eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszczowaDostawa endoprotez stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych i płyt do zespoleń kości udowej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Włoszczowa: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych i płyt do zespoleń kości udowej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie.
Numer ogłoszenia: 69278 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Żeromskiego 28, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3883828, faks 041 3883877.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez stawu biodrowego, gwoździ śródszpikowych i płyt do zespoleń kości udowej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kod klasyfikacji CPV 33 183200-8 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 1.Endoprotez stawu biodrowego: a) trzpień endoprotezy - 40 szt, b) panewki bipolarne - 40 szt, c) głowa endoprotezy - 40 szt, d) endoproteza połowicza - 10 szt, e) nowoczesna technika cementowania: - cement chirurgiczny - 50 szt, - jednorazowy pakiet do próźniowego mieszania i podawania cementu - 50 szt, - jednorazowy pakiet do czyszczenia i płukania - 45 szt, - szczotki kanałowe - 45 szt. f) korek kanalowy polietylenowy - 40 szt. 2.Gwoździe śródszpikowe: a)gwoździe śródszpikowe- udowe - 30 szt. b)gwoździe śródszpikowe - podudzie - 30 szt. c)gwoździe śródszpikowe - ramienne - 5 szt. d)gwoździe śródszpikowe - przedramienia - 10 szt. 3.Płyty do zespoleń kości udowej: a)system DHS i DCS do zespoleń nasady i dalszej kości udowej - 50 szt. Szczegółowe informacje określają załączniki nr 4 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia który spełnia parametry określone w załączniku nr 4, oferta która nie spełnia zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: a)bank protez, b)bezpłatne użyczenie instrumentarium na okres trwania umowy, c)bezpłatne szkolenie minimum 2 lekarzy i 4 instrumentariuszek- przeszkolenie przez lekarza w siedzibie Zamawiającego. d)uzupełnianie implantów w czasie do 48 h..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 1)posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywa się według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze ( ewidencji ) nie uległy zmianie, 2) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, 4) parafowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik 3, 5) pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 6) dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej. 6) Certyfikaty, potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczony produkt, będący przedmiotem zamówienia, spełnia wymagania zasadnicze, o których mowa w art. 16 i następnych ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku - o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z zm.). 7) Certyfikat stosowania systemu jakości ISO (lub równoważne) przez producenta. 8). Wypełnioną Specyfikacje - parametry zawarte w załącznikach nr 4 do SIWZ. 8.2 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1)Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 2)Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 3)Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 4)Wykonawcy winni korzystać z załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. 5)Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. 6)Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania. 8.3 Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): 1)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. 2)Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 3)Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 4)Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: . 8.1 ppkt 1 i 3,dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie. 8.4 Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 8.1 ppkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/zozwloszczowa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Włoszczowa Dział Obsługi Administracyjno- Technicznej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZOZ Włoszczowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.