Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Białobrzegi: Remont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Przybyszew - Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Falęcice - Nowe Miasto.
Numer ogłoszenia: 69465 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach , ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 6132338, faks 048 6132338.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Przybyszew - Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Falęcice - Nowe Miasto..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, od kilometra 0+000 do kilometra 2+300; Etap II obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, od kilometra 9+400 do kilometra 9+850; Etap III obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1104 W Przybyszew - Osuchów, od kilometra 7+000 do kilometra 7+900; Etap IV obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1104 W Falęcice - Nowe Miasto, od kilometra 2+650 do kilometra 6+000; OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Dla etapu I Przedmiotem postępowania jest remont drogi powiatowej nr 1113W Bukówno - Czarnocin - Grotki od km 0+000 do km 2+300. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu białobrzeskiego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1113W. Istniejąca droga powiatowa nr 1113W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Bukówno i przebiega przez miejscowość Czarnocin, kończy się w miejscowości Grotki. Na całym odcinku droga ta ma nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,0 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku umiarkowany, komunikacja autobusowa występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiadają klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - Z Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianym odcinku przewidziano następujące roboty do wykonania: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, grysowo-żwirową w ilości 50 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - oczyszczenie rowów; - wykonanie przepustów pod zjazdami. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do przebudowy muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Dla etapu II, III i IV Przedmiotem postępowania jest remont drogi powiatowej nr 1104W Falęcice - Nowe Miasto w miejscowości Osuchów od km 9+400 do km 9+850, na odcinku Przybyszew - Osuchów od km 7+000 do km 7+900 oraz w miejscowości Pacew od km 2+650 do km 6+000. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu białobrzeskiego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1104W. Istniejąca droga powiatowa nr 1104W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Falęcice i przebiega przez miejscowość Góry, Pacew, Przybyszew, Osuchów do granicy powiatu. Na całym odcinku droga ta ma nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,5 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku umiarkowany, komunikacja autobusowa występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiadają klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - Z Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianych odcinkach przewidziano następujące roboty do wykonania: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, grysowo-żwirową w ilości 50 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do przebudowy muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień takich jak: - odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach drogowych w terenie równinnym; - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysowo - żwirową; - skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp i dna; - wykonanie przepustów pod zjazdami. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających które udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto KB S.A. O w Radomiu nr rachunku 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 w kwocie: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 17.03.2011r., godz. 10.30.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, którego opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający żąda: 1. Wykonania robót, w okresie ostatnich pięciu lat, w zakresie budowy, przebudowy lub remontu 5 dróg z asfaltobetonu - w tym co najmniej jednej o długości minimum 2 km, 1) warunek dla wymagań w zakresie remontu zostanie spełniony jeżeli remont obejmował wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - Dysponowania kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji finansowej, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - Posiadania zdolności kredytowej lub środków na rachunku bankowym w wysokości minimum 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpbialobrzegi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-800 Białobrzegi, ul Kościelna 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych, ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.04.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- ,,Remont i przebudowa DW nr 541 na odcinku skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541" - nr postępowania 276/24
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2025 roku
- "Bezpieczne drogi w Gminie Sosnowica - etap 3"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.