Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 69166 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Lubawa: Przebudowę dróg gminnych Biała Góra-Sampława-Rakowice, w m. Prątnica oraz Nr 147013N w m. Czerlin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawa, krajowy numer identyfikacyjny
51074288200000, ul.
Fijewo
73,
14260
Lubawa, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896 455 410, e-mail
przetargi@gminalubawa.pl, faks
896 455 415.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminalubawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.gminalubawa.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.gminalubawa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Urząd Gminy Lubawa
Adres:
Fijewo 73, 14-260 Lubawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę dróg gminnych Biała Góra-Sampława-Rakowice, w m. Prątnica oraz Nr 147013N w m. Czerlin
Numer referencyjny: GKIZP.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 45.23.31.20-6; CPV 45.23.23.10-8 3. Zamówienie polega na przebudowie dróg gminnych Biała Góra-Sampława-Rakowice, w m. Prątnica oraz Nr 147013N w m. Czerlin. 4. W zakres realizacji zamówienia wchodzą: 4.1. Na drodze gminnej Biała Góra-Sampława-Rakowice: 4.1.1 roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, 4.1.2 wykonanie jezdni, 4.1.3 wykonanie zjazdów na posesje, skrzyżowanie z betonu asfaltowego, 4.1.4 wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej, 4.1.5 roboty wykończeniowe. 4.2. Na drodze gminnej w m. Prątnica: 4.2.1 roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, 4.2.2 poszerzenie jezdni, 4.2.3 wykonanie jezdni, 4.2.4 wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej, 4.2.5 wykonanie chodników z kostki betonowej, 4.2.6 roboty wykończeniowe. 4.3. Na drodze gminnej Nr 147013N w m. Czerlin: 4.3.1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, 4.3.2. wykonanie jezdni, 4.3.3. wykonanie przepustów, 4.3.4. wykonanie chodników z kostki betonowej, 4.3.5. roboty wykończeniowe. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. 6. Materiały potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca. 7. Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami/zgłoszeniami na budowę, a także wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót wyszczególnionych w przedmiarze robót. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 8. Zadanie polegające na przebudowie drogi gminnej Nr 147013N w m. Czerlin będzie współfinansowane ze środków z dochodów budżetu województwa związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:45232310-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 10/10/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie: ? od dnia zawarcia umowy do dnia 10 października 2017 roku (DLA CZĘŚCI NR 1 I 2) ? od dnia zawarcia umowy do dnia 18 sierpnia 2017 roku (DLA CZĘŚCI NR 3)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
1.1. dwie roboty budowlane polegające na budowie lub/i przebudowie lub/i modernizacji drogi o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każda
2. osoba, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi, legitymuje się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:
2.1. kierownika budowy
2.1.1. 1 osoba - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ NR 1, 2, 3)
2.1.2. 1 osoba - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ NR 3).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,
w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarami stanowiącymi załącznik do SIWZ, metodą kalkulacji uproszczonej 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1 Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium:
1.1 o wartości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100) (DLA CZĘŚCI NR 1),
1.2 o wartości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) (DLA CZĘŚCI NR 2),
1.3 o wartości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100) (DLA CZĘŚCI NR 3).
2 Wadium musi być wniesione do dnia 05.05.2017 r. do godz. 10:00.
3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1 pieniądzu;
3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3.3 gwarancjach bankowych;
3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
4 Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Lubawa Bank BGŻ 83 2030 0045 1110 0000 0240 6830. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium.
5 Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, gwarancji bankowych i poręczeń należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy.
6 Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
7 Z treści dokumentu wadialnego muszą wynikać okoliczności wypłaty przez Gwaranta bezwarunkowo na każde żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium zgodnie z art. 46 ust 4a i 5 ustawy.
8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.13.
9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
14.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
14.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko~nania umowy;
14.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja i rękojmia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
17.7 Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 17.7.1 robót: 17.7.1.1 w przypadku zaistnienia okoliczności, które doprowadzą do konieczności wykonania robót przewidzianych w Projekcie budowlanym a niewyszczególnionych w przedmiarze robót, bądź wprowadzenia rozwiązań zamiennych (tzw. roboty zamienne), albo konieczności wykonania robót przewidzianych w Specyfikacji technicznej a nieuwzględnionych w przedmiarze robót i Projekcie budowlanym, lub robót przewidzianych w przedmiarze robót a nieuwzględnionych w Projekcie budowlanym i Specyfikacji technicznej. Zaistnienie powyższych okoliczności potwierdza pisemnie Inspektor nadzoru budowlanego a Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorys potwierdzony przez Inspektora nadzoru budowlanego, z którego wynikać będzie zakres zmian oraz wysokość wynagrodzenia spowodowana zmianami, 17.7.1.2 wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, a co się z tym wiąże zastosowania robót zamiennych, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i/lub niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, 17.7.2 wynagrodzenia Wykonawcy: 17.7.2.1 w przypadku zaistnienia okoliczności, które doprowadzą do konieczności wykonania robót przewidzianych w Projekcie budowlanym a niewyszczególnionych w przedmiarze robót, bądź wprowadzenia rozwiązań zamiennych (tzw. roboty zamienne), albo konieczności wykonania robót przewidzianych w Specyfikacji technicznej a nieuwzględnionych w przedmiarze robót i Projekcie budowlanym, lub robót przewidzianych w przedmiarze robót a nieuwzględnionych w Projekcie budowlanym i Specyfikacji technicznej. Zaistnienie powyższych okoliczności potwierdza pisemnie Inspektor nadzoru budowlanego a Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorys potwierdzony przez Inspektora nadzoru budowlanego, z którego wynikać będzie zakres zmian oraz wysokość wynagrodzenia spowodowana zmianami, 17.7.2.2 w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z tych stawek, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, 17.7.2.3 w przypadku nadzwyczajnej zmiany cen materiałów - o różnicę średnich cen opublikowanych przez /Sekocenbud/ w dniu złożenia wniosku przez Wykonawcę, a średnimi cenami opublikowanymi przez /Sekocenbud/ w kwartale poprzednim, 17.7.2.4 w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - o różnicę całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającego ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; 17.7.3 terminu - Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: 17.7.3.1 konieczności wykonania robót przewidzianych w Projekcie budowlanym a niewyszczególnionych w przedmiarze robót, bądź wprowadzenia rozwiązań zamiennych (tzw. roboty zamienne), albo konieczności wykonania robót przewidzianych w Specyfikacji technicznej a nieuwzględnionych w przedmiarze robót i Projekcie budowlanym, lub robót przewidzianych w przedmiarze robót a nieuwzględnionych w Projekcie budowlanym i Specyfikacji technicznej, 17.7.3.2 wstrzymania prac, objętych umową, przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wykopaliska archeologiczne, niewybuchy), 17.7.3.3 konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód, bądź pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, 17.7.3.4 wystąpienia nieprzewidywalnych zjawisk atmosferycznych tzw. działanie siły wyższej, 17.7.3.5 wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu zamówienia, a co się z tym wiąże zastosowania robót zamiennych, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i/lub niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, W wyżej wymienionych przypadkach termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. 17.7.4 podwykonawcy: 17.7.4.1 zmiana podwykonawcy - jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji lub doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, 17.7.4.2 zmiana zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę; 17.7.5 w razie zaistnienia innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, a w szczególności terminu realizacji zamówienia oraz ceny. Warunkiem zmian o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opis wpływu zmian na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 17.8 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 05/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Droga gminna Biała Góra-Sampława-Rakowice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne,
- wykonanie jezdni,
- wykonanie zjazdów na posesje, skrzyżowanie z betonu asfaltowego,
- wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja i rękojmia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Droga gminna w m. Prątnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe,
- poszerzenie jezdni,
- wykonanie jezdni,
- wykonanie zjazdów na posesje z kostki betonowej,
- wykonanie chodników z kostki betonowej,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 10/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja i rękojmia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Droga gminna Nr 147013N w m. Czerlin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne,
- wykonanie jezdni,
- wykonanie przepustów,
- wykonanie chodników z kostki betonowej,
- roboty wykończeniowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45232310-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 18/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja i rękojmia | 40 |
INNE PRZETARGI LUBAWA
więcej: przetargi LUBAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej (ul. Wierzbowa) w miejscowości Czarne Błoto
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Kozach na terenach znajdujących się poza aglomeracją - Etap I
- "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Wetlina, gmina Cisna" w formule "zaprojektuj wybuduj".
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 191 w m. Zacharzyn.
- Rozbudowa DW 886 Domaradz-Brzozów-Sanok polegająca na budowie mostu w km 25+977 na pot. Rusawa wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową infrastruktury technicznej, ... w m. Jurowce
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.