Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-04-19
Ogłoszenie nr 69262 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.
Poznań: Wykonanie studium wykonalności oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego Motylarni na terenie Nowego ZOO w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
63210005700000, ul.
Karpala Wojtka
3,
61-063
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 768 209, e-mail
zoo-pozn@man.poznan.pl, faks
618 773 533.
Adres strony internetowej (URL): http://zoo.poznan.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Ogród Zoologiczny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pocztą, osobiście, kurierem
Adres:
ul. Kaprala Wojtka 3
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studium wykonalności oraz Programu Funkcjonalno - Użytkowego Motylarni na terenie Nowego ZOO w Poznaniu
Numer referencyjny: ST/271-16/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie budynku, którego głównym przeznaczeniem jest prezentacji bogatej fauny krajowych owadów, oraz również innych grup zwierząt. W skład obiektu wchodzi: 1. Motylarnia Budynek o wysokości minimum 5m i obrysie 30x30m. Konstrukcja częściowo szklana. Ściany wykonane z poliwęglanu lub murowane. Całość nakryta transparentnym dachem z wykorzystaniem techniki używanej przy budowie szklarni. Konieczne zacienianie od zewnątrz dachu. Okna wentylacyjne w dachu lub ścianach bocznych zabezpieczone siatkami. Ogrzewanie gazowe lub przy użyciu pompy ciepła. Budynek posiadający system cyrkulacji powietrza przy pomocy wentylatorów (które mają również pełnić funkcję wspomagania grawitacji) oraz w budynku powinien być zastosowany ewentualny system schładzania na okres letni. Doświetlanie przy użyciu lamp ledowych i UV na okres dużego zachmurzenia. Podlewanie tradycyjne wężem plus zamgławianie. Doświetlanie przy użyciu lamp ledowych i UV na okres dużego zachmurzenia. Podlewanie tradycyjne wężem oraz przez zamgławianie. W razie konieczności system podlewania powinien uwzględniać system uzdatniania wody lub jej zmiękczania. Wskazane jest również zastosowanie systemu zbierania deszczówki i wykorzystanie jej do podlewania. Wewnątrz całość obsadzona roślinami dopasowanymi do motyli. Ścieżka poprowadzona dookoła z przejściem przez środek. Strumyk i jeden lub dwa zbiorniki wodne. Jeden lub dwa mostki. Zależnie od wysokości poprowadzonej ścieżki możliwe jest zaprojektowanie wiszącego mostku. Ponadto na ternie powinna zostać umiejscowiona mała architektura dodatkowo zasłaniająca ściany lub przejścia do pozostałej części kompleksu wykonana z kamienia lub imitacji skał, jak również imitacja jakiejś historycznej budowli nawiązująca do cywilizacji Majów lub Khmerów zagubiona w środku dżungli. Budynek wyposażony w piwnicę, do której zejście powinno się może się zostać wkomponowane w w/w imitacje. Wewnątrz piwnicy powinny zostać zaprojektowane terraria do prezentacji ssaków, np.: różne gatunki lori, oposy, asapany. W pobliżu może miejsce na ekspozycję małych pazurkowców z wyjściem na zewnątrz do ogrodu warzywno-owocowego gdzie mogą powstać dwie woliery zewnętrzne. Miejsce na wyeksponowanie wylęgarki i plansz dydaktycznych. Wkomponowane akwaria i ewentualnie terraria. Przynajmniej jedno akwarium powinno mieć szybę do ziemi i być może stanowić fragment strumyka. 2. Zoo-Teatr Pomieszczenie nawiązujące sposobem wykończenia do głównego budynku. Wysokość minimum 5m. Obrys minimum 15x15m. Dach, system ogrzewania, architektura, rośliny podobne jak w motylarni (patrz punkt powyżej). Amfiteatr na przynajmniej 60 miejsc. Widownia zwrócona plecami w stronę południa. Przejście do toalety publicznej i zaplecza teatru. Połączenie - oddzielenie od motylarni ścianą z poliwęglanu lub z kurtyny termoizolującej. W tym pomieszczeniu może być niższa temperatura. Teatr powinien być ogrodzony np. bambusową palisadą. 3. Toaleta publiczna i pomieszczenie zapleczowe teatru Toaleta zgodna z normami. Minimum po dwie kabiny w damskiej i męskiej toalecie. Całość przystosowana dla inwalidów. Osobne pomieszczenie do przewijania dzieci. Wejście od strony teatru oraz z dworu od strony wiaty. Pomieszczenie zapleczowe powinno posiadać swoją toaletę, prysznic oraz aneks kuchenny. Powierzchnia przynajmniej 25m^2. Wejście bezpośrednio na tył sceny i ewentualnie na zewnątrz na tył kompleksu. 4. Terrarium Budynek murowany. Dach częściowo przeszklony lub tradycyjny. Budynek powinien uwzględniać możliwość prezentowania fauny polskich rzek - jezior w połączeniu z zewnętrzną wystawą lub możliwością ekspozycji gadów i płazów krajowych. Akwarium z szybą do ziemi. Budynek ponadto powinien umożliwiać prezentację niektórych krajowych owadów, np. pach nicę, jelonka, modliszek oraz prezentować hodowlę i rozwój krajowych gatunków motyli, ale tylko występujących w Poznaniu. Budynek powinien być przygotowany pod możliwość całorocznej ekspozycji Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości budynku. Wielkość po obrysie to przynajmniej 15x15m. Wystrój jak najbardziej naturalny. Wejście bezpośrednio z motylarni (patrz punkt powyżej) przez szydło z kotarami foliowymi oraz ewentualnie z ogrodu nr 1. 5. Pomieszczenie socjalno - zapleczowe Szatnia na minimum 6 osób. Dwie toalety i przynajmniej dwa prysznice. Aneks kuchenny. Pomieszczenie biurowe na dwa biurka. Pomieszczenie zapleczowe do hodowli przynajmniej 5x5m. Kuchnia zwierzęca 3x3m. Wejście przez terrarium i od tyłu budynku. Przejście do szklarni zapleczowej. 6. Szklarnia zapleczowa Wysokość 3-4m. Po obrysie 4-5m x 12-15m. Wejście z pomieszczenia socjalnego i od tyłu budynku. Szklarnia podzielona na dwie części. Jedna część niezbędna do kwarantanny i rozmnażania roślin na wystawę. Druga część do hodowli motyli i roślin żywicielskich dla gąsienic. 7. Pomieszczenie techniczne Miejsce na piec i wszystkie urządzenia techniczne związane z funkcjonowaniem budynku. Kotłownia winna być zaprojektowana tak by możliwe było dołączenie innego pawilonu (tj. piec powinien być uwzględniony jako piec o mocy większej). 8. Wejście główne Nawiązujące stylem i wykończeniem do głównego budynku motylarni. Wysokość minimum 5m. Po obrysie przynajmniej 6x30m. Ściany z poliwęglanu lub murowane. Całość nakryta takim samym dachem jak motylarnia. Może być murowane lub drewniane. Gastronomia. Wystrój nawiązujący do całości kompleksu czyli imitacje cywilizacji Majów lub Khmerów zagubione w dżungli. Wielkość to 12-15m x 6m + miejsce na letni ogródek od frontu. Sklepik + szatnie po drugiej stronie wejścia. Wielkość to 10-12m x 6m. Wystrój j.w. Samo wejście ma wymiar od 3-8 x 6m. Wysokość 5m. Powinien być nadmuch z wymiennikiem ciepła na zimę. Drzwi od zewnątrz podwójne (wejście i wyjście), automatyczne. Wejście do motylarni przez kotary (sznurki, liny, pasy folii...) podwójne (wejście i wyjście). Również nawiązanie wystrojem do całości. Pomiędzy drzwiami wejściowymi i wyjściowymi będzie gigantyczny motyl przy którym będzie można sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie. Z wejścia przejście do gastronomi i szatni. 9. Ogród zewnętrzny część 1 Część kwiatowa do przywabiania i hodowli krajowych motyli. Całość ogrodzona o wymiarach przynajmniej 20x20m przylegająca z dwóch stron do budynku. Płot na podmurówce. Furtka od frontu. Brama z boku. Miejsce na letnią klatkę dla motyli krajowych wykonaną na lekkiej konstrukcji tunelu foliowego i obciągnięta bardzo delikatną drobną siatką o wymiarach 3-4x6-8m i wysokości 2,5-3m. Wzdłuż ściany budynku terrarium wybiegi zewnętrzne dla gadów i płazów lub fragment rzeki - jeziora z szybą do ziemi. Możemy to nazwać Cybina lub Malta. Możliwość oglądania ryb jakby ze środka rzeki - jeziora. W każdej wolnej części umieszczone domki dla owadów. Wszystkie zadaszenia np. nad altankami, czy wiata nad wybiegami zewnętrznymi powinny być pokryte strzechą. W ten sposób powstają naturalne domki "blokowiska" dla owadów. Całość ogrodu wykonana przez profesjonalną firmę ogrodniczą. Wejście do ogrodu z terrarium i od strony frontu. 10. Ogród zewnętrzny część 2 Część owocowo-warzywna. Powierzchnia podobna do części kwiatowej. Całość również ogrodzona. Płot na podmurówce. Miejsce na wiatę - letnią salę teatralną. Przynajmniej 30 miejsc siedzących. Wiata powinna być zamykana. Wejście do ogrodu przez toalety oraz od frontu. Z boku brama. Miejsce na małą pasiekę. Całość wykonana przez profesjonalną firmę ogrodniczą. Krajowe zwierzęta, które możemy prezentować w tym obiekcie to kilkanaście gatunków motyli, kilka gatunków chrząszczy oraz innych bezkręgowców, kilka gatunków gadów i płazów, ryb, i być może ssaków. Tropikalne gatunki to: kilkanaście gatunków motyli oraz innych bezkręgowców, kilka gatunków ryb i drobnych ptaków jak przepiórki czy jakieś niewielkie małe ziarnojady. W załączeniu do SIWZ załączony został poglądowy rysunek inwestycji. W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności dla zadania: Najcenniejsze skarby Natury - egzotyczna motylarnia z halą wolnego lotu i centrum edukacji przyrodniczej. Ścieżka multimedialna - żywa lekcja biologii gatunków zagrożonych antropopresją, metody ocalenia i ochrony, problem z zachowania bioróżnorodności. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz wykonanie koncepcji technicznej wielobranżowej dla zadania: Najcenniejsze skarby Natury - egzotyczna motylarnia z halą wolnego lotu i centrum edukacji przyrodniczej. Ścieżka multimedialna - żywa lekcja biologii gatunków zagrożonych antropopresją, metody ocalenia i ochrony, problem z zachowania bioróżnorodności wraz z opracowaniem zbiorczego zestawienia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi określonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 (Dz.U. z 2003 r., nr 130, poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Zakres opracowania powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129).
II.5) Główny kod CPV: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego
Dodatkowe kody CPV:71320000-7, 71354000-4, 71246000-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 3
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu studium wykonalności o wartości min. 7 000 zł każde.
W zakresie zadania nr 2:
Wykonawca dysponuje co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała przynajmniej 2 zadania polegające na przygotowaniu programu funkcjonalno - użytkowego w rozumieniu zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 (Dz.U. z 2003 r., nr 130, poz. 1389).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie zadania nr 1:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W zakresie zadania nr 2:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin realizacji | 30 |
Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie studium wykonalności dla zadania: Najcenniejsze skarby Natury - egzotyczna motylarnia z halą wolnego lotu i centrum edukacji przyrodniczej. Ścieżka multimedialna - żywa lekcja biologii gatunków zagrożonych antropopresją, metody ocalenia i ochrony, problem z zachowania bioróżnorodności.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71320000-7,
71354000-4,
71246000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę | 10 |
Termin realizacji | 30 |
Część nr: 2
Nazwa:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego oraz wykonanie koncepcji technicznej wielobranżowej dla zadania: Najcenniejsze skarby Natury - egzotyczna motylarnia z halą wolnego lotu i centrum edukacji przyrodniczej. Ścieżka multimedialna - żywa lekcja biologii gatunków zagrożonych antropopresją, metody ocalenia i ochrony, problem z zachowania bioróżnorodności wraz z opracowaniem zbiorczego zestawienia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi określonymi Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 (Dz.U. z 2003 r., nr 130, poz. 1389) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Zakres opracowania powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6, 71320000-7,
71354000-4,
71246000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 3
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę | 10 |
Termin realizacji | 30 |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AD/ZP/112/2024 Zakup, dostawa, instalacja/montaż fabrycznie nowej aparatury oraz przeprowadzenie szkolenia w ramach 2 pakietów.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Zestaw aspiracyjny, łącznik bezigłowy, klatka międzytrzonowa
- "Sukcesywna dostawa specjalistycznych odczynników biochemicznych i akcesoriów do badań dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu."
- "Wdrożenie systemu laboratoryjnego LIS Infomedica oraz modułu Bank Krwi produkcji Asseco Poland S.A wraz ze szkoleniem i asystą stanowiskową"
- Dozorowanie fizyczne obiektu obejmującego 3 budynki i ochrona powierzonego mienia w Zespole Pałacowo Parkowym w Gułtowach i przebywających w nim osób
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego Województwa Wielkopolskiego na Targach Grüne Woche, odbywających się w dniach 17-26.01.2025 r. w Berlinie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Braniewie przy ul. Stefczyka z uzyskaniem prawomocnych decyzji
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę mediateki
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu w km 10+445 drogi wojewódzkiej nr 594 k. msc. Nisko".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.