, b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez zamawiającego - Urząd Gminy Jaśliska lub ZSP Jaśliska, c) Materiały eksploatacyjne określone w przedmiocie zamówienia muszą być fabrycznie nowe (Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych i innych niż wymienione w przedmiocie zamówienia), d) Wykonawca musi w swojej ofercie zapewnić wszystkie pozycje wyszczególnione powyżej w przedmiocie zamówienia - pominięcie jakiejkolwiek pozycji w ofercie spowoduje jej odrzucenie, e) Zamawiający dopuszcza wyłącznie tonery i tusze fabrycznie nowe nieregenerowane, nie naruszające warunków gwarancji producentów urządzeń wymienionych w tabeli, oraz nie naruszające żadnej z technicznych funkcji urządzeń. f) Na materiały eksploatacyjne dostarczone jako równoważne Wykonawcy udzielą dożywotnej gwarancji niezawodnego działania przez cały okres eksploatacji, niezależnie od długości jej trwania. Wykonawcy przyjmą na siebie koszty związane z awarią urządzenia drukującego, jeżeli jej przyczyną byłoby zastosowanie materiału równoważnego. Jeżeli ze względów technicznych i jakościowych materiał równoważy nie będzie mógł być eksploatowany w danej drukarce, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy oryginalny materiał po cenie równoważnego. Wymiana produktu nastąpi w ciągu 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych nazwę producenta, nazwę ( typ, symbol ) materiału, opis zawartości. 5) Przedstawione w formularzy cenowym (załącznik Nr 5A i 5B do SIWZ) ilości zamówienia są wielkościami, które w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie. Wykazane ilości mają charakter orientacyjny przyjęty dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje ich całkowitej realizacji. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załącznikach Nr 5A i 5B, 6) Zamawiający w kolejnych składanych zamówieniach będzie szczegółowo określał ilości zamawianego asortymentu. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować każdorazowo na podstawie złożonego faxem lub e-mailem zamówienia określającego ilość i asortyment dostawy, określonej w Załącznikach Nr 5A i 5B do SIWZ. Wielkość każdorazowego zamówienia nie powinna być mniejsza niż 500,00 zł (brutto). 7) Zamówiona faxem, e-mailem dostawa musi być zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych) od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego, a w przypadkach wymagających natychmiastowej dostawy w ciągu 48 godz. od momentu zgłoszenia. Jeżeli termin realizacji dostawy przypada na dzień wolny od pracy dla Zamawiającego, termin ten upływa w następnym dniu roboczym Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CROSART Marcin Burger, ul. Piastowska 22/19, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21300,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14921,45
Oferta z najniższą ceną: 14921,45 / Oferta z najwyższą ceną: 15862,96
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu.
- Sukcesywne dostawy papieru biurowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa papieru kserograficznego do szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
- Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Skierniewice
- Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy, bębnów i innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Konstancin - Jeziorna
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.