To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-03
Warszawa: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku
Numer ogłoszenia: 69383 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38361 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szczepionek do Punktu Szczepień w Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ w okresie 1 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rodzaj i szacunkową ilość szczepionek Zamawiający określił na podstawie wieloletniej praktyki i doświadczenia, wskazań lekarzy do doszczepiania szczepionkami tego samego rodzaju, wymagań zdrowotnych, preferencji pacjentów, analizy zapotrzebowania z okresu ostatnich 12 miesięcy, włączenia do zamówienia nowych rodzajów szczepionek oraz prognozowanego zapotrzebowania na niektóre szczepionki, w następnym 12-miesięcznym okresie.Zamawiane szczepionki zostały pogrupowane w 2 pakietach, które są niepodzielne. Pozycje asortymentowe szczepionek i zamawiane ich ilości wraz z rubrykami do wypełnienia przez Oferentów zostały podane w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Zał. Nr 1A i Zał. Nr 1 B do SIWZ. Arkusze asortymentowo-cenowe i zostały opracowane w arkuszu programu Microsoft Excel, podał formuły do obliczenia ceny ofert. Oferent po wpisaniu cen jednostkowych netto poszczególnych pozycji asortymentowych, uzyska przeliczenia na ceny jednostkowe brutto, cenę pozycji asortymentowej netto i brutto oraz sumę wartości wszystkich pozycji asortymentowych netto i brutto dla każdego pakietu.Oferowane pozycje asortymentowe powinny zawierać w/lub na opakowaniach informacje o dopuszczeniu do obrotu, przeznaczenie, wskazówki dotyczące dawkowania, przeciwwskazania, sposób przechowywania, termin ważności, który nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Jednostkowe ceny brutto powinny być wyrażone w złotych polskich PLN, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zawierać w sobie wszystkie elementy cenotwórcze (cenę netto, VAT, koszt transportu, ubezpieczenie itp., oraz przewidywane przez dostawcę ewentualne upusty i rabaty).Sumaryczna wartość brutto całego wymienionego w ramach pakietu asortymentu, wyrażona w PLN, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, będzie kryterium o wadze 95% . Drugim przyjętym kryterium będzie termin dostawy o wadze 5%. Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w SIWZ rozdz. XVIII. Dostawy szczepionek będą realizowane sukcesywnie w czasie 12 miesięcy trwania umowy tj. w przewidywanym okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r. na koszt i ryzyko Wykonawcy, transportem zapewnionym przez Wykonawcę, sukcesywnie wg zamówienia telefonicznego, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Termin dostawy nie będzie przekraczał 3 dni od daty złożenia zamówienia chyba że zostanie zaoferowany krótszy termin.Zamawiający będzie uwzględniał terminy dopuszczenia do obrotu szczepionek przeciw grypie z aktualnym składem antygenowym rekomendowanym przez WHO na dany sezon, terminy składania zamówień na te szczepionki, będą uzależnione od uzyskanych informacji o wydaniu decyzji o dopuszczeniu do obrotu szczepionek p/grypie przez Ministra Zdrowia.Odbiorcą szczepionek w Punkcie Szczepień w siedzibie Zamawiającego jest osoba upoważniona przez Dyrektora Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ.Dostawca będzie uwzględniał na swój koszt reklamacje ilościowe i jakościowe najszybciej jak to możliwe, nie dłużej jednak niż 3 dni. Zamawiający ustala termin płatności za dostawy do 30 dni od dnia dostarczenia faktury przez Wykonawcę.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia niezmienności cen w okresie umowy, z zastrzeżeniem ewentualnych przypadków przewidzianych w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa szczepionek, pakiet A 18 pozycji asortymentowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"INTRA" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Intra Sp. z o.o., Odrowąża 11, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202147,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206997,40
Oferta z najniższą ceną: 206997,40 / Oferta z najwyższą ceną: 211659,37
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa szczepionek, pakiet B, 16 pozycji asortymentowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150816,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162825,95
Oferta z najniższą ceną: 162825,95 / Oferta z najwyższą ceną: 162825,95
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.