Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Oświęcim: Dostawa implantów i przyrządów medycznych
Numer ogłoszenia: 69030 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8448230, faks 033 8448384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów i przyrządów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów i przyrządów medycznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.22.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1 Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2 Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.3 Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.4 Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, a na potwierdzenie jego spełnienia do oferty dołączą oświadczenie - zał. nr 3 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga załączenia stosownych dokumentów;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004r. Nr 94, poz. 896 ze zm.) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) - załącznik nr 5 do SIWZ;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę (o ile dotyczy); 5. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w SIWZ i załącznikach do niej - poprzez złożenie wymaganych oświadczeń i podpisanie formularza ofertowego; 6. Pisemne wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy z zachowaniem cen jednostkowych określonych w zał. nr 1 do umowy, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń, przy czym minimalna wartość zamówienia wynosi 80%. 2. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl, www.szpital.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4, Dział Zamówień Publicznych, p. 33..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi 4, Dział Zamówień Publicznych, p. 33..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespoleń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do kości piętowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki blokowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kable do zespoleń złamań okołoprotezowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pręty Kirschnera.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź odkolanowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki do zespoleń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe śródszpikowe kompatybilne z instrumentarium do prętów firmy Synthes.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy medyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Oświęcim
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO ORAZ CEMENT KOSTNY
- Zakup i dostawa instrumentarium chirurgicznego do zabiegów artroskopowych, ortopedycznych, neurochirurgicznych i okulistycznych na Blok Operacyjny
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA CENTRUM CHORÓB PŁUC I PNEUMONOLOGII INTERWENCYJNEJ Z PODDZIAŁEM REHABILITACJI PNEUMONOLOGICZNEJ ORAZ BLOKU OPERACYJNEGO DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawy implantów ortopedycznych
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.