Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Olsztyn: sukcesywna dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 69258 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa , ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmia.mazury.pl/BIP
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych. 2) Przedmiot zamówienia dotyczy szerokiego asortymentu artykułów biurowych podanego w formularzu specyfikacji cenowej. 3) Dostawy będą odbywać się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego na podstawie złożonych pisemnych zamówień. 4) Wykonawca dostarczy artykuły biurowe w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia . 5) Sukcesywna dostawa artykułów biurowych realizowana będzie na koszt Wykonawcy, własnym transportem, w godzinach 8 - 15 (od poniedziałku do piątku) w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie Olsztyna. 6) Miejsce dostawy, ilości i asortyment zamówionych artykułów biurowych - zostaną podane podczas składania zamówienia. 7) Artykuły biurowe powinny być pakowane w osobne opakowania, z uwzględnieniem podziału na poszczególnych odbiorców /Departamenty/ i w ilościach określonych dla tych odbiorców - zgodnie z zamówieniem. 8) Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. 9) Wykonawca ma obowiązek przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia dokonanych zakupów, uwzględniającego oprócz ogólnej wartości, wykaz ilościowy zakupionych towarów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.50.00 - Tablice 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 22.81.60.00 - Bloki papierowe 24.91.00.00 - Kleje 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.81.90.00 - Książki adresowe 39.29.20.00 - Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory 31.63.00.00 - Magnesy 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych 39.24.10.00 - Noże i nożyczki 22.85.21.00 - Okładki na akta 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 39.26.30.00 - Wyposażenie biurek 30.12.97.00 - 30.12.97.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego
Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń
ul. Emilii Plater 1 pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego Departament Zamówień Publicznych i Udzielania Zezwoleń ul. Emilii Plater 1 pok. 126, 10-562 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego -RPO PT.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa stanowisk dydaktycznych, modelu silnika oraz stanowisk demonstracyjnych - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Stacji Badawczej w Popielnie Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie"
- Usługi w zakresie promocji - gadżety promocyjne, roll-up, windery, ścianka reklamowa, banery, ryngrafy
- Świadczenie usługi hotelarsko-restauracyjnej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Proszowicach z siedzibą przy ul. 3 Maja 72 w Proszowicach oraz odbiór i utylizacja wycofanych z użytku
- "Dostawa odczynników do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego z dzierżawą sprzętu, przeglądami technicznymi, serwisem w ramach 9 zadań (części)."
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
więcej: Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.