eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława GórnaUtrzymanie terenów zielonych w mieście Piława Górna w okresie od 01 kwietnia 2014r. do 31 marca 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Piława Górna: Utrzymanie terenów zielonych w mieście Piława Górna w okresie od 01 kwietnia 2014r. do 31 marca 2016 r.
Numer ogłoszenia: 69240 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piława Górna , ul. Piastowska 29, 58-240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8324934, faks 074 8371386.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilawagorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych w mieście Piława Górna w okresie od 01 kwietnia 2014r. do 31 marca 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych poprzez: 1) koszenie traw z odsłanianiem obrzeży trawnikowych (wysokość traw nie powinna przekraczać 7cm), uzupełnianie ubytków, nawożenie, likwidacja zachwaszczenia trawnikowego, 2) utrzymywanie alejek na placu Piastów Śląskich, w parku przy Osiedlu Nowym i na pozostałych terenach zielonych (wykonywanie oprysków herbicydowych alejek), 3) dokonywanie nowych nasadzeń kwiatów na klombach i w gazonach oraz uzupełnianie nasadzeń zniszczonych lub skradzionych, 4) nasadzanie drzew i krzewów żywopłotowych i ozdobnych oraz uzupełnianie nasadzeń zniszczonych na koszt Wykonawcy, 5) przycinanie żywopłotów, 6) konserwację (malowanie) i naprawę: ławek i koszy parkowych (w parkach, na Placu Piastów Śląskich i na innych terenach zieleni miejskiej), 7) montaż nowych ławek i koszy, przekazanych przez Zamawiającego, 8) opróżnianie koszy (około 60 szt.) ustawionych w parkach, na Placu Piastów Śląskich i na innych terenach zieleni miejskiej, 9) konserwacje i naprawy urządzeń zabawowych dla dzieci, wymianę i uzupełnienie piachu w piaskownicach, 10) koszenie trawy w miejscach nie ujętych w wykazie terenów zieleni miejskiej, lecz umieszczonych w wykazie terenów gminnych, załącznik nr 3 do SIWZ oraz zbieranie i wywóz skoszonych części roślin. 11) bieżącą obsługę i konserwację fontanny, w okresie od 01 maja do 15 października, zlokalizowanej na Placu Piastów Śląskich w Piławie Górnej. 12) dostarczenie 4 szt. choinek o wys. minimum 7m oraz 16 kompletów światełek LED (z małymi żarówkami 100 szt./kpl i dodatkowym gniazdem) na potrzeby miasta; ustawienie choinek na koszt wykonawcy w okresie Świąt Bożego Narodzenia, w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Urzędu Miasta 13) zbieranie z terenów zieleni miejskiej zwłok bezdomnych zwierząt i ich części oraz pozbywanie się ich. Usuwanie martwych zwierząt winno następować niezwłocznie po wystąpieniu takiego faktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2. Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami, b) wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie żądał wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje minimum 2 usługi zbieżne z przedmiotem zamówienia, o łącznej wartości nie niższej 70 000 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania lub wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli będzie dysponował, minimum, następującym sprzętem: a) kosiarka spalinowa - 2szt.; b) kosiarka spalinowa samobieżna do koszenia dużych powierzchni - 1 szt.; c) kosa spalinowa - 2 szt.; d) nożyce do żywopłotu spalinowe - 2 szt.; e) piła mechaniczna spalinowa - 1 szt.; f) dmuchawa spalinowa lub odkurzacz spalinowy do liści - 1 szt.; g) pojazd umożliwiający wywóz zebranych odpadów - 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, co potwierdza składając oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu oświadczając, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przedstawiający ceny za wykonanie robót określonych w SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza w trybie art. 144 ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany zakresu rzeczowego robót wynikających z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy i nie powodujące zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; 2) zmiany warunków płatności wynikających z potrzeb Zamawiającego lub Wykonawcy i nie naruszających interesu Zamawiającego. 3) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy np.: przedłużony okres występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych mogących mieć wpływ na prowadzone prace

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pilawagorna.bip.ornak.pl/pl/bip/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok. nr 19 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Piławie Górnej ul. Piastowska 29 58-240 Piława Górna pok. nr 19 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.