To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 69204 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Grudziądz: WYKONANIE I ODBIÓR POMIARÓW OKRESOWYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ODGROMOWYCH - SPRAWA NR 23/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45055 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34090727700000, ul.
ul. Czwartaków
3,
86300
Grudziądz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, faks
261 48 32 22, e-mail
przetargi@13wog.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.pl
Adres profilu: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE I ODBIÓR POMIARÓW OKRESOWYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ODGROMOWYCH - SPRAWA NR 23/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):23/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i odbiór pomiarów okresowych instalacji elektrycznych i odgromowych. 2. Zakres wykonania przedmiotu zamówienia jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) Zakresem prac wyszczególnionym w ust. 3 oraz warunkami umowy; 2) Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3) Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3. Wymagany minimalny zakres czynności: 1) wykonanie oględzin instalacji elektrycznych i odgromowych, 2) wykonanie prób i pomiarów instalacji w zakresie niezbędnym do oceny stanu technicznego instalacji obiektu: a) próba ciągłości przewodów ochronnych, b) pomiar impedancji pętli zwarcia, c) badanie urządzeń różnicowoprądowych, d) badanie urządzeń odgromowych, e) sporządzenie protokołów oględzin badanych instalacji elektrycznych i odgromowych, f) sporządzenie protokołów pomiarów badanych instalacji elektrycznych i odgromowych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w zgodnie z ,,HARMONOGRAM WYKONANIA POMIARÓW OKRESOWYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ODGROMOWYCH" stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia. 5. Realizacja usług odbywać się będzie w następujących kompleksach Zamawiającego: 1) w Grudziądzu: ? kompleks przy ul. Dąbrówki 10 i Mieszka I 8 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Bema 16 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. 6 Marca 15 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Bema 27 w Grudziądzu, ? kompleks przy ul. Bema 3 w Grudziądzu, 2) w Brodnicy: ? kompleks przy ul. Targowej w Brodnicy, ? kompleks przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy, 3) w Grupie: ? kompleks przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz, 4) w m. Jamy: ? kompleks w m. Jamy gm. Rogóźno, 5) w Chełmnie: ? kompleks przy ul. Biskupiej 15-23 w Chełmnie, ? kompleks przy al. 3 Maja 10 w Chełmnie, ? kompleks przy ul. Gorczyńskiego w Chełmnie, ? kompleks przy al. 3 Maja 4 w Chełmnie, ? kompleks Grubno - Chełmno. 6. Wykonawca realizując usługi na terenie kompleksów jak powyżej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danej jednostki. 7. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi stosować wyposażenie i urządzenia, na swój koszt i we własnym zakresie. 8. Osoby wykonujące pomiary w ramach badań okresowych instalacji elektrycznych i odgromowych, dokonujące oceny stanu technicznego instalacji winny posiadać świadectwa kwalifikacyjne "D" i/lub "E" z uprawnieniami do wykonywania pomiarów. W przypadku gdy pomiary wykonuje osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji "E", protokół musi być sprawdzony i podpisany przez osobę ze świadectwem kwalifikacyjnym "D". 9. Wykonawca oświadcza pod rygorem odpowiedzialności karnej i naliczenia kary umownej z tego tytułu, że osoby wykonujące pomiary okresowe instalacji elektrycznych i odgromowych są zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Szczegółowe dane w tym zakresie Wykonawca przedstawił w treści "Wykazu osób". Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 9, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: WYKONANIE I ODBIÓR POMIARÓW OKRESOWYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ODGROMOWYCH - SPRAWA NR 23/2017 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT83714.91 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 34815,15 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonanie zadania pod nazwą "Rozbudowa monitoringu miejskiego w Grudziądzu".
- Dostawy aparatów EKG
- Usługa zakupu, posadzenia i zabezpieczenia 270 drzew na terenie gminy -miasto Grudziądz.
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w 2025 roku
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.