Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Bardo: Dostawa produktów spożywczych wraz z transportem
Numer ogłoszenia: 69376 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Opolnica 58, 57-256 Bardo, woj. dolnośląskie, tel. 74 8171259, faks 74 8171259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsopolnica.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych wraz z transportem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych wraz z transportem z następujących grup: 1. produkty zwierzące, mięsoi produkty mięsne-kod CPV 15100000-9; 2. owoce i warzywa i podobne produkty-kod CPV 15300000-1; 3. pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie-kod CPV 15810000-9; 4. mleko i produkty mleczarskie-kod CPV 15500000-3; 5. różne produkty spożywcze-kod PCV 15800000-6 + jaja-kod PCV 03142500-3; 6. ryby przetworzone i konserwowane-kod PCV 15200000-0.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.81.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności objętych zamówieniem zgodnie z wymogami ustawowymi; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania tego zadania; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie tego zadania; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. p.z.p. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie oświadczenia przez dostawcę w formularzu ofertowym, załącznik nr 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie oświadczenia przez dostawcę w formularzu ofertowym, załącznik nr 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie oświadczenia przez dostawcę w formularzu ofertowym, załącznik nr 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie oświadczenia przez dostawcę w formularzu ofertowym, załącznik nr 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie złożenie oświadczenia przez dostawcę w formularzu ofertowym, załącznik nr 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 formularz ofertowy i oświadczenie o spełnieniu warunków; Załącznik nr 2 oświadczenie o zapoznaniu z SIWZ; Załącznik nr 3 projekt umowy-do akceptacji; Załącznik nr 4 druk ofertowo cenowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsopolnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Opolnica Nr 58, 57-256 Bardo, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ZAMEK w Opolnicy Nr 58, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne-kod CPV 15100000-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY, załącznik nr 4/1; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA, załącznik rn 5/1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: owoce i warzywa i podobne produkty-kod CPV 15300000-1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY, załącznik nr 4/2; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA, załącznik nr 5/2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo, świeże wyroby piekarsko-ciastkarskie-kod PCV 15810000-9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY, załącznik nr 4/3; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA, załącznik nr 5/3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mleko i produkty mleczarskie-kod PCV 15500000-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY, załącznik nr 4/4; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA, załącznik nr 5/4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: różne produkty spożywcze-kod CPV 15800000-6 + jaja-kod CPV 03142500-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY, załącznik nr 4/5; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA, załącznik nr 5/5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ryby przetworzone i konserwowane-kod CPV 15200000-0.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY, załącznik nr 4/6; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA, załącznik nr 5/6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BARDO
więcej: przetargi BARDO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.