eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówDostawa materiałów do budowy chodników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Łuków: Dostawa materiałów do budowy chodników
Numer ogłoszenia: 69161 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60829 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, faks 025 7987187.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do budowy chodników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, na terenie miasta Łuków, materiałów do budowy chodników /kostka, krawężnik, obrzeże/ w określonych ilościach, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Miejsce docelowe- plac Zarządu Dróg Miejskich ul. Łąkowa. - kostka beton. HOLLAND gr. 6 cm /szara/ - 432,0 m2 - kostka beton. HOLLAND gr. 6 cm /czarna/ - 745,2 m2 - kostka beton. HOLLAND gr. 6 cm /czerwona/ - 475,2 m2 - obrzeże betonowe 6x20x100 /szare/ - 688,0 mb - krawężnik najazdowy 15x22x100 /szary/ - 140,0 mb - krawężnik skośny prawy 15x22/30x100 /szary/ - 14,0 mb - krawężnik skośny lewy 15x22/30x100 /szary/ - 14,0 mb - krawężnik prosty 15x30x100 /szary/ - 292,0 mb 1. Wymienione materiały należy dostarczyć i rozładować na wskazane przez Zamawiającego miejsce. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/. Dostawa i rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi kosztów palet, ich składowania ani odpowiedzialności za ich zwrot. Koszt palet należy uwzględnić w cenie materiałów lub odebrać je własnym transportem na własny koszt z miejsca robót bezzwłocznie po zakończeniu prac budowlanych. 2. Wykonawca rozpocznie dostarczanie prefabrykatów we wskazane miejsce w ciągu zadeklarowanego w ofercie terminu dostawy, licząc od dnia złożenia (telefonicznie, faksem lub e-mailem) zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy mogą być realizowane w godz. urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 7:00 - do 14:00. 3. Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia następnego po dokonaniu na wskazane miejsce dostawy przedmiotu zamówienia. 4. Do faktury należy dołączyć protokół odbioru materiałów /WZ/. 6. Dostarczone materiały muszą odpowiadać niżej wskazanym normom. 7. Do oferty należy dołączyć : Potwierdzone za zgodność kserokopii z oryginałem deklaracje zgodności z normami : PN-EN 1338:2005 dla kostki, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi normom odporności na warunki atmosferyczne - oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na rozciąganie przy rozłupywaniu 3,6 MPa (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), odporność na ścieranie - oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne. PN-EN 1340:2004 dla krawężników betonowych, uwiarygodnione odpowiednimi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi odporności na warunki atmosferyczne- oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), wytrzymałości na zginanie - oznaczenie T (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), odporność na ścieranie - oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPERBET J. Zawadzki i wspólnicy S.J., Zakrze 114, 08-200 Łosice, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90943,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49247,70

  • Oferta z najniższą ceną: 49247,70 / Oferta z najwyższą ceną: 49247,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.