To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 69017 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Poznań: Usługa polegającą na ocenie stanu ochrony oraz uzupełnieniu stanu wiedzy o gatunkach ptaków będących przedmiotami ochrony obszarów Natura 2000, w
układzie zadaniowym, odpowiadającym częściom zamówienia oznaczonym od I do II.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34093
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
30097592700000, ul.
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego
79,
60529
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 639 64 00, faks
61 639 64 47, e-mail
danuta.urbanska.poznan@rdos.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://poznan.rdos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa polegającą na ocenie stanu ochrony oraz uzupełnieniu stanu wiedzy o gatunkach ptaków będących przedmiotami ochrony obszarów Natura 2000, w układzie zadaniowym, odpowiadającym częściom zamówienia oznaczonym od I do II.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WOP.261.11.2017.DU
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na ocenie stanu ochrony oraz uzupełnieniu stanu wiedzy o gatunkach ptaków będących przedmiotami ochrony obszarów Natura 2000, w układzie zadaniowym, odpowiadającym częściom zamówienia oznaczonym od I do II: Część I - ocena stanu ochrony lęgowej populacji bączka Ixobrychus minutus, krakwy Anas strepera, podgorzałki Aythya nyroca, podróżniczka Luscinia svecica oraz migrującej populacji gęsi zbożowej Anser fabalis i żurawia Grus grus w obszarze Natura 2000 Zbiornik Wonieść PLB300005, Część II - ocena stanu ochrony lęgowej populacji bączka Ixobrychus minutus, krakwy Anas strepera, gęgawy Anser anser, rybitwy białowąsej Chlidonias hybrida, rybitwy czarnej Chlidonias niger, żurawia Grus grus, perkoza rdzawoszyjego Podiceps grisegena, zielonki Porzana parva, czajki Vanellus vanellus oraz migrującej populacji gęgawy Anser anser, gęsi białoczelnej Anser albifrons, gęsi zbożowej Anser fabalis, żurawia Grus grus, siewki złotej Pluvialis apricaria i czajki Vanellus vanellus w obszarze Natura 2000 Dolina Małej Wełny pod Kiszkowem PLB300006.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90712400-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zbiornik Wonieść |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5250.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 5250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dolina Małej Wełny pod Kiszkowem |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6504.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6504.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa artykułów gospodarczych,naczyń jednorazowych,kremu do rąk dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Adaptacja pomieszczeń po Chemoterapii Jednego Dnia dla Ośrodka Leczenia Biologicznego w budynku Neurologii i Neurochirurgii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu
- ZP3/3794/25 - Sukcesywna dostawa wraz z transportem i wniesieniem materiałów biurowych (przyborów do pisania) do jednostek UAM w Poznaniu
- Zakup produktu leczniczego jednorazowego użytku dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego - gazy medyczne
- Dostawa worków foliowych
- Opracowanie projektu modernizacji budynku z przystosowaniem do aktualnych wymagań w zakresie ochrony p/pożarowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w Słubicach oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.