To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Polkowice: Remont podwozia w spycharce Komatsu D61-EX15
Seria/numer B45677
Numer ogłoszenia: 69026 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198505 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, faks 076 8462960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont podwozia w spycharce Komatsu D61-EX15 Seria/numer B45677.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont podwozia w spycharce Komatsu D61- EX15 Seria numer B45677 z wymianą części wg opisu: Lp. Wykaz części Ilości 1 Łańcuch kpl. 46 ogniw 2 szt. 2 Płytki(klepki) szerokość 600 mm 92 szt. 3 Zęby koła napędowego 2 kpl. 4 Koło napinające 2 szt. 5 Rolki jednokrawędziowe 12 szt. 6 Rolki dwukrawędziowe 4 szt. 7 Rolki podtrzymujące 4 szt. 8 Śruby do mocowania rolek kpl. 9 Nakrętki śruby do mocowania rolek kpl. 10 Śruba spinająca łańcuch kpl. 11 Śruba do mocowania płytek(klepek) kpl. 12 Nakrętka śruby do mocowania płytek(klepek) kpl. 13 Śruba do mocowania zębów koła napędowego kpl. 14 Nakrętka śruby do mocowania zębów koła napędowego kpl. 2. Warunki realizacji remontu: a. Wymóg użycia części fabrycznie nowych. b. Remont maszyny ma być wykonany na terenie Składowiska odpadów innych niż niebezpieczne w Trzebczu. 3. Cena remontu jest ceną brutto, zawierającą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wraz z dojazdem i innymi kosztami związanymi z pobytem Wykonawcy w okresie remontu spycharki. 4. Dodatkowe warunki: a. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na jakość dokonywanych czynności wchodzących w zakres remontu oraz na zastosowane części zamienne. b. W przypadku awarii czas reakcji serwisu 48 godz.(dotyczy dni roboczych) od momentu zgłoszenia telefonicznego lub faxem . c. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić Zamawiającemu wszystkie wymienione podzespoły. Zamawiający nie przewiduje udzielenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. d. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru przez strony bez zastrzeżeń. e. Ewentualne koszty wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii, napraw lub niewłaściwych części będą obciążać Wykonawcę. f. W razie stwierdzenia podczas odbioru lub w okresie gwarancji wad uniemożliwiających użytkowanie maszyny zgodnie z jego przeznaczeniem Zamawiający będzie żądać usunięcia wad i usterek. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KRAMER S.A., ul. Olsztyńska 67, 11-036 Gietrzwałd, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61692,14
Oferta z najniższą ceną: 61692,14 / Oferta z najwyższą ceną: 98167,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.