eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 przy ul. Romera 2 w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Szczecin: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 przy ul. Romera 2 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 69343 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Szczecin - Wydział Oświaty, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091-4245-643, fax 0-91 42-456-37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 przy ul. Romera 2 w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Demontaż drewnianej stolarki okiennej. 2.Demontaż siatek stalowych zewnętrznych na oknach Sali gimnastycznej. 3.Rozszklenie (bez odzysku), przekazanie odpadów drewna i szkła do utylizacji. 4.Demontaż parapetów zewnętrznych blaszanych. 5.Montaż okien PVC w kolorze białym, wykonanych z profili min 3 komorowych, Umin=1,1 Wm2/K. 6.W sali gimnastycznej szklenie okien - płyty poliwęglanowe 6-cio komorowe gr 32 mm. 7.W pomieszczeniach szatni kuchni- szyba Thermo-argon 4-16-4, od strony wewnętrznej szkło mleczne. 8.W przeszkleniu w pomieszczeniu kuchennym z dodatkowo zastosować wzmocnienia, oraz moskitiery. 9.W pomieszczeniach internatu profile okienne wykonanych z profili min 3 komorowych, Umin=1,1 Wm2/K. Szklenie okien-szyba Thermo-argon 4-16-4 10.Montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej gr. 0,75 mm powlekanej w kolorze białym, boki parapetów zabezpieczyć profilami zakończeniowymi. 11.Wykonać obróbkę ościeży wewnętrznych i zewnętrznych oraz naprawić tynki zewnętrzne po demontażu siatek stalowych zewnętrznych. 12.Od strony wewnętrznej w sali gimnastycznej, wymienić siatkę-piłkochwyt na nową zabezpieczającą okna przed uderzeniem piłki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie pobiera wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)spełniają następujące warunki dodatkowe: a)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. b)wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wymianę stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. spełnianiu warunków określonych w art. 22 :ust. 1 pkt 1,2,3, oraz ust. 1 pkt 4 ustawy 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 4)Potwierdzone przygotowania zawodowego i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób uczestniczących w zamówieniu. 5)Wykaz prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty, miejsca wykonania, wartości i podmiotu zlecającego potwierdzonego referencjami lub innymi dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu. 6)Ofertę cenową 7)Odpowiednie pełnomocnictwa 8)Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) 9)Oświadczenie o posiadaniu aprobaty technicznej dopuszczającej stosowanie oferowanej stolarki okiennej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11710

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Miasta Szczecin pok. 353 w godz.8:00 - 12:00.Do kontaktów z Wykonawcami upoważniona jest inspektor Urzędu Miasta p. Barbara Żygadło tel. 42-456-42, fax 091 42-456-37..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 09:45, miejsce: w Urzędzie Miasta Szczecin, Pl. Armii Krajowej 1 , pok. 302..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.