eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiRemont/modernizacja stacji sprężarek i stacji próżni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-12

Ogłoszenie nr 6931 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.

Oborniki: Remont/modernizacja stacji sprężarek i stacji próżni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362645-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 000306609, ul. Szpitalna  2, 64-600  Oborniki, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. +48(61)2973600, faks +48(61)2960079, e-mail mariasak@szpital.oborniki.info
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.oborniki.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowtnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont/modernizacja stacji sprężarek i stacji próżni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPR/02/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: remont/modernizacja stacji sprężarek i stacji próżni polegający na dostawie i montażu trzeciej sprężarki ze zbiornikiem oraz dostosowanie istniejącej stacji do obowiązujących wymagań prawnych i przyłączenie w jeden układ stacji modernizowanej ze stacją budowaną oraz przygotowanie pełnej dokumentacji do zgłoszenia i odbioru instalacji przez Urząd Dozoru Technicznego i dokona wszelkich formalności prawnych w celu oznakowania instalacji jako wyrób medyczny (CE). Istniejąca stacja sprężarek składa się z dwóch sprężarek zamontowanych na zbiorniku o poj. 400 l, modernizacji jej podlega na dostosowaniu do obowiązujących wymagań w celu uzyskania powietrza medycznego oraz wykonanie prac wykończeniowo-malarskich z uwagi na to, że projektowana trzecia sprężarka będzie usytuowana w pomieszczeniu sąsiadującym (ścianka z płyty G/K). Stacja próżni - modernizacja polega na montażu trzeciej pompy i przystosowaniu do pracy w układzie 3 pomp wraz z modernizacją instalacji elektrycznej, próżniowej i wymiany sterownika. Wykonawca dokona wszelkich formalności dotyczących oznakowania instalacji wyrobem medycznym (CE). Zamawiający wyszczególnia dwie części z uwagi na stosowanie różnych stawek podatku VAT w zakresie instalacji gazów medycznych i wykonania robót budowlanych w pomieszczeniu stacji sprężarek i stacji próżni. Wykonawca w zakresie prac wykończeniowo -malarskich winien skalkulować poniższy zakres prac: 1) demontaż ścianki G/K oraz szpachlowanie i malowanie ścian 2) demontaż nieczynnej instalacji elektrycznej oraz montaż i wykonanie : a) 3 opraw oświetleniowych 2 x24W świetlówki b) 5 gniazdek 230V IP 44 c) 1 gniazdo 400 V d) bednarka 3x40 15mb e) podłączenie uziemiające 15 szt. f) podłączenia zasilania do rozdzielni głównej 5x16 YKY. Schemat elektryczny z 2001/2004 (zdjęcia) załączony do niniejszego pisma. 3) podłączenie odkraplacza od sprężarek do istniejącego w pomieszczeniu pionu kanalizacyjnego. 5) wykonanie pomiarów elektrycznych wraz protokołami. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące materiałów i wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowo-wykonawczej i STWiR stacji sprężarek i stacji próżni która w wersji elektronicznej udostępniona jest na stornie internetowej. Z wersją papierową Wykonawcy mogą zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, pokój na nr 4 - wejście B w administracji szpitala. 4.3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami dyrektywy 93/42 EWG, Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (j.t. Dz.U.2015 poz.878), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 lutego 2016r. (Dz.u.2016poz. 201) w sprawie kryteriów raportowania zdarzeń z wyrobami , sposobu zgłaszana incydentów medycznych i działań z zakresu bezpieczeństwa wyrob ów medycznych wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych , Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 (Dz.U.2016 poz. 211 )w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. (Dz.U. 2010 Nr 215 poz. 1416) w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót stanowi jedynie podstawę informacyjną o zakresie prac i nie może stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Przedstawione w przedmiarze robót nakłady rzeczowe wraz z zestawieniem podstawowych materiałów służą tylko celom informacyjno- pomocniczym, Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczeniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, nie podlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest na podstawie całej dokumentacji projektowej, samodzielnie opracować przedmiar robót i przeanalizować pozostałe dokumenty i dokonać stosownych wyliczeń. 4.4.Wykonawca obowiązany jest do przygotowania oferty z uwzględnieniem wszelkich barier i trudności jakie mogą wystąpić przy realizacji zamówienia z uwagi na wykonywanie prac przy pracujących urządzeniach. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji stacji. Wyłączenia stacji mogą być chwilowe na czas podłączenia z nowym układem i po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym . 4.5. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem zamówienia przedstawionym w opracowaniu technicznym i w przedmiarze robót - które stanowią materiał źródłowy dla prawidłowego skalkulowania przedmiotu zamówienia pod względem rzeczowo - finansowym. Zamawiający sugeruje Wykonawcom żeby przed przystąpieniem do sporządzania oferty zapoznali z miejscem inwestycji, jego otoczeniem i uzyskali od Zamawiającego jak najwięcej informacji dla prawidłowego przygotowania i skalkulowania oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45333000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT185723.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KRUK PARTNER S.C.,  ,  ul. Na przełaj 12A,  03-092,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 133500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 133500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.