To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69374 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Orzesze: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z boiskiem do piłki plażowej oraz skocznią do skoku w dal przy Gimnazjum Nr 2 w Orzeszu Zawadzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 31219
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z boiskiem do piłki plażowej oraz skocznią do skoku w dal przy Gimnazjum Nr 2 w Orzeszu Zawadzie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.2 Przedmiot zamówienia: budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z boiskiem do piłki plażowej oraz skocznią do skoku w dal przy Gimnazjum Nr 2 w Orzeszu Zawadzie Zestawienie powierzchni: Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego: 937,20 m2 Powierzchnia boiska do piłki plażowej: 323,47 m2 Powierzchnia skoczni do skoków w dal: 147,90 m2 Powierzchnia chodników: 45,28 m2 Powierzchnia razem: 1453,85 m2 Forma architektoniczna i funkcja obiektu budowlanego: Boisko wielofunkcyjnym o wymiarach 22,0 x 42,6 m, oraz rozbieg do skoku w dal o wymiarach 1,32 x 23,00 m (długość rozbiegu niewymiarowa ze względu na brak miejsca) będą posiadać nawierzchnię syntetyczną w kolorze ceglastym. Pola bramkowe wykonane w kolorze zielonym. Boisko do piłki plażowej o wymiarach 8,0 x 16,0 m wraz z strefą wokół boiska oraz pole skoku w dal o wymiarach 3,0 x 8,2 m będą posiadać nawierzchnię piaszczystą. Po obwodzie boiska wielofunkcyjnego i skoczni skoku w dal projektowana jest opaska z kostki betonowej szarej o różnych szerokościach. Ponadto projektuje się chodnik komunikacyjny między istniejącą częścią a projektowaną z kostki betonowej. Monitoring - opis techniczny W istniejącym pomieszczeniu budynku zainstalować szafę rack 19" 6 U, wiszącą. Następnie zamontować rejestrator IP wraz z zestawem dyskow twardych oraz rejestrator istniejący. Na spodzie szafy zamontować listwę 9-cio gniazdową.. Wolne miejsca w szafie rack zamaskować płytami wypełniającymi. Przy wejściach do budynku umieścić tabliczki "Obiekt monitorowany". Okablowanie systemu CCTV. Połączenie kamer z switschem wykonać przewodem UTP 4x2x0,5 kat. 5. Zasilanie kamer (PoE) oraz transmisja obrazu będzie odbywała się po kablu UTP 4x2x0,5 kat 5. Połączenie światłowodowe wykonać kablem światłowodowym w powłoce LS0H. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.4 Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.5. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.6. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.7 Warunki gwarancji - min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.8. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: Kategoria robót 45212200-8 Roboty w zakresie budowy obiektów sportowych Dodatkowy przedmiot: Kategoria robót: 45111000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kategoria robót 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kategoria robót: 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kategoria robót: 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 1.9 Podwykonawcy: 1.9.1.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.9.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.9.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.9.4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.9.5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 12 do 17 (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.9.6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.10. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.11. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robót, m.in. czynności związane z układaniem nawierzchni sportowych- poliuretanowych, czynności związane z pracami ziemnymi przygotowanie tereny pod budowę, czynności betonowania, czynności brukarskie, czynności montażowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212200-8
Dodatkowe kody CPV:
45111000-1,
45233253-7,
45112710-5,
45312200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT726180.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert10 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 442429,63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.