Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Rawicz: Wykonanie napraw i remontów bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 69095 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. , ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie napraw i remontów bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw i remontów bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego: PAKIET NR 1 - Inhalatory, PAKIET NR 2 - Respiratory, PAKIET NR 3 - Wagi, PAKIET NR 4 - Aparaty EKG, PAKIET NR 5 - Holtery, PAKIET NR 6 - Ssaki, PAKIET NR 7 - Lampy, PAKIET NR 8 - Łóżka, PAKIET NR 9 - Pulsoksymetry, PAKIET NR 10 - Pompy, PAKIET NR 11 - Elektrostymulatory, PAKIET NR 12 - System higieny osobistej, PAKIET NR 13 - Stoły operacyjne, PAKIET NR 14 - Endoskopy, PAKIET NR 15 - Diatermie, PAKIET NR 16 - Zestaw do koagulacji, PAKIET NR 17 - Inkubatory, PAKIET NR 18 - Kardiomonitory, PAKIET NR 19 - Aparaty KTG, PAKIET NR 20 - Aparaty USG, PAKIET NR 21 - Defibrylatory, PAKIET NR 22 - Aparat do znieczulania, PAKIET NR 23 - Aparat do urodynamiki, PAKIET NR 24 - Aparat RTG, PAKIET NR 25 - Sterylizatory, PAKIET NR 26 - Laparoskop, PAKIET NR 27 - Histeroskop, PAKIET NR 28 - Koncentrator tlenu, PAKIET NR 29 - Sprzęt różny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. sporządzony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem opisu przedmiotu zamówienia - co najmniej trzech usług, wg druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi przeglądów i konserwacji oraz napraw i remontów sprzętu medycznego zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. oświadczenie, że wykonawca posiada wymagane uprawnienia, zaświadczenia kwalifikacyjne, doświadczenie i przygotowanie zawodowe do wykonywania konserwacji, napraw i montażu danej aparatury i skierowania do ich wykonywania osób o odpowiednich kwalifikacjach i przeszkolonych w zakresie danego urządzenia oraz w przypadku wyboru jego oferty zobowiązanie się do dostarczenia zamawiającemu wymienionych dokumentów w dniu podpisania umowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: 1. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1. zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego, 2. zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia wejścia w życie wprowadzających je przepisów, 3. zmiany cen przedmiotu umowy jeżeli jest korzystna dla zamawiającego, 4. zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej. 5. aktualizacji wykazu aparatury podlegającej usłudze, która dokonywana będzie w formie aneksu do umowy w n/w przypadkach: - skreślenia z wykazu na podstawie orzeczeń technicznych stwierdzających, że aparatura podlegająca dotychczas usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia nie nadaje się do dalszej eksploatacji, - włączenia do wykazu na podstawie protokołów odbioru technicznego lub innych dokumentów sprzętu medycznego przyjętego na stan jednostki Zamawiającego w okresie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, budynek administracji IIp., pokój nr 18...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., 63-900 Rawicz, ul. Gen. Grota Roweckiego 6, budynek administracji IIp., sekretariat...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r. - Warzywa i owoce.
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usługi bieżąca konserwacja i drobne naprawy urządzeń Pododdziału Dializ zgodnie z wykazem urządzeń oraz bieżąca obsługa Stacji Uzdatniania Wody dla Pododdziału Dializ przez 36 miesięcy.
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.