Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Szczecin: Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 69250 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Hoene-Wrońskiego 1, 71-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898347, faks 0-91 486 19 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń następujących filii MBP w Szczecinie: Filia nr 1, ul. Bolesława Śmiałego 4 Filia nr 2, ul. Sikorskiego 10 Filia nr 3, ul. Światowida 97 Filia nr 4, ul. Ks. Barnima 25 Filia nr 5, ul. Mieszka I 105 Filia nr 6, ul. Dziennikarska 39 Filia nr 8, ul. Konopnickiej 9 Filia nr 10, ul. Bałtycka 6 Filia nr 11, ul. Pogodna 49 Filia nr 12, ul. Marcina 1 Filia nr 13, ul. Ks. Zofii 2 Filia nr 14, ul. Krzemienna 17 Filia nr 17, ul. Łukasiewicza 8 Filia nr 18, ul. Batalionów Chłopskich 26 a Filia nr 19, ul. Włościańska 1 Filia nr 20, ul. Śląska 21 Filia nr 22, ul. Narutowicza 4 Filia nr 24, ul. Bohaterów Warszawy 55 Filia nr 25, ul. Ku Słońcu 76 Filia nr 28, ul. Plac Lotników 7 Filia nr 29, ul. Kresowa 1 Filia nr 30, ul. 9-go Maja 17 Filia nr 36, ul. Bartnicza 10 a Filia nr 38, ul. 26-go Kwietnia 1 Filia nr 41, ul. Piaseczna 40 Filia nr 42, ul. Potulicka 29 Filia nr 43, ul. Klonowica 5 Filia nr 45, ul. Bohaterów Warszawy 34/35 Filia nr 46, ul. Nad Odrą 26 Filia nr 48, ul. Rydla 93 Filia nr 50, ul. Maciejewicza 27 Filia nr 53, ul. Seledynowa 50 Filia nr 3 dziecięca, ul. Z. Nałkowskiej 15 Filia nr 9 dziecięca, Ks. Anastazji 27-2 W zakres sprzątania pomieszczeń wchodzi systematyczne czyszczenie, odkurzanie, mycie, pastowanie, konserwowanie wszystkich pomieszczeń i powierzchni użytkowych w/w placówek wraz z wyposażeniem (meble, urządzenia, księgozbiór) w szczególności zaś: -usuwanie odpadów do przeznaczonych do tego celu pojemników ( kosze, kontenery itp), -mycie podłóg bez względu na rodzaj powierzchni (drewno, panele, terakota, parkiet, wykładzina typu PCV), -odkurzanie, czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych, -odkurzanie i czyszczenie reprodukcji, plansz informacyjnych itp., -mycie drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, -mycie ram i szyb okiennych wewnętrznych i zewnętrznych wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wszelkiego typu przeszkleń (w przypadku filii nr 28 i 38 trzeba uwzględnić mycie części szyb zewnętrznych z podnośnika - szczegóły w załącznikach nr 2 i 4), -mycie i odkurzanie lamp oświetleniowych wraz z obudowami, -odkurzanie wyposażenia meblowego (regały, biurka, stoły, szafy itp.), -pranie firan i zasłon wraz z ich zdejmowaniem i ponownym zawieszeniem, -mycie rolet zewnętrznych, -pranie żaluzji pionowych, -szamponowanie mebli tapicerowanych i wykładzin dywanowych -mycie i dezynfekcja toalet (urządzenia sanitarne, ściany z glazury, podłogi) -odkurzanie wraz z wycieraniem wilgotną szmatką zbiorów filii (książek, płyt, kaset itp.), każda książka płyta czy kaseta powinna zostać zdjęta z regału, odkurzona, przetarta wilgotną szmatką i ponownie ustawiona na przetartej uprzednio na wilgotno półce regału. -wymiana pościeli wraz z jej praniem, do 5 razy w roku w pokoju gościnnym (dwa łóżka) znajdującym się w budynku filii nr 17 przy ul. Łukasiewicza 8. Zakupione środki czyszczące, konserwujące i dezynfekujące służące do wykonania przedmiotu zamówienia będą nie gorsze niż charakteryzujące środki Domestos, Ajax, Cif, Ludwig, Cilit, Pronto. Szczegóły dotyczące poszczególnych placówek zawierają załączniki do niniejszego rozdziału SIWZ: -rozmieszczenie filii MBP na obszarze miasta Szczecina - załącznik nr 1 -informacje dotyczące obiektów przewidzianych do sprzątania - załącznik nr 2 -częstotliwość wykonywania czynności porządkowych - załącznik nr 3 -rodzaj podłóg, powierzchnie oraz wymagany sposób konserwacji - załącznik nr 4 -wykaz wyposażenia toalet i ilość koszy w filiach - załącznik nr 5 2. Sprzątanie posesji wokół budynków oraz przyległych placów zieleni następujących filii Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie: Filia nr 4, ul. Ks. Barnima 25 Filia nr 5, ul. Mieszka I 105 Filia nr 6, ul. Dziennikarska 39 Filia nr 8, ul. Konopnickiej 9 Filia nr 10, ul. Bałtycka 6 Filia nr 11, ul. Pogodna 49 Filia nr 14, ul. Krzemienna 17 Filia nr 17, ul. Łukasiewicza 8 Filia nr 18, ul. Batalionów Chłopskich 26 a Filia nr 25, ul. Ku Słońcu 76 Filia nr 29, ul. Kresowa 1 Filia nr 36, ul. Bartnicza 10 a Filia nr 38, ul. 26-go Kwietnia 1 Magazyn ul. Bałtycka 27 c Zakres sprzątania posesji wokół budynków oraz przyległych placów zieleni obejmie: -sprzątanie odpadków stałych ( papierki, liście, itp.) -bieżące odśnieżanie ciągów komunikacyjnych prowadzących do w/w placówek MBP (szczegóły w załącznikach) -bieżące usuwanie lodu na w/w ciągach, Szczegóły dotyczące otoczeń w/w placówek zawierają załączniki do umowy: -nformacje dotyczące obiektów, w których będzie sprzątane otoczenie zewnętrzne - załącznik nr 6 -szkic otoczenia filii nr 4 - załącznik nr 7 -szkic otoczenia filii nr 5 - załącznik nr 8 -szkic otoczenia filii nr 6 - załącznik nr 9 -szkic otoczenia filii nr 8 - załącznik nr 10 -szkic otoczenia filii nr 10 - załącznik nr 11 -szkic otoczenia filii nr 11 - załącznik nr 12 -szkic otoczenia filii nr 14 - załącznik nr 13 -szkic otoczenia filii nr 17 - załącznik nr 14 -szkic otoczenia filii nr 18 - załącznik nr 15 -szkic otoczenia filii nr 25 - załącznik nr 16 -szkic otoczenia filii nr 29 - załącznik nr 17 -szkic otoczenia filii nr 36 - załącznik nr 18 -szkic otoczenia filii nr 38 - załącznik nr 19 -szkic otoczenia magazynu ul. Bałtycka 27 c - załącznik nr 20 W zakres zamówienia nie wchodzi pielęgnacja terenów zielonych (koszenie, nasadzenia,).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usług utrzymania czystości o wartości minimum 130.000 zł brutto liczonych minimum dla jednego Zamawiającego w okresie nie dłuższym niż rok. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - (w przypadku gdy zachodzi taka potrzeba)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zakresu umowy w przypadku zmiany zakresu celowej działalności Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmiany treści uchwał regulujących działalność Zamawiającego przez Radę Miasta Szczecin w zakresie ilości lub powierzchni placówek lub innych pomieszczeń Zamawiającego. Zmiana umowy będzie odpowiadała zmianie okoliczności faktycznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat MBP w Szczecinie ul. Hoene- Wrońskiego 1, Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MBP w Szczecinie ul. Hoene- Wrońskiego 1, Szczecin w godz. 8.00 - 14.30..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 WE WROCŁAWIU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o.
- Usługi sprzątania, utrzymania czystości oraz dezynfekcji na terenie obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kielcach w 2025 roku.
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.