Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-07
Gryfino: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
W GRYFINIE
Numer ogłoszenia: 69398 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO I RĘKAWIC ROBOCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W GRYFINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Odzież robocza 1.Bluza robocza - 100 szt. 2.Spodnie robocze - 170 szt. 3.Spodnie robocze ocieplane - 20 szt. 4.Ogrodniczki robocze ostrzegawcze dwukolorowe - 100 szt. 5.Kurtka robocza ostrzegawcza dwukolorowa - 100 szt. 6.Kurtka robocza ocieplana - 20 szt. 7.Kurtka zimowa - 6 szt. 8.Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt. 9.Kurtka robocza ocieplana damska - 20 szt. 10.Bluza polarowa - 140 szt. 11.Ubranie dla pilarza - 2 szt. 12.Ubranie dla spawacza - 2 szt. 13.Dres damski - 14 szt. 14.Koszulka bawełniana typu polo - 150 szt. 15.Koszula flanelowa - 250 szt. 16.Kalesony - 140 szt. 17.Fartuch płócienny - damski - 4 szt. 18.Fartuch damski (dla Pań sprzątających) - 4 szt. 19.Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt. 20.Narzutka ostrzegawcza - 10 szt. 21.Kombinezon jednorazowego użytku - 40 szt. 22.Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt. 23.Komplet przeciwdeszczowy - 50 szt. 24.Płaszcz przeciwdeszczowy - 40 szt. 25.Czapka letnia z daszkiem - 160 szt. 26.Czapka męska zimowa - 50 szt. 27.Czapka damska zimowa - 10 szt. 28.Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt. 29.Czapka stożek filcowy - 20 szt. 30.Ręcznik frotte - 300 szt. Część II - Rękawice robocze 1.Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 1200 par 2.Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 200 par 3.Rękawice spawalnicze - 10 par 4.Rękawice gospodarcze gumowe-flokowane - 30 par 5.Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe - 5 op. 6.Rękawice robocze ocieplane - 400 par 7.Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 12 par 8.Rękawice robocze - 1100 par 9.Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1600 par 10.Rękawice gumowe - długie - 15 par 11.Rękawice antywibracyjne - 5 par 12.Rękawice monterskie - 350 par 13.Rękawice do prac precyzyjnych - 120 par 14.Rękawice dzianinowo - lateksowe do prac ogólnych - 240 par 15.Rękawice elektroizolacyjne - 10 par Część III - Obuwie robocze 1.Trzewiki robocze męskie - 100 par 2.Trzewiki ochronne S3 - 70 par 3.Trzewiki robocze damskie - 10 par 4.Trzewiki dekarskie - 10 par 5.Buty gumowe lub PVC rybackie - 10 par 6.Buty gumowe lub PVC spodnio - buty - 10 par 7.Buty wodochronne z filcem - 50 par 8.Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 10 par 9.Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 30 par 10.Buty wodoodporne - damskie (z wkładem ocieplanym) - 10 par 11.Buty robocze (sandały) damskie - 10 par 12.Buty profilaktyczne (klapki) damskie - 5 par 13.Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 60 par.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.83.00.00-6, 18.31.20.00-9, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 39.51.41.00-9, 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do siwz). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)oferta cenowa załącznik nr 1, 2, 3 (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)wzory artykułów będących przedmiotem postępowania po jednym egzemplarzu z każdego asortymentu wymienionego w załączniku nr 1, 2, 3 z zastrzeżeniem, iż Wykonawca w załączonych wzorach: a)nie musi stosować oznaczenia nazwą Zamawiającego (rozdz. II pkt 2 ppkt 1 instrukcji dla Wykonawców); zachowane muszą być pozostałe wymogi określone w rozdz. II pkt 1, b)ponadto we wzorach bluz roboczych, spodni roboczych, kurtek roboczych i kamizelek roboczych opisanych w rozdz. II pkt 1 ppkt 1), 2), 3) 6) i 8) nie musi stosować opisanej kolorystyki i kroju szycia; zachowane muszą być wymogi dotyczące składu i gramatury materiału. 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym), 4)pełnomocnictwo do zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 5)pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy - przy podmiotach wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6)pełnomocnictwa, o których mowa w ppkt 3, 4, 5 muszą być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w ramach zawartej umowy. Zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odzież robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Odzież robocza 1.Bluza robocza - 100 szt. 2.Spodnie robocze - 170 szt. 3.Spodnie robocze ocieplane - 20 szt. 4.Ogrodniczki robocze ostrzegawcze dwukolorowe - 100 szt. 5.Kurtka robocza ostrzegawcza dwukolorowa - 100 szt. 6.Kurtka robocza ocieplana - 20 szt. 7.Kurtka zimowa - 6 szt. 8.Kamizelka robocza ocieplana - 30 szt. 9.Kurtka robocza ocieplana damska - 20 szt. 10.Bluza polarowa - 140 szt. 11.Ubranie dla pilarza - 2 szt. 12.Ubranie dla spawacza - 2 szt. 13.Dres damski - 14 szt. 14.Koszulka bawełniana typu polo - 150 szt. 15.Koszula flanelowa - 250 szt. 16.Kalesony - 140 szt. 17.Fartuch płócienny - damski - 4 szt. 18.Fartuch damski (dla Pań sprzątających) - 4 szt. 19.Kamizelka ostrzegawcza - 100 szt. 20.Narzutka ostrzegawcza - 10 szt. 21.Kombinezon jednorazowego użytku - 40 szt. 22.Kombinezon ochronny - zagrożenie biologiczne - 80 szt. 23.Komplet przeciwdeszczowy - 50 szt. 24.Płaszcz przeciwdeszczowy - 40 szt. 25.Czapka letnia z daszkiem - 160 szt. 26.Czapka męska zimowa - 50 szt. 27.Czapka damska zimowa - 10 szt. 28.Czapka dzianinowa kominiarka - 50 szt. 29.Czapka stożek filcowy - 20 szt. 30.Ręcznik frotte - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.31.20.00-9, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 18.22.00.00-7, 39.51.41.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękawice robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Rękawice robocze 1.Rękawice ochronne częściowo powlekane nitrylem - 1200 par 2.Rękawice ochronne powlekane w całości nitrylem z mankietem - 200 par 3.Rękawice spawalnicze - 10 par 4.Rękawice gospodarcze gumowe-flokowane - 30 par 5.Rękawice cienkie jednorazowe nitrylowe - 5 op. 6.Rękawice robocze ocieplane - 400 par 7.Rękawice gumowe kwasoodporne nitrylowe - 12 par 8.Rękawice robocze - 1100 par 9.Rękawice dzianinowe - powlekane wampirki - 1600 par 10.Rękawice gumowe - długie - 15 par 11.Rękawice antywibracyjne - 5 par 12.Rękawice monterskie - 350 par 13.Rękawice do prac precyzyjnych - 120 par 14.Rękawice dzianinowo - lateksowe do prac ogólnych - 240 par 15.Rękawice elektroizolacyjne - 10 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9, 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie robocze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Obuwie robocze 1.Trzewiki robocze męskie - 100 par 2.Trzewiki ochronne S3 - 70 par 3.Trzewiki robocze damskie - 10 par 4.Trzewiki dekarskie - 10 par 5.Buty gumowe lub PVC rybackie - 10 par 6.Buty gumowe lub PVC spodnio - buty - 10 par 7.Buty wodochronne z filcem - 50 par 8.Buty gumowe lub PVC z wkładką antyprzebiciową - 10 par 9.Buty gumowe lub PVC robocze wodochronne - 30 par 10.Buty wodoodporne - damskie (z wkładem ocieplanym) - 10 par 11.Buty robocze (sandały) damskie - 10 par 12.Buty profilaktyczne (klapki) damskie - 5 par 13.Wkłady ocieplające do obuwia roboczego - 60 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, śliniaków
- Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.