eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra KalwariaZabezpieczenie i konserwacja murów Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Góra Kalwaria: Zabezpieczenie i konserwacja murów Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku
Numer ogłoszenia: 69046 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra Kalwaria , ul. 3 Maja 10, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22/7273414, faks 22/7273414.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorakalwaria.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie i konserwacja murów Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia i konserwacji murów wieży południowej i wieży zachodniej Zamku Książąt Mazowieckich w Czersku, zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę nr 166 przez RGK przez 08 z dnia 29.05.2008 r. W ramach zadania należy wykonać: Wieża południowa: -         likwidację życia biologicznego głównie na wewnętrznej powierzchni ścian -         uzupełnienie ubytków pojedynczych cegieł, których głębokość przekracza 4 cm -         wzmocnienie skorodowanej powierzchni cegieł -         uzupełnienie pustych spoin i wymianę skorodowanej zaprawy -         wykucie i ponowne osadzenie obluzowanych mocowań stalowych poręczy przy schodach -         zhydrofobizowanie wierzchu korony murów wykonanego z zaprawy -         naprawienie ubytków w stopniach ceglanych prowadzących na chodnik widokowy Wieża zachodnia: -         usunięcie zdewastowanej instalacji elektrycznej -         wymianę schodów drewnianych prowadzących z podestu na dno wieży -         uzupełnienie spoin -         naprawę złuszczonego lica cegły Uwaga! Prowadzenie prac należy zaplanować w taki sposób aby: -  nie kolidowały z ruchem turystycznym odbywającym się na Zamku - w pierwszej kolejności należy wykonać prace na wieży zachodniej, a następnie na wieży południowej - w dniach 28 - 29 kwietnia 2012 r na Zamku odbędzie się turniej rycerski - prace i rusztowania nie mogą kolidować z planowanym przedsięwzięciem. Ponadto, wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy musi przedłożyć szczegółowy kosztorys ofertowy z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto. Kosztorys musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółowa cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. W przypadku wystąpienia okoliczności, które będą miały wpływ na zmianę kosztorysu ofertowego, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do jego korekty. Skorygowany kosztorys musi spełniać wszystkie wymagania określone powyżej. W/w kosztorysy podlegać będą weryfikacji przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem. Podkreślamy, że wycenę należy przygotować w oparciu o dokumentację techniczną i faktyczny stan obiektu stwierdzony podczas wizji lokalnej. Przedmiar jest materiałem poglądowym, stanowiącym materiał pomocniczy przy wycenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • likwidację życia biologicznego głównie na wewnętrznej powierzchni ścian - uzupełnienie ubytków pojedynczych cegieł, których głębokość przekracza 4 cm - wzmocnienie skorodowanej powierzchni cegieł - uzupełnienie pustych spoin i wymianę skorodowanej zaprawy - wykucie i ponowne osadzenie obluzowanych mocowań stalowych poręczy przy schodach - zhydrofobizowanie wierzchu korony murów wykonanego z zaprawy - naprawienie ubytków w stopniach ceglanych prowadzących na chodnik widokowy - usunięcie zdewastowanej instalacji elektrycznej - wymianę schodów drewnianych prowadzących z podestu na dno wieży - uzupełnienie spoin - naprawę złuszczonego lica cegły

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegających na konserwacji obiektów zabytkowych - dotyczącą konserwacji murów z cegły za kwotę min. 250.000 zł brutto; (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) potwierdzoną referencjami itp. od poprzednio zamawiających.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować w celu wykonania zamówienia, przynajmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która odbyła co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków spełniającą wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. 2011 r. nr 165) w tym zakresie. - 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika prac konserwatorskich - spełniającą wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. 2011 r. nr 165) w tym zakresie. - 3 osobami z zespołu wykonawczego, które spełnią wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. 2011 r. nr 165) w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 - Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ, - Pełnomocnictwo zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, wystawione dla osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania oferenta w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o ile nie wynika ono z przedstawionych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy; w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z zasadami wiedzy budowlanej przy jednoczesnej zgodzie Zamawiającego i jednostki dofinansowującej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy ul. 3-go Maja 10 05-530 Góra Kalwaria lewe skrzydło Ratusza pracownik d/s zamówien publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. 3-go Maja 10 05-530 Góra Kalwaria prawe skrzydło Ratusza Biuro Obsługi Mieszkańca.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.