Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Warszawa: Dostawa gadżetów na potrzeby promocyjne Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 69143 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Handlowa, Aleja Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5648608, fax 022 5648608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów na potrzeby promocyjne Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gadżetów na potrzeby promocyjne Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w tym: Część I - Dostawa apaszek Część II - Dostawa długopisów, kompletów metalowych, ołówków drewnianych, teczek konferencyjnych Część III - Dostawa koszulek bawełnianych, parasoli, pendrive, toreb foliowych, wizytowników metalowych Część IV - Dostawa toreb konferencyjnych Część V - Dostawa kubków ceramicznych, logosmyczy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA PODMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. 1-4 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: 1. Akceptują warunki umowne załączone do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego wymagania określonego w pkt. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: a) Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem Nr 1 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. b) Formularz cenowy: - dla Części I, zgodny z formularzem nr 2 do SIWZ, - dla Części II, zgodny z formularzem nr 3 do SIWZ, - dla Części III, zgodny z formularzem nr 4 do SIWZ, - dla Części IV, zgodny z formularzem nr 5 do SIWZ, - dla Części V, zgodny z formularzem nr 6 do SIWZ. c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załączonym formularzem Nr 7 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Szczegółowy opis oferowanych artykułów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgh.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Al. Niepodległości 162 02-554 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pokój 420.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Al. Niepodległości 162 02-554 Warszawa Dział Zamówień Publicznych pokój 420.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa apaszek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Apaszki w pudełku, 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa długopisów, kompletów metalowych, ołówków drewnianych, teczek konferencyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długopisy konferencyjne - 5.000 szt. Komplet metalowy długopis + ołówek w etui - 2.000 zestawów Ołówki drewniane - 4.000 szt. Teczki konferencyjne A5 (na suwak) - 200 szt. Teczki konferencyjne A4 (z klipem) - 1.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa koszulek bawełnianych, parasoli, pendrive, toreb foliowych, wizytowników metalowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszulki bawełniane typu POLO (trzy kolory do wyboru) - 300 szt. Parasole - 200 szt. PenDrive 1GB - 1.000 szt. Torby foliowe (reklamówki) - 4.000 szt. Wizytownik metalowy z grawerowanym logo - 400 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa toreb konferencyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torby konferencyjne (z materiału, z paskiem na ramię oraz z rączką) - 800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kubków ceramicznych, logosmyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubki ceramiczne (zielone) - 1.500 szt. Logosmycze - 3.000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, papieru biurowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wejherowie
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim - powtarzane
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.