To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Piotrków Trybunalski: WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCEJ KONSERWACJI I NAPRAWACH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 6907 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 268869 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 44 7339253, faks 44 7339252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCEJ KONSERWACJI I NAPRAWACH SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. ZAKRES USŁUGI BĘDĄCEJ PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA OBEJMUJE: 1) Bieżące utrzymanie i konserwację sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego, które rozliczane będą w formie ryczałtu miesięcznego i obejmujące: 1.1. kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów sygnalizacji świetlnych wraz ze sterownikami - 1 raz do roku; 1.2. kompleksowe oględziny i ocenę stanu technicznego widocznych elementów znaków aktywnych - 1 raz do roku; 1.3. kontrolne samochodowe i piesze oględziny sygnalizacji świetlnych dla ustalenia poprawności ich funkcjonowania - jeden raz na dobę w godz. 600 -730; 1.4. pomiary ochrony przeciwporażeniowej wynikające z terminów ustalonych przepisami eksploatacji - co najmniej raz w roku; 1.5. pomiary uziemień urządzeń sygnalizacyjnych wynikające z terminów ustalonych przepisami eksploatacji - co najmniej raz w roku; 1.6. opracowywanie protokółów oględzin, kontroli i pomiarów, o których mowa w punktach 1.1. - 1.5.; 1.7. wymianę przepalonych żarówek w latarniach sygnałowych; 1.8. zapewnienie bezpieczeństwa ruchu w rejonie ewentualnej awarii do czasu jej usunięcia; 1.9. prowadzenie Pogotowia Sygnalizacyjnego tj. utrzymanie stanu gotowości przystąpienia do usuwania usterek lub wyłączenia uszkodzonej sygnalizacji w czasie 45 min. po otrzymaniu zgłoszenia w godzinach 6.00 - 20.00 , w czasie 2 godzin po otrzymaniu zgłoszenia w pozostałych godzinach; 1.10. zabezpieczanie zagrożeń powstałych na skutek działania kataklizmów, wypadków drogowych i działań wandalskich w porozumieniu z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego; 1.11. obsługę reklamacji materiałów, części i urządzeń wykorzystanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 1.12. przeprogramowywanie sterowników sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych na polecenie Zamawiającego; 1.13. koordynacja działań mających na celu utrzymanie urządzeń sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych w pełnej sprawności użytkowej; 1.14. lokalizacja uszkodzeń kabli sygnalizacyjnych, sterowniczych, koordynacyjnych i pętli indukcyjnych; 1.15. przygotowanie miejsca pracy dla innych firm wykonujących zadania z zakresu remontu, przebudowy i rozbudowy sygnalizacji świetlnych; 1.16. utrzymanie w czystości soczewek i odbłyśników latarń sygnalizacyjnych - czyszczenie minimum 2 razy w roku; 1.17. utrzymanie w czystości tarczy znaków aktywnych i powierzchni modułów fotowoltaicznych - czyszczenie minimum 4 razy w roku, 1.18. uzupełnianie uszkodzonych wandalsko daszków na latarniach, 1.19. wymianę zniszczonych wandalsko soczewek, 1.20. naprawy sterowników; 1.21. zabezpieczenie antykorozyjne masztów, słupów wysięgnikowych i szaf sterowniczych. 2) Remonty, modernizacje i usuwanie awarii sygnalizacji świetlnych, które będą rozliczane kosztorysowo. 2. WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ REALIZOWAĆ USŁUGĘ BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH W TRYBIE CIĄGŁEGO NADZORU, ZAPEWNIAJĄCEGO UTRZYMANIE SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH W NALEŻYTEJ SPRAWNOŚCI. UWAGA ! - W przypadku prac, o których mowa w pkt 1 ppkt 2), wynagrodzenie będzie ustalane w oparciu o przedłożony przez Wykonawcę do akceptacji Zamawiającego kosztorys/kalkulację dla prac remontowych, modernizacyjnych i związanych z usuwaniem awarii, uwzględniający ceny czynników produkcji nie wyższe od określonych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, stanowiącym zał. Nr 2 do umowy (wykaz stawek i narzutów), a dla materiałów, sprzętu i transportu dla których ceny nie zostały określone - ceny nie wyższe od średnich cen materiałów, sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR lub KNNR), a w przypadku prac dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR lub KNNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Czynniki cenotwórcze jak: robocizna, koszty pośrednie, zysk, koszty zakupu obowiązują przez cały czas trwania umowy i nie podlegają negocjacji. Dla cen materiałów z danego kwartału odbiegających od średnich krajowych będą wymagane faktury zakupu. W przypadku awarii nietypowych, np. naprawy elementów sterownika, dopuszcza się zastosowania kalkulacji indywidualnej rozliczenia prac. Z zastosowaniem czynników cenotwórczych określonych w formularzu cenowym. - Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren podczas prowadzonych prac związanych z wykonywaniem zamówienia poprzez zapewnienie bezpieczeństwa pracowników oraz osób trzecich. UWAGA ! 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować, że wszelkie prace związane z wykonywaniem usługi polegającej na bieżącej konserwacji i naprawach sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych zlokalizowanych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego wykonywane będą zgodnie z wymogami przepisów budowy urządzeń elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotyczące ich eksploatacji z zastosowaniem urządzeń posiadających certyfikaty jakości oraz zgodności z wymogami norm i bezpieczeństwa. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są zagwarantować pod rygorem natychmiastowego rozwiązania umowy, że nie będą wprowadzać samowolnie zmian w zakresie wyposażenia sygnalizacji oraz programowania sterowników. 3. Wykonawca bieżącego utrzymania sygnalizacji świetlnej zapewni organizację pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zakładach energetycznych oraz innych zakładach pracy przy urządzeniach elektroenergetycznych. 4. Wykonawca wykona zamówienie zgodnie z zasadami zaproponowanymi przez Zamawiającego przy użyciu sprzętu i materiałów posiadających odpowiednie atesty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
- F.H.U. MACUGA WŁODZIMIERZ MACUGA, UL. B. PRUSA 7, 98-200 SIERADZ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225270,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114000,00
Oferta z najniższą ceną: 114000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- SUKCESYWNA DOSTAWA PALIWA TJ. BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ 95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO SAMOCHODÓW I NARZĘDZI ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA Z SIEDZIBĄ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Boisko wielofunkcyjne wraz z terenem lekkoatletycznym przy SP13 w Piotrkowie Trybunalskim - BO 2023
- Dostawa grysu kamiennego płukanego (bazalt) frakcji 2-5mm w ilości 1000Mg
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3313E na odcinku Tychów - Biskupia Wola
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, podłoży, testów, materiałów zużywalnych dla potrzeb pracowni mikrobiologii wraz z dzierżawą aparatów z wpięciem do LIS i opieką aplikacyjną.
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.