eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWA STANOWISK EGZAMINACYJNYCH DLA KWALIFIKACJI E.3 NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO TECHNIK MECHATRONIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-27

Bydgoszcz: DOSTAWA STANOWISK EGZAMINACYJNYCH DLA KWALIFIKACJI E.3 NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO TECHNIK MECHATRONIK
Numer ogłoszenia: 69416 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36866 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STANOWISK EGZAMINACYJNYCH DLA KWALIFIKACJI E.3 NA WYPOSAŻENIE PRACOWNI PRZEDMIOTU ZAWODOWEGO TECHNIK MECHATRONIK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk egzaminacyjnych dla kwalifikacji E.3, na wyposażenie pracowni przedmiotu zawodowego technik mechatronik w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim.
2. Zamawiający po otwarciu ofert, w ramach posiadanych środków określi liczbę zamawianych stanowisk. Minimalna liczba jaką Wykonawcy powinni przyjąć przy określeniu ceny jednostkowej stanowiska i którą zakupi Zamawiający to 3 (trzy) stanowiska egzaminacyjne E.3. Zamawiający dopuszcza zwiększenie dostawy maksymalnie do 5 stanowisk. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia za dostawy wykonane. (prawo opcji)
3. Przedmiot zamówienia obejmuje koszty dostawy przedmiotu zamówienia do Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 7, 86-050 Solec Kujawski oraz koszty rozładunku, sprawdzenia działania urządzeń i podstawowego szkolenia z zakresu obsługi.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczno-użytkowa (zał. nr 1 do SIWZ).
5. Zamawiający wymaga, aby stanowiska egzaminacyjne dla kwalifikacji E.3, będące przedmiotem zamówienia były: fabrycznie nowe i nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych.
6. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Zamawiający wymaga by Wykonawca dołączyło oferty wypełniony i podpisany formularz specyfikacji techniczno-użytkowej (załącznik 1 do Oferty), który stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i musi być dołączony do Oferty.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
5) Wykonawca poda numery telefonów kontaktowych i faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Wymagania dotyczące gwarancji
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ostemplowanych kart gwarancyjnych dla każdego stanowiska stanowiącego przedmiot zamówienia.
2) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego przedmiotu zamówienia na okres 24 miesiący, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
3) Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez dostawców podzespołów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne, najpóźniej w chwili podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy).
4) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuję się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych w wysokości określonej w zawartej umowie.
5) Wszelkie koszty związane z naprawą przedmiotu zamówienia w ramach gwarancji ponosi w całości Wykonawca.
6) Opóźnienie w realizacji wykonania obowiązków gwarancyjnych dłuższym niż 14 dni równoznaczne jest z nie zrealizowaniem obowiązków wynikających z gwarancji i uprawnia Zamawiającego do dochodzenia roszczeń.
7) Okres trwania gwarancji będzie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu nr POKL.09.02.00-04-017/13 Praktyczna szkoła 2, współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe MICRO Marek Kowalski, Lipowa 1, 48-385 Otmuchów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81333,75

  • Oferta z najniższą ceną: 81333,75 / Oferta z najwyższą ceną: 171277,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.