Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-04
Mikołów: Termomodernizacja i przebudowa kominów w I Liceum Ogólnokształcacym w Mikolowie ul.Żwirki i Wigury 25.
Numer ogłoszenia: 69259 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i przebudowa kominów w I Liceum Ogólnokształcacym w Mikolowie ul.Żwirki i Wigury 25..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: Termomodernizacja i przebudowa kominów w I Liceum Ogólnokształcącącym w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 25 Zakres robót obejmuje prace: -rozbiórka istniejących kominów i wymurowanie nowych na poddaszu z cegły zwykłej, a ponad dachem z cegły klinkierowej, -rozbiórka istniejących i wykonanie nowych czapek kominowych, -wycięcie otworów w połaci dachowej dla przeprowadzenia kominów z wykonaniem wymian w konstrukcji dachu (krokwie), -rozbiórka pokrycia z papy, obróbek blacharskich dachu, instalacji odgromowej i wykonanie nowych, -wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy ocynkowanej z ociepleniem i obudową z płyt GK, -ocieplenie kominów murowanych pod dachem styropianem z wykonaniem wyprawy z kleju do styropianu i zatopieniem siatki, -demontaż i montaż (przesunięcie) wyłazu kominiarskiego, -wykonanie nawiewów wentylacyjnych w ścianach zewnętrznych, -roboty malarskie, -odbiór kominiarski, -roboty odgrzybieniowe i impregnacyjne konstrukcji dachu (więźby) i deskowania dachu od spodu na poddaszu, -roboty towarzyszące powiązane technologicznie z robotami podstawowymi, -wywóz gruzu (w tym papy do utylizacji), -prace zabezpieczające teren: w odległości minimum 6 m od ścian budynków należy zabezpieczyć - odgrodzić teren przez rozciągnięcie na słupkach taśm ostrzegawczych w kolorze biało - czerwonym i rozmieszczenia odpowiednich tablic informacyjnych, Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określa: - projekt budowlano - wykonawczy (zał. nr 2 do SIWZ) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3 do SIWZ) - przedmiar robót (zał. nr 4 do SIWZ) Organizacja robót musi uwzględnić specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia - budynek szkoły. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzgodnić z Zamawiającym i Dyrektorem Szkoły harmonogram realizacji robót. Roboty zorganizować i oznakować tak, aby uciążliwość wykonywanych prac, dla prowadzenia zajęć szkolnych była jak najmniejsza lecz jednocześnie zapewniała bezpieczeństwo uczniów, pracowników i osób postronnych. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania w należytym porządku placu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat i rękojmi na okres 36 miesięcy. Stosowne oświadczenie Wykonawca musi złożyć w formularzu ofertowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.19.20 - Konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami ), b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych, c)wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 zł (brutto); ); pod pojęciem: robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uznaje: roboty remontowo - budowlane lub remontowo - modernizacyjne w obiektach budowlanych. d)dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; e)osoba o której mowa w pkt. 3 d) musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego i właściwe uprawnienia, Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. 17 SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia konieczne do przeprowadzenie postępowania oraz potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniem z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych (na załączonym druku nr 1), b)wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej , odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości minimum 100 000,00 zł (brutto); wypełnić zał. nr 5 do SIWZ; c)dokumenty potwierdzające wykonanie robót o których mowa w zał. nr 5 do SIWZ , należycie; 1 referencja lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót; d)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; wypełnić zał. nr 6 do SIWZ; e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób o których mowa w pkt.17 ppkt.d SIWZ, jeżeli w załączonym wykazie ( zał. nr 6 do SIWZ) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; f)dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe, zgodnie z podanym wykazem osób w załączniku nr 6 do SIWZ, g)aktualny dokument potwierdzający wpis osób wymienionych w zał. nr 6 do SIWZ do właściwej izby samorządu zawodowego, h)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 17 ppkt. h) musi wynikać zakres działalności wykonawcy, sposób reprezentacji wykonawcy, osoby które są uprawnione do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. Uwaga! Dokument określony w pkt. 17 ppkt. h) SIWZ uważa się za aktualny jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga! Zaświadczenie z urzędu skarbowego uważa się za aktualne jeżeli zostało wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferta zostanie odrzucona, gdy wystąpi jedna z okoliczności przewidzianych w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga ! Dokumenty określone w pkt. 17 należy składać w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów jako kopii, należy na tym dokumencie wprowadzić zapis: potwierdzam za zgodność z oryginałem , datę potwierdzenia kopii i podpis wykonawcy. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych dokumenty te muszą zostać złożone w takiej samej formie jak wskazano powyżej. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt. 17 ppkt. ,h, i, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście B, biuro podawcze; osobiście lub za zaliczeniem pocztowym; cena: 55,00 zł plus koszt przesyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, wejście A, I piętro,pokój 211 - kancelaria..
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.06.2009.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Bytomskiej 39-41 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
- WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW ZABYTKOWEJ ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.