Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Łódź: dostawy MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO. Nr sprawy 07/MMSJ/08
Numer ogłoszenia: 69151 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 63653 96, fax 042 6365396.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO. Nr sprawy 07/MMSJ/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego są: DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 3 w Łodzi. Warunki dostaw opisane są w projekcie umowy - załącznik nr 4do SIWZ. W załączniku nr 2 do SIWZ, w określeniu szczegółowym przedmiotu zamówienia zawarte są kryteria, które muszą być bezwzględnie spełnione. Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek dla pakietów: 1B, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15A, 15B w ilościach określonych w załączniku nr 2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 19.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania się o zamówienie publiczne - wyklucza wykonawców, którzy: 3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-4, 3.2. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, 3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3.6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, co skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 24 ust 4 prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: 4.1. gdy jest ona niezgodna z ustawą, 4.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów -przedmiotu zamówienia, 4.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.5. wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4.6. zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawa zamówień publicznych, 4.7. który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 4.8. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 5. Warunki dodatkowe: 5.1. termin płatności 30 dni, 5.2. wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z ofertą żądaną ilość próbek określonych w załączniku nr 2 SIWZ, a w przypadku konieczności dodatkowo dostarczy określoną w zamówieniu ilość na warunkach określonych w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 w pkt.6. SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia (formularz cenowy) wg załącznika nr 2. Zamawiający prosi o dołączenie dodatkowo do oferty wypełniony załącznik nr 2 w formie elektronicznej (na dyskietce, płycie CD). 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.1 SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 3.2 SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Wykonawca przedłoży deklarację zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42/EEC z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy. 5.2. Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli zaoferowany asortyment podlega rejestracji zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy. 5.3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do oferty dla Pakietu nr 11 dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 455;1,2,3 (wszystkie pozycje w pakiecie) oraz dokument z podaną odpornością na przenikanie substancji chemicznych (zgodny z normą PN-EN 374-3:2005) (dotyczy pozycji 1-2) 6. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale. 7. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika (art. 23 Ustawy Pzp). 8. Wypełniony Wykaz podwykonawców - wg załącznika nr 5 SIWZ, 9. Wykonawca żąda, dla wybranych pozycji, dołączenia próbek przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załączniku nr 2. Dla pozostałych pozycji należy dostarczyć foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dołączenie folderów w języku angielskim, ale w takim przypadku Wykonawca dołączy oświadczenie, że na żądanie Zamawiającego przedłoży tłumaczenie na język polski żądanych pozycji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Sekretariat dyrektora - pok. nr 16, Łódź ul. Sterlinga 1/3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Sekretariat dyrektora - pok. nr 16, Łódź ul. Sterlinga 1/3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca przedłoży deklarację zgodności CE na przedmiot zamówienia. Deklaracja zgodności musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42/EEC z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy. 2.Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego sprzętu na rynek polski zgodnie z ustawa z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeżeli zaoferowany asortyment podlega rejestracji zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczy. 3. Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do oferty dla Pakietu nr 11 dokumenty potwierdzające zgodność z normą PN-EN 455;1,2,3 (wszystkie pozycje w pakiecie) oraz dokument z podaną odpornością na przenikanie substancji chemicznych (zgodny z normą PN-EN 374-3:2005) (dotyczy pozycji 1-2) 4. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale. 5. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika (art. 23 Ustawy Pzp). 6. Wypełniony Wykaz podwykonawców wg załącznika nr 5 SIWZ, 7. Wykonawca żąda, dla wybranych pozycji, dołączenia próbek przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w załączniku nr 2. Dla pozostałych pozycji należy dostarczyć foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące oferowanego asortymentu i potwierdzające wymagane parametry przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza dołączenie folderów w języku angielskim, ale w takim przypadku Wykonawca dołączy oświadczenie, że na żądanie Zamawiającego przedłoży tłumaczenie na język polski żądanych pozycji.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1A. Anestezjologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mankiet ciśnieniowy: - szt.3 2.Prowadnica intubacyjna do ukształtowania: -szt.5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1B. Anestezjologia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rurka intubacyjna z balonem i mankietem niskociśnieniowym szt. 400 2. Rurka ustno-gardłowa szt. 300 Poz. 1.Rurka intubacyjna z balonem i mankietem niskociśnieniowym - szt.400 Poz. 2.Rurka ustno-gardłowa - szt.300 Poz. 3.Filtr bakteriostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci - szt.800 Poz. 4.Maski do tlenoterapii z drenem 210-215 cm - szt.650 Poz. 5.Maska anestetyczna - szt.80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 2. Osprzęt do inhalatora AERODYNE Omega VARIO firmy Kendal.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Maska aerozolowa z nebulizatorem - szt.250 Poz. 2.Woda do zamkniętego systemu nawilżania (do inhalatora) ā 1500 ml - szt.30 Poz. 3.Woda do zamkniętego systemu nawilżania (do inhalatora) ā 500 ml - szt.20 Poz. 4.Woda do zamkniętego systemu nawilżania (do inhalatora) ā 145 ml - szt.50 Poz. 5.rura silikonowa 35 cm, wielorazowego użytku - szt.2 Poz. 6.Dren zasilający Respiflo do samoczynnego uzupełniania płynu - szt.100 Poz. 7.Filtr wlotu powietrza - szt.30 Poz. 8.Dreny tlenowe bezpieczne z wtopionymi złaczami dł. 213cm, czyste bakteriologicznie - szt.100 Poz. 9.Filtr elektrostatyczny, sterylny - szt.400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 3. Obwody oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Obwód oddechowy do długotrwałej terapii z substancją antybakteryjną dł. 1.6 m - szt.130 Poz. 2.Obwód oddechowy dla dorosłych - zestaw 2 rur o zmiennej długości oraz trójnik Y, dł. rur po rozciągnięciu min. 180cm - szt.270 Poz. 3.Aparat do treningu oddechowego - szt.80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 4A. Cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Cewnik Foleya, z balonikiem 5-15 ml, dł. 40 - 50 cm, dwudrożny, sterylny, j.u. - szt.400 Poz. 2.Cewnik Nelatona, dł. 40 - 50 cm sterylny, j.u. - szt.50 Poz. 3.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, dł. 40 - 60 cm, z kontrolą siły ssania, sterylny, j.u. - szt.4500 Poz. 4.Cewnik Pezzera, sterylny, j.u. - szt.5 Poz. 5.Cewnik Tiemmana, sterylny, j.u. - szt.130 Poz. 6.Cewnik do podawania tlenu przez nos tzw. wąsy, dł. 200 - 220 cm, sterylny, j.u. - szt.300 Poz. 7.Zestaw do pobierania wydzieliny z drzewa oskrzelowego: probówka, dodatkowy korek, naklejka do opisu, filtr przeciw HIV - szt.15 Poz. 8.Zgłębnik żoładkowy tzw. sonda dł. 120 - 130cm - szt.50 Poz. 9.Końcówka do odsysania pola operacyjnego, typu Yankauer z koszyczkiem, dł. 20-25cm, sterylna, j.u. - szt.400 Poz. 10.Cewnik do drenażu klatki piersiowej THORAX, prosty, dostępny w rozm.: CH od 24 do 32, pakowane folia-papier - szt.650 Poz. 11.Cewnik do embolektamii, dostępny w rozm.: CH 3, 4, 5 - szt.5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 4B. Cewniki z Trocarem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Cewnik z Trocarem do drenażu opł., dostępny w rozm.: CH 24, 28, 32; z linią widoczną w RTG, pakowany w plastikowy tubus, sterylny, j.u. - szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 5. Kraniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Kranik odcinający do terapii dożylnej , trójdrożny - szt.3000 Poz. 2.Kranik odcinający do terapii dożylnej , trójdrożny z przedłużaczem 25 cm - szt.100 Poz. 3.Kranik odcinający do terapii dożylnej , trójdrożny z przedłużaczem 100 cm - szt.1300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 6. Aparaty do przetoczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Aparaty do przetaczania płynów infuzyjnych - szt.15000 Poz. 2.Aparat do przetaczania krwi z OCŻ - szt.25 Poz. 3.Aparat do szybkiego przetaczania krwi - szt.500 Poz. 4.Aparat do przetaczania krwii TS - szt.400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 7. Zestawy do drenażu klatki piersiowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Zestawy do drenażu klatki piersiowej - szt.400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 8. Przyrząd do aspiracji płynów z butelek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Przyrząd do aspiracji płynów z butelek - szt.5000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 9. Worki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Worek na mocz - szt.1130 Poz. 2.Worek do diurezy godzinowej - szt.15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 10. System do odsysania próżniowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Wkłady (worki do ssaka - szt.880 Poz. 2.Dren próżniowy do odsysania jałowy - szt.630 Poz. 3.Dren niesterylny, próżniowy do odsysania -90m.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 11. Rękawiczki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Rękawice chirurgiczne sterylne do krótkich zabiegów - 580par Poz. 2.Rękawice chirurgiczne sterylne do długich zabiegów - 2500par Poz. 3.Rękawice diagnostyczne pudrowane - op. 800 Poz. 4.Rękawice diagnostyczne bezpudrowe, - op. 1250 Poz. 5.Rękawice vinylowe - op. 380 Poz. 6.Rękawice diagnostyczne nitrylowe - op. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 12. Ostrza chirurgiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Ostrza chirurgiczne do skalp., wymiar nr 11, opak. max 100 szt. - szt.5000 Poz. 2.Ostrza chirurgiczne do skalp., wymiar nr 15, opak. max 100 szt. - szt.3000 Poz. 3.Ostrza chirurgiczne do skalp., wymiar nr 20, opak. max 100 szt. - szt.5500 Poz. 4.Ostrza chirurgiczne do skalp., wymiar nr 24, opak. max 100 szt. - szt.6000 Poz. 5.Skalpel nr 20, j.u., sterylny , opak. max 10 szt. - szt.70.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 13. Igły, strzykawki, kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Igła metalowa z kulką 1,2 x 80 mm odgięta - szt.60 Poz. 2.Igła do amniopunkcji 0.7x17.8 cm, sterylna - szt.250 Poz. 3.Igła do Pena 30G - 8mm - szt.1000 Poz. 4.Igła iniekcyjna 0,5 x 25 mm, opak max.100szt. - szt.20000 Poz. 5.Igła iniekcyjna 0,5 x 40 mm, opak max 100szt. - szt.800 Poz. 6.Igła iniekcyjna 0,6 x 30 mm, opak max.100szt. - szt.2000 Poz. 7.Igła iniekcyjna 0,7 x 30 mm, opak max 100szt. - szt.4000 Poz. 8.Igła iniekcyjna 0,8 x 40 mm, opak max 100szt. - szt.100000 Poz. 9.Igła iniekcyjna 0,9 x 40 mm, opak max 100szt. - szt.45000 Poz. 10.Igła iniekcyjna 1,1 x 40 mm, opak max 100szt. - szt.60000 Poz. 11.Igła iniekcyjna 1,2 x 40 mm, opak max 100szt. - szt.100000 Poz. 12.Strzykawka 2 ml - szt.45000 Poz. 13.Strzykawka 5 ml - szt.50000 Poz. 14.Strzykawka 10 ml - szt.120000 Poz. 15.Strzykawka 20 ml - szt.65000 Poz. 16.Strzykawka 50 ml - szt.1700 Poz. 17.Strzykawka 50 ml do pomp infuzyjnych - szt.30000 Poz. 18.Strzykawka 1 ml do insuliny, z igłą - szt.800 Poz. 19.Strzykawka 100 ml cewnikowa, z dwoma wymiennymi końcówkami - szt.1000 Poz. 20.Kaniula venflon do wl. doż. nr 0.8-0.9, długość 25-33 mm - szt.1000 Poz. 21.Kaniula venflon do wl. doż. nr 1.0-1.1, długość 25-33 mm - szt.6200 Poz. 22.Kaniula venflon do wl. doż. nr 1.2-1.3, długość 45-50 mm - szt.2000 Poz. 23.Kaniula venflon do wl. doż. nr 1.4-1.5, długość 45-50 mm - szt.1500 Poz. 24.Kaniula venflon do wl. doż. nr 1.7-1.8, długość 45-50 mm - szt.500 Poz. 25.Kaniula venflon do wl. doż. nr 2.0-2.1, długość 45-50 mm - szt.50 Poz. 26.Kaniula dotętnicza 20G x 45 mm - szt.1300 Poz. 27.Koreczek do kaniul, j.u., sterylny - szt.35000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 14. Zestaw przetworników, podwójny, do inwazyjnego pomiaru ciśnienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Zestaw przetworników, podwójny, do inwazyjnego pomiaru ciśnienia - kpl.1500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 15A. Zestawy do kaniulacji żył centralnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Cewnik do naczyń centralnych jednoświatłowy - kpl.20 Poz. 2.Cewnik do naczyń centralnych dwuświatłowy - kpl.50 Poz. 3.Cewnik do naczyń centralnych trójświatłowy - kpl.1000 Poz. 4.Cewnik do naczyń centralnych czteroświatłowy - kpl.500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 15B. Zestawy do kaniulacji żył centralnych z powłoką bakteriobójczą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Cewnik do naczyń centralnych trójświatłowy z powłoką bakteriobójczą - szt.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 16. Akcesoria różne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Poz. 1.Pojnik plastykowy - szt.40 Poz. 2.Słoje na mocz 2l, plastikowe, niesterylne - szt.20 Poz. 3.Basen plastikowy - szt.15 Poz. 4.Kaczki plastikowe: męskie i żeńskie - szt.50 Poz. 5.Podkłady podgumowane na leżanki i łóżka 80-90 x 130-140 - szt.100 Poz. 6.Pincety, j.u., sterylne - szt.800 Poz. 7.Zatyczka schodkowa z uchwytem motylkowym, do sond, sterylna, j.u. - szt.50 Poz. 8.Wzierniki ginekologiczne j.u., rozm. S i M - szt.1000 Poz. 9.Łopatka do języka drewniana ā 100 szt. - op.40 Poz. 10.Opaski uciskowe tzw. staza -latex - szt.50 Poz. 11.Opaski uciskowe automatyczne - szt.50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów chłonnych oraz sprzętu jednorazowego użytku do drenażu
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- 105.24 Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Sukcesywne dostawy sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.