eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDOSTAWĘ, MONTAŻ I KONFIGURACJĘ NOWEJ CYFROWEJ CENTRALI TELEFONICZNEJ - SZT. 1 ORAZ DOSTAWĘ I INSTALACJĘ APARATÓW TELEFONICZNYCH - SZT. 250 DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-07

Kielce: DOSTAWĘ, MONTAŻ I KONFIGURACJĘ NOWEJ CYFROWEJ CENTRALI TELEFONICZNEJ - SZT. 1 ORAZ DOSTAWĘ I INSTALACJĘ APARATÓW TELEFONICZNYCH - SZT. 250 DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 69352 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ, MONTAŻ I KONFIGURACJĘ NOWEJ CYFROWEJ CENTRALI TELEFONICZNEJ - SZT. 1 ORAZ DOSTAWĘ I INSTALACJĘ APARATÓW TELEFONICZNYCH - SZT. 250 DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja nowej cyfrowej centrali telefonicznej - szt. 1 oraz dostawa i zainstalowanie aparatów telefonicznych - szt. 250 we wskazanych pomieszczeniach w budynku biurowym przy ul. Częstochowskiej 20 przeznaczonym na siedzibę Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach. 2.Oznaczenia wynikające ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 32552310-3 Cyfrowe centrale telefoniczne CPV 32552110-1 Telefony bezprzewodowe 3.Wyposażenie podstawowe centrali - nie mniej niż: 1)Ilość analogowych portów wewnętrznych do przyłączenia analogowych aparatów telefonicznych, faksów, itp. 150 szt. 2)Ilość cyfrowych portów wewnętrznych do przyłączenia systemowych aparatów telefonicznych, konsol 12 szt. 3)Ilość analogowych linii miejskich (zewnętrznych) 8 szt. 4)Ilość cyfrowych linii ISND BRA typu 2B+D (jako porty wewnętrzne lub zewnętrzne) 4 szt. 5)Ilość cyfrowych łączy ISDN PRA 30B+D (30 kanałów rozmownych) 1 szt. 6)Ilość licencji dla modułu VOIP (jako porty wewnętrzne lub zewnętrzne) 4 szt. 7)Ilość kanałów GSM (jako porty wewnętrzne lub zewnętrzne) 2 szt. 8)Czas zapowiedzi DISA i poczty głosowej 60 min. 9)Czas podtrzymania zasilania awaryjnego 5 godz. 10)Minimalna pojemność bufora rejestratora rozmów (ilość rekordów) 25 tys. 11)Obudowa typu Rack do szafy dystrybucyjnej 19 12)Oprogramowanie z licencją do programowania parametrów centrali 13)Oprogramowanie z licencją do billingu centrali z książką telefonów służbowych i wydruków selektywnych. 14)Programowanie lokalne (RS232,USB, Ethernet lub modem) 15)Programowanie zdalne (Internet i modem) 4.Wyposażenie w aparaty: 1)Ilość aparatów systemowych z wyświetlaczem LCD i przyciskami (min.8) LED 9 szt. 2)Ilość konsol z przyciskami (min.60) LED 1 szt. 3)Ilość analogowych aparatów przewodowych z funkcją Clip 130 szt. 4)Ilość analogowych aparatów bezprzewodowych z funkcją Clip 110 szt. 5.Funkcje centrali: 1)Ruch automatyczny wychodzący. 2)Ruch automatyczny przychodzący. 3)Ruch przychodzący na DISA. 4)Dowolność numeracji linii wewnętrznych (setkami, min. 3 setki). 5)Podział doby na tryby pracy centrali przydziałem usług i restrykcji dla abonentów. 6)Podział abonentów na grupy. 7)Ograniczenie dostępu wewnętrznego, np. do osób funkcyjnych. 8)Dostęp z zewnątrz przez DISA z wyłączeniem niektórych grup, np. osób funkcyjnych. 9)Przenoszenie wywołań przychodzących do abonenta, np. na telefon GSM. 10)Funkcja LCR (ARS) - automatyczny wybór operatora. 11)Funkcja automatyczny rozdział połączeń (ACD). 12)Dowolne możliwości ustawienia restrykcji dla abonentów wewnętrznych. 13)Kody użytkownika dla wykonania połączeń zewnętrznych z wykorzystaniem do billingowania. 14)Kody blokady elektronicznej linii wewnętrznych dla wyjścia na miasto. 6.Możliwość rozbudowy centrali: 1)Do 200 abonentów wewnętrznych analogowych i cyfrowych razem. 2)Do 128 abonentów lub linii zewnętrznych VOIP dla 6 różnych operatorów VOIP. 3)Do 6 portów (kanałów GSM). 4)Do 2 domofonów z możliwością otwierania kodem cyfrowym elekrtrozaczepu. 5)Instalacja oprogramowani CTI z modułem wyboru nr tel. z ekranu komputera, korzystania z bazy Microsoft Outlook. 7.Wymagania dla instalatora - realizacja obejmuje: 1)Dostawę centrali i wyposażenia (łącznie z aparatami poz. 4). 2)Instalację centrali i jej wyposażenia (z uwzględnieniem przewodów krosowych). 3)Montaż okablowania i wyposażenie w aparaty (większość aparatów przewodowe równolegle z bezprzewodowymi). 4)Zestawienie analogowych włącz. 3 łączy analogowych zewnętrznych dla urządzeń dedykowanych. 5)Oprogramowanie centrali zgodnie z zaleceniami użytkownika. 6)Sprawdzenie poprawności działania w pełnym zakresie pracy centrali. 7)Instruktaż obsługi centrali i aparatów dla pracowników. 8)Posiadanie certyfikatu instalatora producenta centrali. 9)Udzielenie 3-letniego okresu gwarancji na wykonane prace, centralę z wyposażeniem oraz udzielenie gwarancji producenta na telefony - min. 12 miesięcy. 10)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego - Kielce ul. Częstochowska 20 na koszt własny. 11)Centrala i aparaty telefoniczne zostaną zamontowane przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, Informacja o zrealizowanym w sposób należyty co najmniej 1 zamówieniu polegającym na wykonaniu dostaw i usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia - dostawa i montaż centrali telefonicznej na min. 100 portów wewnętrznych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia - na potwierdzenie warunku wiedzy i doświadczenia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten nie podlega łączeniu i Zamawiający uzna go za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z nich spełnia go. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy i usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (referencje). Wykaz należy przedstawić zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 5 3)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w punktach 1 i 2. 4)Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 SIWZ, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty, o których mowa w rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, składanej wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 5)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej, tj: z rozdziału 7 pkt 2 dla każdego podmiotu z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie (dotyczy oświadczenia z rozdziału 7 pkt 1). Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6)Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.kielce.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=37&func=select&id=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Częstochowska 20; 25-647 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Częstochowska 20; 25-647 Kielce pok. 118 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.