Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Zawoja: ZP -3/2009 WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ BABIOGÓRSKIEGO PARKU NARODOWEGO, DOSTOSOWANEJ DO KORZYSTANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE.
Numer ogłoszenia: 69398 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Babiogórski Park Narodowy , Zawoja 1403, 34-223 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 0-33 8775 110, faks 0-33 8775 554.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Park Narodowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP -3/2009 WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ BABIOGÓRSKIEGO PARKU NARODOWEGO, DOSTOSOWANEJ DO KORZYSTANIA PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie strony internetowej Babiogórskiego Parku Narodowego, dostosowanej do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia strona internetowa Babiogórskiego Parku Narodowego ma mieć charakter portalowy. Powinna umożliwiać internautom uzyskanie kompleksowej informacji na temat przyrody Babiej Góry, sposobów jej ochrony oraz turystyki w regionie babiogórskim. Treści zamieszczone na stronie winny być podane w sposób sprzyjający pozyskiwaniu informacji przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z aktualnie panującymi trendami i standardami obowiązującymi przy projektowaniu i tworzeniu portali internetowych. Zastosowane rozwiązania graficzne i technologiczne powinny uwzględniać potrzeby osób o różnym stopniu dostępu do informacji zawartych w sieci - zarówno z powodów technicznych, jak i w skutek fizycznej niepełnosprawności. Portal internetowy Babiogórskiego Parku Narodowego zawierać ma rozbudowane elementy interaktywne, m. in. animacje, sekwencje filmowe, galerie zdjęć, gry on-line, interaktywną mapę Parku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 200 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (firma winna zatrudniać minimum pięć osób posiadających umiejętności z zakresu tworzenia i administrowania stronami WWW oraz doświadczenie w programowaniu systemów CMS) oraz w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali trzy realizacje o charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia (wykonanie wielojęzycznych stron internetowych z zastosowaniem animacji typu flash, implementacją filmów na stronę WWW oraz programowaniem CMS), za kwotę min. 30 tys. zł. każda. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (ustawa z dnia 24.01.04, Prawo Zamówień Publicznych Art. 24) e. złożą ofertę (z wykorzystaniem druku załączonego do SIWZ), f. oferta zostanie sporządzona w oparciu o załączony do ofert kosztorys szczegółowy, sporządzony na podstawie danych z załącznika nr 1, g. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z przepisów ustawy PZP, h. przedstawią aktualny wypis lub odpis z rejestru, lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla oferenta wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, i. przedstawią aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego, j. przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, k. przedstawią dowód wpłaty wadium, l. przyjmują warunki wykonania zamówienia określone w projekcie umowy, 2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie, warunki, o których mowa w pkt VIII. 1 ust. a, d, h, i, j musi spełniać każdy z nich oddzielnie, natomiast warunki, o których mowa w pkt. VIII. 1 ust. b, c, e, f, g, k, l wykonawcy ci muszą spełniać łącznie. II. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. 5. Wykonawców, którzy nie wnieśli w terminie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 6. Wykonawców którzy nie spełnią warunków określonych w punkcie VIII SIWZ III. Zamawiający wyklucza wykonawcę którego oferta została odrzucona ponieważ: a. Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3. b. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. c. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. d. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia e. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87, lub błędy w obliczeniu ceny f. W terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w Art. 87 ust 2 pkt 3. g. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane 1. Oferta według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Dowód wniesienia wadium 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy niezobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich status prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru określonego na podstawie ww przepisów. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty dodatkowe: 1. Kosztorys ofertowy, 2. Oświadczenie o przyjęciu warunków określonych w projekcie umowy (zał. 4). Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej. 6. Dokumenty winne być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski. Inne dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a. Wykaz wykonanych i określonych w pkt. VIII. 1 ust. b realizacji z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz podpisuje wyznaczony pełnomocnik. b. Brief kreatywny zawierający następujące elementy: - charakterystyka zespołu realizującego zamówienie - umiejętności i doświadczenia w zakresie podobnych realizacji, - opis cyklu produkcyjnego strony, - opis struktury i funkcjonowania strony wraz z dokładnymi danymi technicznymi zawierającymi informacje dotyczące zastosowanych technologii. - opis struktury i funkcjonowania systemu CMS - opis struktury i funkcjonowania sklepu internetowego oraz mapy interaktywnej. c. Projekt graficzny strony głównej portalu internetowego Babiogórskiego Parku Narodowego wraz z zaprojektowanymi 2 podstronami do wybranych działów tematycznych oraz projekt graficzny działu dla dzieci. 2. Powyższe dokumenty (wykaz realizacji, brief i projekty graficzne) stanowią integralną część oferty. Brak któregokolwiek z nich skutkować będzie odrzuceniem oferty z dalszego postępowania. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Projekt graficzny i elementy briefu kreatywnego - szczegóły w SIWZ - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgpn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego pok. Nr 2, bezpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedziba Zamawiającego, pokój 108 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZAWOJA
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- REMONT DROGI GMINNEJ ZAWOJA WEŁCZA JAWORSKIE-MĘTLE NR 441044 K W MIEJSCOWOŚCI ZAWOJA WEŁCZA W GMINIE ZAWOJA w km od 0+632,00 do km 1+118,00
więcej: przetargi ZAWOJA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie strony internetowej wraz z zapewnieniem gwarancji i opieki powdrożeniowej
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.