eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › świadczenie usługi ochrony w postaci monitoringu obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, mieszczącego się przy ul . Karowej 1 oraz ochrony w formie fizycznej osób, mienia i obiektu podczas pracy Krytego lodowiska

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Elbląg: świadczenie usługi ochrony w postaci monitoringu obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, mieszczącego się przy ul . Karowej 1 oraz ochrony w formie fizycznej osób, mienia i obiektu podczas pracy Krytego lodowiska
Numer ogłoszenia: 69070 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 642 45 30, faks 055 642 45 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi ochrony w postaci monitoringu obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, mieszczącego się przy ul . Karowej 1 oraz ochrony w formie fizycznej osób, mienia i obiektu podczas pracy Krytego lodowiska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczenia usługi ochrony w postaci monitoringu obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu / Kryte lodowisko/, mieszczącego się przy ul . Karowej 1 oraz ochrony w formie fizycznej osób, mienia i obiektu podczas eksploatacji Krytego lodowiska znajdującego się w tym obiekcie obejmuje: I. W zakresie monitorowania obiektu: monitorowanie obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu przez 24 godziny na dobę w okresie 36 miesięcy, poprzez sprawdzanie sygnałów alarmowych z urządzeń monitorujących, zainstalowanych na chronionym obszarze i w chronionym obiekcie oraz zawiadamianie w razie potrzeby właściwych służb ( Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, pogotowia odpowiednich służb technicznych) oraz kierownika lub pracowników etatowych Krytego lodowiska, Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie do stałego prowadzenia obserwacji sygnału odbieranego z obiektu oraz, że posiada następujące systemy alarmowe i urządzenia: - system sygnalizacji włamania i napadu - system sygnalizacji ulatniania się amoniaku - system sygnalizacji awarii wentylatora maszynowni Wykonawca w przypadku otrzymania sygnału o alarmie zapewnia niezwłocznie interwencję: - w godz. 6:00 - 22:00 do 10 minut, - w godz. 22:00 - 6:00 do 5 minut załóg patrolowych - interwencyjnych w ilości 2 osób, odpowiednio wyposażonych i zgodnie z otrzymanym zleceniem powiadomienie o nim Zamawiającego, osób upoważnionych lub odpowiednich instytucji. Wykonawca zapewni oddzielny system kontroli poprzez patrolowanie obiektu przez załogę patrolowo-interwencyjną. Sygnał włamania: w przypadku naocznego stwierdzenia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstw przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w ochranianym obiekcie ( np. włamania, kradzieże, rozbój) Wykonawca podejmie czynności ochronne, poprzez ujęcie sprawcy i oddanie go w ręce Policji, a także zabezpieczy obiekt do czasu przybycia przedstawiciela Wykonawcy. Sygnał napadu: w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego Wykonawca podejmie zewnętrzne działania obserwacyjno-blokadowe mające na celu ujęcie sprawców i współdziałać będzie z Policją w likwidacji zagrożenia. Sygnał ulatniania się amoniaku: w przypadku zgłoszenia się sygnału Wykonawca winien natychmiast powiadomić: Straż Pożarną, kierownika obiektu, lub inną osobę wyznaczoną przez Wykonawcę. Sygnał awarii wentylatora maszynowni: w przypadku zgłoszenia się tego sygnału Wykonawca winien natychmiast powiadomić Straż pożarną, Policję, kierownika obiektu i inżyniera mechanika zatrudnionego w obiekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o jakimkolwiek zakłóceniu funkcjonowania systemu dyskretnego ostrzegania bądź wadliwym działaniu systemu łączności telefonicznej w szczególności gdy takie zakłócenia uniemożliwiają prawidłowy odbiór sygnału z chronionego obiektu. Na potrzeby Wykonawcy, Zamawiający zobowiązany będzie do przechowywania niezbędnych informacji zarejestrowanych w komputerze dotyczących zdarzeń związanych z monitorowaniem obiektu z ostatnich trzech miesięcy. Zamawiający i Wykonawca zachowają w tajemnicy wszystkie informacje, które będą miały wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. II. W zakresie ochrony osób, mienia i obiektu podczas pracy Krytego lodowiska przez pracowników ochrony, wg harmonogramu pracy Krytego lodowiska sporządzonego przez Zamawiającego: - patrolowanie obiektu w czasie jego eksploatacji, - prowadzenie działań zapobiegawczych, zmierzających do ochrony mienia przed kradzieżą z włamaniem oraz wandalizmem w wyniku, których może nastąpić szkoda w mieniu i chronionym obiekcie, - udzielanie osobom przebywającym na chronionym obszarze i w chronionym obiekcie w okresach, gdy Kryte lodowisko jest czynne, informacji ułatwiających im skorzystanie z usług świadczonych na tym obiekcie, - współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w utrzymaniu porządku na tym obszarze i w tym obiekcie, - bieżące prowadzenie księgi raportów z ochrony i niezwłoczne udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego, - wzywanie osób do opuszczenia obszaru lub obiektu chronionego w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na obszarze lub w obiekcie chronionym albo stwierdzenia zakłócenia porządku, - kontrola biletów i wpuszczanie osób uprawnionych na Lodowisko, - ochrona uczestników podczas organizowanych na obiekcie imprez masowych, z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych / t. j. z 2005 r. Nr 108, poz. 909 ze zm./ - ujmowanie osób przebywających na chronionym obszarze lub w chronionym obiekcie i stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, - jednolite umundurowanie pracowników ochrony wraz z widocznym identyfikatorami imiennymi oraz nazwą firmy świadczącej usługę ochrony, - o dokładnej dacie rozpoczęcia eksploatacji Krytego lodowiska i jego zakończenia Zamawiający informować będzie Wykonawcę z siedmiodniowym wyprzedzeniem. - Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu listę osób, które będą wykonywać bezpośrednio czynności związane z ochroną fizyczną osób, mienia i obiektu, a także na bieżąco wszelkie zmiany składu lub zastępstwa. - Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie w budynku Zamawiającego na cele socjalno-gospodarcze dla osób bezpośrednio wykonujących przedmiot zamówienia. Przyjmuje się pracę Krytego lodowiska w następujących miesiącach: październik - grudzień`2009 styczeń - kwiecień`2010; październik - grudzień`2010 styczeń - kwiecień`2011; październik - grudzień`2011 styczeń - kwiecień`2012, tj. 24 miesiące. Uśredniona wielkość roboczogodzin w ciągu jednego miesiąca pracy pracowników ochrony wynosi 525 h/rob. Zamawiający zastrzega, że uśredniona miesięczna wielkość pracy pracowników ochrony, w trakcie trwania całej umowy może być niższa, niż oszacowano. Niezbędna liczba pracowników ochrony oraz liczba godzin w każdym miesiącu ustalana będzie przez obie strony harmonogramem pracy. Zamawiający przyjmuje średniomiesięcznie, pracę 3 pracowników ochrony w następujących godzinach: od poniedziałku do piątku - 4 h soboty, niedziele i święta - 10 h, przy zwykłej pracy Krytego lodowiska. Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie trwania umowy do przestrzegania przez osoby wykonujące Zamówienie, ustawy z 22.01.1999r. ( tj. Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631 ze zm.) o ochronie informacji niejawnych oraz ustawy z 29.08.1997r. ( tj. Dz. U. z 2002r , Nr 101, poz.926 ze zm. ) o ochronie danych osobowych. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2., 6.3. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z należytą starannością co najmniej 3 usługi ochrony obiektu użyteczności publicznej w postaci monitoringu oraz co najmniej 3 usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób podczas imprez masowych w obiekcie. - potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.4. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w pkt 3) i pkt 4) SIWZ Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Oświadczenia wynikające z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 i 3 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj: a) Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usługi ochrony mienia i osób obejmującej obszar, na którym znajduje się obiekt Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, ul. Karowa 1 b) Licencje pracowników ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia posiadane przez osoby, które będą wykonywać zamówienie Uwaga: a) Wykonawcy składają dokument wymagany zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz.U z 2005r, Nr 145, poz 1221 z późn. zm ). b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa ten lub ci z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy posiadają dokument wymagany zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia ( tj. Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz.1221 ze zm.) 6.4. Wykaz wykonanych usług i osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia 6.4.1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt. 5.2 SIWZ. Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. b ) W wykazie podając przedmiot usługi należy określić: - dla każdej usługi ochrony obiektu / monitorowanie obiektu/- rodzaj obiektu np. szkoła, bank szpital; - dla każdej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu użyteczności publicznej - rodzaj obiektu: hala sportowa, szkoła itp. oraz liczbę uczestników imprezy 6.4.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 6.5. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 190.000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą. b) potwierdzenia spełniania przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ: 6.4. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego 1. odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.elblag.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , 82-300 Elblag, ul. Karowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Miejski Osrodek Sportu i Rekreacji, 82-300 Elbląg, ul. Karowa 1, w sekretariacie - pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.