Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Krotoszyn: DOSTAWA BŁON DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO , BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG, BŁON I ODCZYNNIKÓW MAMMOGRAFICZNYCH.
Numer ogłoszenia: 69382 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA BŁON DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO , BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG, BŁON I ODCZYNNIKÓW MAMMOGRAFICZNYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA BŁON DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO , BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG, BŁON I ODCZYNNIKÓW MAMMOGRAFICZNYCH - PAKIET NR 1-3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania próbek w celu sprawdzenia zgodności zaoferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia i jednocześnie żąda w celu oceny jakości dołączenia do oferty w zakresie Pakietu nr 3 próbek w następujących ilościach: - błony - 5 szt. z poz. 1 lub 2 (dowolny rozmiar), - wywoływacz - 5L, - utrwalacz - 5L. Zamawiający wymaga, aby błony, wywoływacz i utrwalacz pochodziły od jednego producenta. UWAGA! Zamawiający posiada wywoływarkę do zdjęć mammograficznych firmy KODAK typ KODAK - MIN - R (rok prod. 2009 r.). W przypadku wyboru wykonawcy, który zaoferuje błony i odczynniki innej firmy niż firma KODAK, wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty dostosowania parametrów wywoływania do wymogów zaoferowanych błon i odczynników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- DOSTAWA BŁON DO TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO , BŁON I ODCZYNNIKÓW RTG, BŁON I ODCZYNNIKÓW MAMMOGRAFICZNYCH, MAKSYMALNIE 20% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, zostanie oceniony na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie (rozdział VII pkt 5 - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia, zostanie oceniony na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie (rozdział VII pkt 5 - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym , zostanie ocenione na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie (rozdział VII pkt 5 - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie ocenione na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie (rozdział VII pkt 5 - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja ekonomiczna i finansowa, zostanie oceniona na podstawie dokumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie (rozdział VII pkt 5 - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1- oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część III. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . 3. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 4. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3. 6. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 7. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajowego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 Projektu umowy: 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - zmianę stawek podatku VAT. 3. Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. § 13 Projektu umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - numeru katalogowego produktu. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2. 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BŁONY I ODCZYNNIKI RTG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błony do obróbki automatycznej, cykl wywoływania 90 s 18 x 24 ( 1 op. A 100 szt.) op. 20 2 Błony do obróbki automatycznej, cykl wywoływania 90 s 24 x 30 (1 op. A 100 szt.) op. 30 3 Błony do obróki automatycznej, cykl wywoływania 90 s 20 x 40 ( 1 op. A 100 szt.) op. 15 4 Błony do obróbki automatycznej, cykl wywoływania 90 s 30 x 40 (1 op. A 100 szt.) op. 22 5 Błony do obróki automatycznej, cykl wywoływania 90 s 35 x 35 (1 op a 100 szt.) op. 20 6 Błony do obróki automatycznej, cykl wywoływania 90 s 35 x 43 (1 op. A 100 szt.) op. 30 7 Błony zębowe 3 x4 cm, czułość E ( 1 op. a 150 szt.) op. 10 8 Utrwalacz do obróki automatycznej ( 1 op. A 20 litrów) op. 30 9 Wywoływacz rtg do obróki automatycznej ( 1 op. A 20 litrów) op. 25 Zamawiający wymaga zaoferowania błon rentgenowskich ogólnodiagnostycznych współpracujących z ekranami wzmacniającymi emitującymi światło niebieskie. Zamawiajacy wymaga zaoferowania błon niebieskoczułych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BŁONY DO KAMERY LASEROWEJ FUJI DRYPIX 4000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błony tomograficzne 35 x 43 (1 op. A 100 szt.) op. 40 2 Błony tomograficzne 26 x 36 ( 1op. A 150 szt.) op. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BŁONY I ODCZYNNIKI MAMMOGRAFICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Błony do mammografii 18 x 24 ( 1 op. A 100 szt.) op. 150 2 Błony do mammografii 24 x 30 ( 1 op. A 100 szt.) op. 50 3 Utrwalacz do błon mammograficznych ( 1 op. A 20 litrów) op. 14 4 Wywoływacz do błon mammograficznych ( 1 op. A 20 litrów) op. 14 Zamawiajacy wymaga, aby błony, wywoływacz, utrwalacz pochodziły od jednego producenta. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników w opakowaniach zbiorczych 2 x 20 litrów roztworu roboczego z jednoczesnym przeliczeniem ceny na 20 litrów. UWAGA! Zamawiający posiada wywoływarkę do zdjęć mammograficznych firmy KODAK typ KODAK - MIN - R (rok prod. 2009 r.). W przypadku wyboru wykonawcy, który zaoferuje błony i odczynniki innej firmy niż firma KODAK, wykonawca zobowiązany będzie pokryć koszty dostosowania parametrów wywoływania do wymogów zaoferowanych błon i odczynników..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
więcej: przetargi w Krotoszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.