To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Bydgoszcz: Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla
potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II.
Numer ogłoszenia: 69312 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242569 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i technologicznych wraz z wyposażeniem, związanych z zadaniem Adaptacja budynku przy ul. Łukasiewicza 1 dla potrzeb UMK w Toruniu CM w Bydgoszczy - etap II. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe, budowlane i instalacyjne oraz dostawę i montaż przewidzianych urządzeń i elementów wyposażenia pomieszczeń dydaktycznych ww. obiektu wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie dla realizowanego zakresu bądź całego obiektu w imieniu Zamawiającego. 3. Przy wycenie robót i w harmonogramie robót poza zakresem tego, co jest określone w dokumentacji technicznej Wykonawca uwzględni: a) dostawę i wymianę zaworu antyskażeniowego DN 2 w pomieszczeniu przyłącza wody; b) dostawa i montaż dwóch rewizji DN 160 na poziomach kanalizacji sanitarnej; c) uzupełnienie cyrkulacji w zawory MTCV wraz z regulacją; d) udrożnienie instalacji przyłączeniowej kanalizacji sanitarnej do budynku; e) zaktualizowanie i dostarczenie Zamawiającemu w 3 egzemplarzach instrukcji bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z postanowieniami § 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 109 z 2010 r., poz. 719) w odniesieniu do całego obiektu na bazie załączonej Instrukcji bezpieczeństwa pożarowegoopracowanej przez Zakład Naprawy i Konserwacji Sprzętu ppoż. Hamerski Marek ze stycznia 2012r. f) dostawę i montaż oznakowania ostrzegawczego i ewakuacyjnego wymaganego wg instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu; g) dostawę i montaż wyposażenia ppoż. wymaganego wg instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla całego obiektu; h) jeżeli dostawcy urządzeń warunkują utrzymanie gwarancji podpisaniem z producentami lub autoryzowanymi przez producenta firmami umów serwisowych lub wykonaniem płatnych przeglądów okresowych, to Wykonawca zawrze takie umowy na swój koszt na cały okres gwarancji i poniesie wszelkie inne koszty z nimi związane, w tym wymiany części i materiałów eksploatacyjnych. i) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu w 3 egzemplarzach instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu oraz urządzeń w zakresie objętym niniejszym przetargiem, zawierającej w jednym opracowaniu wszystkie branże; j) wyburzenie śmietnika murowanego wraz z wywozem i utylizacją gruzu; k) zaprojektowanie, dostawę i montaż systemu klimatyzacji w czterech pomieszczeniach sekcji zwłok na parterze budynku (pomieszczenia nr 1,2,3,4). l) Zmianę umiejscowienia wpłatomatu dla instalacji obsługi i kontroli parkingowej, o którym mowa w opisie zawartym w dokumentacji projektowej branży elektrycznej, w części 4.9. Wpłatomat należy umiejscowić na zewnątrz budynku w pobliżu wejścia głównego do budynku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt dostosowany do pracy na zewnątrz budynku, wykonać wszystkie niezbędne czynności i roboty budowlane związane ze zmianą usytuowania wpłatomatu. Zamawiający wymaga również, ażeby dostarczony wpłatomat parkingowy (kasa automatyczna) był samoobsługowy i umożliwiał automatycznie pobieranie opłat w pieniądzu PLN (płatność bilonem, banknotem) za czasowe korzystanie z parkingu na podstawie wydrukowanych jednorazowych biletów parkingowych z terminala. Wpłatomat po dokonaniu opłaty za czasowe korzystanie z parkingu musi umożliwić w okresie około 10 min (z możliwością zmiany tego czasu) wyjazd z parkingu lub za pomocą jednorazowego biletu. System obsługi parkingowej musi umożliwiać również korzystanie z parkingu za pomocą kart abonamentowych.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia minimum 400 zaprogramowanych kart magnetycznych/zbliżeniowych z możliwością ustawienia poziomu dostępu dla odpowiedniego wjazdu wraz z urządzeniem i licencją do ich programowania. W celu prawidłowej funkcjonalności i obsługi parkingu wymaganiem koniecznym jest zastosowanie oprogramowania kontrolującego-sterującego zainstalowanego na jednostce PC lub serwerze parkingowym, które umożliwi: - kontrolowanie dostępu do parkingu; - możliwość sterowania szlabanów z jednego programu; - ewidencja kierowców-pojazdów; - podział na dwa niezależne parkingi; - kierowca może być właścicielem wielu identyfikatorów; - możliwość ograniczeń czasowych w dostępie do powierzchni parkingowej, z podziałem na: - godziny, w których parking jest dostępny dla kierowcy; - okres czasu, w którym kierowca może korzystać z parkingu. - 2 rodzaje użytkowników programu: zwykły i administrator, który posiada prawo zarządzania programem; - ewidencja zaparkowanych samochodów z podziałem na dwa niezależne parkingi; - listing bieżących zdarzeń oraz historia zdarzeń w wybranym przez użytkownika okresie; - podział na czytniki wjazdowe/wyjazdowe z poziomu ustawień programu; - liczba miejsc parkingowych na poszczególnych parkingach określana przez użytkownika; - po zainstalowaniu odpowiedniego wyposażenia powinna być możliwość sygnalizowania wolnych miejsc światłem zielonym, natomiast zapełnienie parkingu sygnalizowania światłem czerwonym; - kompatybilność z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych; - awaryjne otwarcie wszystkich szlabanów; - automatyczne otwarcie szlabanu, np. dla potrzeb pogotowia; - dodawanie kart abonamentowych; - przedłużenie ważności kart abonamentowych; - zablokowanie możliwości wydawania biletów przez terminal -bileterkę; - zarządzanie oprogramowaniem przez sieć IP, Internet; - opcja funkcji AntyPassBack, co oznacza, że kierowca, który wjechał na parking, nie otrzyma dostępu na ponowny wjazd do momentu, kiedy nie wyjedzie z parkingu przy użyciu tego samego identyfikatora; - funkcję AntyPassBack można włączyć w ustawieniach programu. System obsługi parkingowej wraz z szlabanami wyposażony musi zostać w zasilanie awaryjne UPS dla potrzymania napięcia dla minimum 30 minut. Dodatkowo parking, oprócz znaków drogowych wyposażony musi zostać w znaki - tablice: parking płatny niestrzeżony 24/h i informacyjne obsługi parkingu, itp. 4. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - projekt budowlany i dokumentacja wykonawcza zamieszczona w załączniku nr 9 do SIWZ. Stanowiące element dokumentacji wykonawczej przedmiary robót uszczegółowiają opis przedmiotu zamówienia, natomiast nie stanowią bezpośredniej podstawy ustalenia wysokości wynagrodzenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.71.22.10 - Suszarki do włosów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
- PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PUBR SP. Z O.O., UL. TORUŃSKA 109, 85-844 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5990667,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7162180,00
Oferta z najniższą ceną: 7162180,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8345550,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej oraz wieszaka
- Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2025 - 2026 r., z podziałem na 6 części
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Miejskiego Centrum Kultury w Bydgoszczy.
- Sukcesywne dostawy siatek oraz taśm, chirurgicznych i ginekologicznych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.