To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69354 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Warszawa: Przegląd i konserwację urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 27023-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny
1719630000000, ul.
ul. Szczęśliwicka
34,
02-353
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 722 100, faks
225 722 388, e-mail
przetargi@udt.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd i konserwację urządzeń klimatyzacji i wentylacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-AN-2/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w budynkach, których wykaz znajduje się w załączniku nr 1 do umowy. 2.W zakres prac wykonywanych w ramach konserwacji urządzeń wchodzą w szczególności: 1)czyszczenie filtrów, 2)wymiana filtrów w centralach wentylacyjnych i klimakonwektorach, 3)czyszczenie skraplaczy, 4)czyszczenie i dezynfekcja parowników, 5)czyszczenie styków podzespołów automatyki i sterowania, 6)sprawdzanie sterowania i sygnalizacji urządzeń, 7)sprawdzenie szczelności połączeń układów, 8)sprawdzenie szczelności układu odprowadzania skroplin, 9)sprawdzenie przewodów i izolacji pod względem uszkodzeń mechanicznych, 10)regulacja parametrów chłodniczych, 11)przegląd kotłów CO w lokalizacjach: OUDT Kraków i OUDT Tarnów, 12)sprawdzenie stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym i ewentualne dopełnienie, 13)regulacja automatyki i sterowania, 14)raz w roku (w trakcie II i IV etapu) sporządzenie kontroli szczelności urządzeń podlegających rejestracji w Centralnym Rejestrze Operatorów, 15)wymiana materiałów zużytych lub zanieczyszczonych w stopniu uniemożliwiającym ich oczyszczenie, 16)prowadzenie pod nadzorem Zamawiającego Centralnego Rejestru Operatorów dotyczącego urządzeń, systemów zawierających powyżej 3 kg substancji chłodniczej. 3.W zakresie prac konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się: 1)zapewnić ilość wykwalifikowanych pracowników niezbędną do wykonywania konserwacji, 2)dokonywać okresowych przeglądów konserwacyjnych w terminach i zakresie, określonych w załącznikach będących integralną częścią niniejszej umowy, 3)zapewnić dokonywanie wpisu do Karty Urządzenia, zgodnie z art. 14 ust. 3 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. poz. 881) przez osoby posiadające certyfikat dla personelu uprawniający do wykonywania czynności, których dane te dotyczą, 4)wykonywać konserwację w sposób zapewniający utrzymywanie stałej sprawności technicznej (aby zapobiegać awariom), zapewnić działanie zgodnie z zasadami techniki i przepisami bhp, 5)zgłaszać Zamawiającemu nieprawidłowości działania i potrzeby napraw urządzeń instalacji, w celu zapobiegania awariom oraz sporządzać kosztorysy ofertowe w zakresie niezbędnych robót, 6)wymieniać uszkodzone diody, żarówki, bezpieczniki, uzupełniać materiały eksploatacyjne maszyn i urządzeń (oleje, płyny, gazy itp.) w ramach kosztów konserwacji, 7)dokonywać doraźnego działania skutecznie zabezpieczającego urządzenia (do czasu usunięcia usterki) przed powstaniem strat (z powodu awarii) w mieniu UDT. 4.W przypadku awarii lub stwierdzonej niesprawności urządzenia Wykonawca: 1)zdiagnozuje i oszacuje koszt naprawy. Kosztorys naprawy uwzględnia stawkę roboczogodziny z oferty złożonej w trakcie postępowania przetargowego; 2)zrealizuje naprawę na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego; 5.Szczegółowy zakres konserwacji urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji znajduje się w załączniku nr 3 do umowy - czynności konserwacyjne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
50730000-1
Dodatkowe kody CPV:
50710000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.12.2018 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT398780.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 353551.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.