eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-04

Olsztyn: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 69038 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5241450, fax 089 5241477.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do diagnostyki laboratoryjnej w asortymentach - Pipety i ezy, probówki, materiały eksploatacyjne do urządzeń firmy BRAND, końcówki do pipet Labsystem, końcówki do pipet Interscience, opakowania do prób monitoringowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.12.00 - Pojemniki medyczne z polietylenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Odpis z krajowego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stanowiącego udokumentowanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zam. publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.wiw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat weterynarii ul. Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat weterynarii ul. Szarych Szeregów 7 10-072 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa pipet i ez.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety i ezy - sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku wykonany z PP w adsortymencie różnych pojemności szczegółowo opisanych w s.i.w.z.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa probówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki wykonane z PP różnych pojemności w asortymencie szczegółowo opisanym w s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Materiały eksploatacyjne do urządzeń firmy BRAND.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały wykonane z PP w asortymencie końcówki do pipet, pudełka z końcówkami różnych pojemności w asortymencie szczegółowo opisanym w s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.Końcówki do pipet Labsystem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet o pojemności w przedziale 0,5-250 mikrol i 2-10 mlkorol szczegółowo opisane w s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Końcówki do pipet Interscience.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet o pojemności w przedziale 0,1-1 ml długości 19 cm i 0,1 - 1 ml długości 24 cm szczegółowo opisane w s.i.w.z..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Asortyment różny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały laboratoryjne wykonane z PPw asortymentach:kuwety,strzykawki,pałeczki do pobierania wymazów, statywy, butelki- szczegółowo opisane w s.i.w.z.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Opakowania do prób monitoringowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały jednorazowego użytku do przechowywania prób laboratoryjnych w asortymencie; butle,słoiki, probówki szczegółowo opisane w s.iw.z.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.