eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SandomierzUSLUGA SZKOLENIOWA- KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-08

Sandomierz: USLUGA SZKOLENIOWA- KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA
Numer ogłoszenia: 69229 - 2013; data zamieszczenia: 08.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu , ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441442, faks 015 6441505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USLUGA SZKOLENIOWA- KSIĘGOWOŚĆ KOMPUTEROWA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: .2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA . 1 Program szkolenia W programie szkolenia zawarte muszą być elementy standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.gov.pl. Program szkolenia powinien obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne: a) podstawy rachunkowości b) ewidencja operacji gospodarczych c) księgi rachunkowe d) podatek od towarów i usług e) podatek dochodowy, f) ewidencja i rozliczanie kosztów działalności g) przychody h) wykorzystanie programów komputerowych w księgowości i) formy opodatkowania j) kadry i płace z wykorzystaniem programu Płatnik Program może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania zadań zawodowych 2 Liczba osób do przeszkolenia 13 osób 3 Wymagania stawiane kandydatom ubiegającym się o skierowanie na szkolenie wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe ekonomiczne z predyspozycjami do wykonywania zawodu określonymi przez doradcę zawodowego,. 4 Liczba godzin szkolenia (cykl szkolenia) program szkolenia powinien obejmować min. 120 godzin zajęć, w tym liczba godzin praktycznych powinna stanowić min. 70%. wymaga się aby szkolenie realizowane było według planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (zgodnie z art. 40 ust.4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r Nr 69 poz. 415 ze zm) (przez tydzień należy rozumieć 7 kolejnych dni kalendarzowych poczynając od pierwszego dnia szkolenia); za godzinę zegarową kursu należy uznać 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą 15 minut (długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny) dot. zajęć teoretycznych, 60 min w przypadku zajęć praktycznych; realizacja zajęć od poniedziałku do piątku godziny organizowania zajęć: rozpoczęcie zajęć nie wcześniej niż o 8:00, zakończenie zajęć nie później niż o 17:00. 5 Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne: Sandomierz (w przypadku gdy jednostka szkoląca nie posiada własnego lokalu w Sandomierzu, należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do dysponowania lokalem umożliwiający przeprowadzenie zajęć) 6 Ubezpieczenie uczestników szkolenia Ubezpieczenie uczestników szkolenia od nieszczęśliwych wypadków stanowi wkład własny instytucji szkoleniowej i nie ma wpływu na koszt szkolenia ogółem. 7 Kadra dydaktyczna Zajęcia powinny być prowadzone przez imiennie wskazanych wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach, spełniających wymogi przewidziane w odrębnych przepisach. 8 Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia: Szkolenie powinno zakończyć się sprawdzianem nabytej wiedzy i umiejętności oraz uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wg wzoru zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych(Dz.U.poz.186) wraz z uzupełnieniem w postaci suplementu zawierającego : okres trwania szkolenia ,tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych numer z rejestru zaświadczenia do którego suplement jest dodatkiem wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie 9 Warunki lokalowe sale wykładowe powinny spełniać wymogi bezpieczeństwa, akustyczne, oświetleniowe, grzewcze z odpowiednią liczbą stołów i krzeseł; musi być zaplecze sanitarne; zajęcia powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. 10 Materiały dydaktyczne i szkoleniowe: Każdy z uczestników kursu powinien otrzymać długopis, teczkę z uchwytem, notatnik, kolorowy zakreślacz oraz materiały szkoleniowe, które powinny zawierać niezbędny zakres wiadomości z zakresu programu szkolenia. (podręcznik lub skrypt autorski) Po ukończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i szkoleniowe przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia 11 Potencjał techniczny Wykonawca zapewni następujący sprzęt: -zajęcia teoretyczne (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, projektor) -zajęcia praktyczne(stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu i programów kadrow0-księgowych: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Płatnik oraz oprogramowaniem MS Office) oraz wzory druków Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia odrębne stanowisko komputerowe wyposażone w stosowne oprogramowanie niezbędne do realizacji szkolenia z zakresu księgowości komputerowej 12 Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odbywania szkolenia zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy na podstawie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169 poz.1650 z późn. zm.) 13 Inne: Każdy z uczestników szkolenia w czasie 1 dniowego spotkania powinien mieć zapewnione: -kawa rozpuszczalna lub kawa mielona minimum 2 kubki kawy dla każdego uczestnika szkolenia -herbata(czarna, owocowa) nie mnij niż 2 sztuki na osobę, cukier Woda mineralna w butelkach plastikowych nie mniej niż o,5 litra na osobę -ciastka.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy(zgodnie z art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy(Dz.U z 2008r Nr 69 poz.415 z póżn. zm);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; W celu spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe odpowiadające swą tematyką i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu oceny spełnienia warunków Wykonawca powinien wykazać, że: a) dysponuje salą szkoleniową, która jest przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń. Musi to być sala dydaktyczna wyposażona w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym: sprzęt audiowizualny (telewizor, magnetowid, bądź odtwarzacz DVD) rzutnik pisma, rzutnik multimedialny, tablica flipchart lub tablica naścienna, b) dysponuje sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do realizacji zajęć.: zajęcia teoretyczne (laptop, rzutnik multimedialny, ekran, projektor) zajęcia praktyczne(stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu i programów kadrowych: Symfonia, Rewizor, Rachmistrz, Płatnik oraz oprogramowaniem MS Office) oraz wzory druków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające kwalifikacje i uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe potwierdzające sprawność i zdolność do wykonywania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej: W celu oceny spełnienia warunku Wykonawca winien przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie należy przedstawiać historii obrotów na koncie a jedynie pisemne potwierdzenie banku, że w dniu wydania zaświadczenia Wykonawca posiada na rachunku określoną wysokość środków (lub zdolność kredytową), która zabezpiecza w pełni wykonanie zamówienia do wysokości ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej w ofercie przez Zamawiającego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy,oświadczenie o akceptacji warunków umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 65.00
  • 2 - doświadczenie wykonawcy w realizacji zamówienia - 25.00
  • 3 - certyfikat,akredytacja - 10.00

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: a/ zmiany terminu trwania szkolenia wynikającą z przyczyn niezależnych od wykonawcy b/ zmiany terminu egzaminu końcowego wynikającą z przyczyn niezależnych od wykonawcy c/ zmiany miejsca wykonania zamówienia d/ zmiany ilości uczestników szkolenia (Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i koszt jednostkowy) e/ zmiany wykładowców oraz personelu pomocniczego oraz wszelkie inne zmiany, których nie można było przewidzieć, a nie działają na szkodę zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.sandomierz.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul.Mickiewicz 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2013 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul.Mickiewicz 34 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.