eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockDostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej nr VI w budynku E SPSK w Otwocku, DZP/144/2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Otwock: Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej nr VI w budynku E SPSK w Otwocku, DZP/144/2012
Numer ogłoszenia: 69332 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 519944 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej nr VI w budynku E SPSK w Otwocku, DZP/144/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była: Dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej do pomieszczeń Bloku Operacyjnego - Sali Operacyjnej rr VI w budynku E SPSK w Otwocku Wykonanie i dostawa wyposażenia wykonanego ze stali nierdzewnej wg PN - EN 10088 nr. 1.4301 (AISI 304, 0H18N9). Ogólny zakres zamówienia 1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego i transport na miejsce przeznaczenia 2. Przekazanie wykonanego wyposażenia do eksploatacji 3. Przekazanie i odbiór dokumentacji (deklaracje zgodności, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi dla wyrobów medycznych, wykaz środków do czyszczenia i dezynfekcji).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALVO Sp. z o. o Sp. K., ul. Południowa 21A, Śmigiel, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70974,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69968,64

  • Oferta z najniższą ceną: 69968,64 / Oferta z najwyższą ceną: 109839,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.