Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Biłgoraj: wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych, nieobjętych tabelą klas gruntów, na terenie miasta Tarnogród
Numer ogłoszenia: 69246 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa reprezentowany przez Starostę Biłgorajskiego , ul. Tadeusza Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 0 81 688 2000, faks 0 81 688 2009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.netbip.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego sytemu zakupów
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych, nieobjętych tabelą klas gruntów, na terenie miasta Tarnogród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji kompleksowej gruntów i budynków w zakresie uzupełnienia baz danych ewidencyjnych o dane dotyczące budynków i lokali oraz wykonanie aktualizacji użytków gruntowych, nieobjętych tabelą klas gruntów, na terenie miasta Tarnogród. Zamówienie obejmuje teren miasta Tarnogród, o powierzchni ewidencyjnej 1069 ha, przy ilości działek 2934 na dzień 12.01.2009 r. Ewidencja miasta Tarnogród prowadzona jest informatycznie w części opisowej, i kartograficznej tylko dla działek. Ewidencję gruntów miasta Tarnogród prowadzi Urząd Miejski w Tarnogrodzie na mocy porozumienia ze Starostą Biłgorajskim Kontury klas gruntów i użytki gruntowe prowadzone są na mapach ewidencyjnych analogowych w skali 1:1 000i 1:2 000. Ewidencja budynków i lokali nie jest prowadzona. Dane kartograficzne dotyczące budynków znajdują się na mapie zasadniczej analogowej oraz w operatach z ich pomiaru. Przybliżona ilość budynków na terenie miasta wynosi 2500 szt. ? 50 szt. Przybliżona ilość lokali - 500 szt. ? 50 szt. Ilość arkuszy map ewidencyjnych - 31 szt., ilość arkuszy mapy zasadniczej w skali 1:1 000 - 35 szt. (dla każdego arkusza mapy zasadniczej - matryca i pierworys)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 2.500 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którymi: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimum 50.000 zł brutto b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.), tj. 1. - geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2. - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o regułę spełnia /nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, następujących dokumentów aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 1 usługi w zakresie modernizacji ewidencji gruntów i budynków o wartości minimum 50.000zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. b) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował d) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. minimum 1 osoba posiadającej uprawnienia zawodowe o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.),w zakresie: 1.-geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2. - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio w terminach określonych pkt. 2 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, każdy z członków konsorcjum załącza do oferty dokumenty o których mowa w pkt. 2. Natomiast w zakresie dokumentów określonych w pkt. 3 Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagane warunki, bądź warunki te będą spełniali łącznie. 6. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgorajski.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju
ul. Kościuszki 87
23-400 Biłgoraj
pok.101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Biłgoraju ul. Kościuszki 87, 23-400 Biłgoraj pok. 103 sekretariat Starosty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez PCUW w Biłgoraju
- Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia - terenów i obiektów Zakład Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja w terminie do 31.12.2027 r
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - listopad 2024
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.