Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Szczecin: Zakup i dostawa: dwóch komputerów przenośnych, oraz oprogramowania GIS
do zarządzania akcją ratowniczą (2 licencje bezterminowe)
Numer ogłoszenia: 69017 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa: dwóch komputerów przenośnych, oraz oprogramowania GIS do zarządzania akcją ratowniczą (2 licencje bezterminowe).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: dwóch komputerów przenośnych, oraz oprogramowania GIS do zarządzania akcją ratowniczą (2 licencje bezterminowe) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, poddziałanie 4.5.2, Zapobieganie zagrożeniom zadanie pn.Mobilne stanowisko reagowania kryzysowego KWP w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - zadanie nr 1 - zakup komputera przenośnego - 2 szt.; - zadanie nr 2 - zakup oprogramowania GIS do zarządzania akcją ratowniczą - nieograniczone czasowo licencje - 2 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 3. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy odpowiednio dla części zamówienia stanowiący załącznik nr 7.1, 7.2 do siwz. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 30213100-6, 48000000-8. 5. Zasady dostaw, odbioru i warunki płatności: Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności za przedmiot zamówienia oraz określone zostały we wzorze umowy odpowiednio dla części zamówienia stanowiący załącznik nr 7.1, 7.2 do siwz. 6. Warunki gwarancji i serwisu: Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu oraz minimalne wymagania określone zostały we wzorze umowy odpowiednio dla części zamówienia stanowiący załącznik nr 7.1, 7.2 do siwz oraz w załączniku nr 9 do siwz. 7. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie oprócz ceny także okresu gwarancji na komputery w zakresie zadania nr 1 i okresu dostarczania aktualizacji w zakresie zadania nr 2, które winien podać w załącznikach od nr 6.1 do nr 6.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę. 8. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do siwz). 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej stanowiący załącznik od nr 6.1 do nr 6.2 do siwz odpowiednio do części, na którą Wykonawca składa ofertę. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz. X odpowiednio ust. 5 lub 8 siwz. 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp należy złożyć pisemne zobowiązanie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zgodnie z zapisami zawartymi we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 7.7 i 7.2 do siwz odpowiednio dla części zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Pl. Piotra i Pawła 4/5
70-521 Szczecin
Zespół ds. Zamówień Publicznych
pok. 301..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie Pl. Piotra i Pawła 4/5 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Realizacja zadania zgodnie z podpisaną umową z Urzędem Marszałkowskim Województwa Zachodniopomorskiego nr UDA- RPZP.04.05.02-32-012/14-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, poddziałanie 4.5.2, Zapobieganie zagrożeniom zadanie pn. Mobilne stanowisko reagowania kryzysowego KWP w Szczecinie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup komputera przenośnego - 2 szt. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oprogramowania GIS do zarządzania akcją ratowniczą - nieograniczone czasowo licencje - 2 szt. Szczegółowy opis, ilość i zakres oraz wymagana specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do siwz tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres dostarczania aktualizacji - 5
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Remont łazienek znajdujących się przy ul. Limanowskiego 1 w budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie".
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonania robót budowlanych i remontowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Powstańców Wielkopolskich 25 w Szczecinie.
- Budowa ul. Kalenickiej od ul. Olszynki Grochowskiej do ul. Dąbskiej
- Świadczenie usług medycznych z medycyny pracy obejmujących badania profilaktyczne i konsultacyjne lekarskie strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie.
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w budynku Przychodni Nr 1 i Przychodni Nr 4 WOMP-ZCLiP w Szczecinie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy Jeziorem Goplana a węzłem Głębokie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Odnowienie licencji TeamViewer Corporate dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.