eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstrońDostawa opatrunków,sprzętu jednorazowego użytku w 3 Pakietach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Ustroń: Dostawa opatrunków,sprzętu jednorazowego użytku w 3 Pakietach
Numer ogłoszenia: 69366 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków,sprzętu jednorazowego użytku w 3 Pakietach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków ,sprzętu jednorazoego użytku w 3 Pakietach wg załacznika nr 1 do SIWZ Pakiet 1 - opatrunki Pakiet 2 - opatrunki Pakiet 3 - igły ,strzykawki,dreny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.11.41.12 - 33.11.41.12 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.12.00 - Cewniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : - spełniają warunki wynikające z art. 22.ust. 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wraz z załącznikiem nr 1 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 5. Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobu medycznego do stosowania zgodnie z ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz .U. nr 93 poz. 896 z 2004 r. W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że wyroby nie wymagają wyżej wymienionych dokumentów z zaznaczeniem, którego pakietu i której pozycji dotyczy. 6. Koncesja ,zezwolenie lub licencja na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 7. Oświadczenie Wykonawcy ,że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem zawartym w Siwz (załącznik nr 1) oraz zobowiązaniem, że na żądanie Zamawiającego przedstawi odpowiednie karty charakterystyk ,katalogi foldery lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające te dane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek. 8. Oświadczenie określające, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. 9. Parafowany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im.gen.Jerzego Ziętka ul.Szpitalna 11 ,43-450 Ustroń Pokój 159.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego im.gen.Jerzego Ziętka Pokój 162.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków wg załącznika nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków wg załącznika nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - igły,strzykawki.dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł,strzykawek,drenów wg załącznika nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.