Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Kielce: DOSTAWĘ, MONTAŻ I KONFIGURACJĘ NOWEJ CYFROWEJ CENTRALI TELEFONICZNEJ - SZT. 1 ORAZ DOSTAWĘ I INSTALACJĘ APARATÓW TELEFONICZNYCH - SZT. 250
DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH
Numer ogłoszenia: 69352 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach , ul. Częstochowska 20, 25-647 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683650, faks 041 3684851.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ, MONTAŻ I KONFIGURACJĘ NOWEJ CYFROWEJ CENTRALI TELEFONICZNEJ - SZT. 1 ORAZ DOSTAWĘ I INSTALACJĘ APARATÓW TELEFONICZNYCH - SZT. 250 DLA DRUGIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH I ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W KIELCACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja nowej cyfrowej centrali telefonicznej - szt. 1 oraz dostawa i zainstalowanie aparatów telefonicznych - szt. 250 we wskazanych pomieszczeniach w budynku biurowym przy ul. Częstochowskiej 20 przeznaczonym na siedzibę Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach oraz Świętokrzyskiego Urzędu Skarbowego w Kielcach. 2.Oznaczenia wynikające ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV CPV 32552310-3 Cyfrowe centrale telefoniczne CPV 32552110-1 Telefony bezprzewodowe 3.Wyposażenie podstawowe centrali - nie mniej niż: 1)Ilość analogowych portów wewnętrznych do przyłączenia analogowych aparatów telefonicznych, faksów, itp. 150 szt. 2)Ilość cyfrowych portów wewnętrznych do przyłączenia systemowych aparatów telefonicznych, konsol 12 szt. 3)Ilość analogowych linii miejskich (zewnętrznych) 8 szt. 4)Ilość cyfrowych linii ISND BRA typu 2B+D (jako porty wewnętrzne lub zewnętrzne) 4 szt. 5)Ilość cyfrowych łączy ISDN PRA 30B+D (30 kanałów rozmownych) 1 szt. 6)Ilość licencji dla modułu VOIP (jako porty wewnętrzne lub zewnętrzne) 4 szt. 7)Ilość kanałów GSM (jako porty wewnętrzne lub zewnętrzne) 2 szt. 8)Czas zapowiedzi DISA i poczty głosowej 60 min. 9)Czas podtrzymania zasilania awaryjnego 5 godz. 10)Minimalna pojemność bufora rejestratora rozmów (ilość rekordów) 25 tys. 11)Obudowa typu Rack do szafy dystrybucyjnej 19 12)Oprogramowanie z licencją do programowania parametrów centrali 13)Oprogramowanie z licencją do billingu centrali z książką telefonów służbowych i wydruków selektywnych. 14)Programowanie lokalne (RS232,USB, Ethernet lub modem) 15)Programowanie zdalne (Internet i modem) 4.Wyposażenie w aparaty: 1)Ilość aparatów systemowych z wyświetlaczem LCD i przyciskami (min.8) LED 9 szt. 2)Ilość konsol z przyciskami (min.60) LED 1 szt. 3)Ilość analogowych aparatów przewodowych z funkcją Clip 130 szt. 4)Ilość analogowych aparatów bezprzewodowych z funkcją Clip 110 szt. 5.Funkcje centrali: 1)Ruch automatyczny wychodzący. 2)Ruch automatyczny przychodzący. 3)Ruch przychodzący na DISA. 4)Dowolność numeracji linii wewnętrznych (setkami, min. 3 setki). 5)Podział doby na tryby pracy centrali przydziałem usług i restrykcji dla abonentów. 6)Podział abonentów na grupy. 7)Ograniczenie dostępu wewnętrznego, np. do osób funkcyjnych. 8)Dostęp z zewnątrz przez DISA z wyłączeniem niektórych grup, np. osób funkcyjnych. 9)Przenoszenie wywołań przychodzących do abonenta, np. na telefon GSM. 10)Funkcja LCR (ARS) - automatyczny wybór operatora. 11)Funkcja automatyczny rozdział połączeń (ACD). 12)Dowolne możliwości ustawienia restrykcji dla abonentów wewnętrznych. 13)Kody użytkownika dla wykonania połączeń zewnętrznych z wykorzystaniem do billingowania. 14)Kody blokady elektronicznej linii wewnętrznych dla wyjścia na miasto. 6.Możliwość rozbudowy centrali: 1)Do 200 abonentów wewnętrznych analogowych i cyfrowych razem. 2)Do 128 abonentów lub linii zewnętrznych VOIP dla 6 różnych operatorów VOIP. 3)Do 6 portów (kanałów GSM). 4)Do 2 domofonów z możliwością otwierania kodem cyfrowym elekrtrozaczepu. 5)Instalacja oprogramowani CTI z modułem wyboru nr tel. z ekranu komputera, korzystania z bazy Microsoft Outlook. 7.Wymagania dla instalatora - realizacja obejmuje: 1)Dostawę centrali i wyposażenia (łącznie z aparatami poz. 4). 2)Instalację centrali i jej wyposażenia (z uwzględnieniem przewodów krosowych). 3)Montaż okablowania i wyposażenie w aparaty (większość aparatów przewodowe równolegle z bezprzewodowymi). 4)Zestawienie analogowych włącz. 3 łączy analogowych zewnętrznych dla urządzeń dedykowanych. 5)Oprogramowanie centrali zgodnie z zaleceniami użytkownika. 6)Sprawdzenie poprawności działania w pełnym zakresie pracy centrali. 7)Instruktaż obsługi centrali i aparatów dla pracowników. 8)Posiadanie certyfikatu instalatora producenta centrali. 9)Udzielenie 3-letniego okresu gwarancji na wykonane prace, centralę z wyposażeniem oraz udzielenie gwarancji producenta na telefony - min. 12 miesięcy. 10)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia w siedzibie Zamawiającego - Kielce ul. Częstochowska 20 na koszt własny. 11)Centrala i aparaty telefoniczne zostaną zamontowane przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH DOKUMENTÓW SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, Informacja o zrealizowanym w sposób należyty co najmniej 1 zamówieniu polegającym na wykonaniu dostaw i usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia - dostawa i montaż centrali telefonicznej na min. 100 portów wewnętrznych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania zamówienia - na potwierdzenie warunku wiedzy i doświadczenia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten nie podlega łączeniu i Zamawiający uzna go za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z nich spełnia go. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy i usługi zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone (referencje). Wykaz należy przedstawić zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2)W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 5 3)Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy określone w punktach 1 i 2. 4)Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 SIWZ, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty, o których mowa w rozdziale 7 pkt 2 tiret 2 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, składanej wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 5)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej, tj: z rozdziału 7 pkt 2 dla każdego podmiotu z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie (dotyczy oświadczenia z rozdziału 7 pkt 1). Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy, jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6)Ponadto do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izba-skarbowa.kielce.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=37&func=select&id=2
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach
ul. Częstochowska 20; 25-647 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Drugi Urząd Skarbowy w Kielcach ul. Częstochowska 20; 25-647 Kielce pok. 118 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.