eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałobrzegiRemont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Przybyszew - Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Falęcice - Nowe Miasto.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Białobrzegi: Remont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Przybyszew - Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Falęcice - Nowe Miasto.
Numer ogłoszenia: 69465 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach , ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 6132338, faks 048 6132338.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Przybyszew - Osuchów, remont drogi powiatowej 1104 W Falęcice - Nowe Miasto..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1113 W Bukówno - Czarnocin - Grotki, od kilometra 0+000 do kilometra 2+300; Etap II obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1104 W Osuchów, od kilometra 9+400 do kilometra 9+850; Etap III obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1104 W Przybyszew - Osuchów, od kilometra 7+000 do kilometra 7+900; Etap IV obejmuje: Remont drogi powiatowej Nr 1104 W Falęcice - Nowe Miasto, od kilometra 2+650 do kilometra 6+000; OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Dla etapu I Przedmiotem postępowania jest remont drogi powiatowej nr 1113W Bukówno - Czarnocin - Grotki od km 0+000 do km 2+300. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu białobrzeskiego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1113W. Istniejąca droga powiatowa nr 1113W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Bukówno i przebiega przez miejscowość Czarnocin, kończy się w miejscowości Grotki. Na całym odcinku droga ta ma nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,0 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku umiarkowany, komunikacja autobusowa występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiadają klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - Z Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianym odcinku przewidziano następujące roboty do wykonania: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, grysowo-żwirową w ilości 50 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - oczyszczenie rowów; - wykonanie przepustów pod zjazdami. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do przebudowy muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - Dla etapu II, III i IV Przedmiotem postępowania jest remont drogi powiatowej nr 1104W Falęcice - Nowe Miasto w miejscowości Osuchów od km 9+400 do km 9+850, na odcinku Przybyszew - Osuchów od km 7+000 do km 7+900 oraz w miejscowości Pacew od km 2+650 do km 6+000. Całość opracowania jest branży drogowej i nie wymaga angażowania innych branż. Powyższa inwestycja zlokalizowana jest na terenie powiatu białobrzeskiego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1104W. Istniejąca droga powiatowa nr 1104W rozpoczyna swój bieg w miejscowości Falęcice i przebiega przez miejscowość Góry, Pacew, Przybyszew, Osuchów do granicy powiatu. Na całym odcinku droga ta ma nawierzchnię bitumiczną szerokości 5,5 m. Struktura ruchu na drodze to przewaga pojazdów rolniczych, osobowych i dostawczych w niewielkiej ilości pojazdy ciężarowe. Ruch pieszy i rowerowy na tym odcinku umiarkowany, komunikacja autobusowa występuje. Istniejąca szata roślinna w granicach pasa drogowego to przede wszystkim krzewy i drobne drzewa nie wymagające uzyskania decyzji urzędu gminy pozwalającej na ich wycinkę. Zgodnie z prowadzoną ewidencją przez PZDP w Białobrzegach droga posiadają klasę techniczną Z oraz następujące podstawowe parametry techniczne: Klasa drogi - Z Prędkość projektowa - 40 km/h Kategoria ruchu - KR1 Nośność - 100 kN/oś Na omawianych odcinkach przewidziano następujące roboty do wykonania: - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, grysowo-żwirową w ilości 50 kg/m2; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Stała organizacja ruchu pozostaje bez zmian. Na czas wykonywania robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Załączone opracowanie jest dokumentacją kosztorysową w stadium projektu wykonawczego i nie zawiera szczegółowych opracowań w zakresie przebudowy infrastruktury podziemnej. Podłoże gruntowe powinno być wyrównane oraz odpowiednio zagęszczone. Teren robót powinien być odpowiednio odwodniony i oznakowany. Grunt oraz materiały konstrukcyjne należy zagęszczać przy wilgotności optymalnej oraz warstwami o grubości dostosowanej do mocy sprzętu zagęszczającego. Wszystkie materiały użyte do przebudowy muszą spełniać normy i mieć stosowne atesty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 p.z.p. stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień takich jak: - odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach drogowych w terenie równinnym; - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową grysowo - żwirową; - skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo - żwirowej; - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp i dna; - wykonanie przepustów pod zjazdami. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie trwania umowy zamówień uzupełniających które udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto KB S.A. O w Radomiu nr rachunku 86 1500 1647 1216 4005 2188 0000 w kwocie: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 17.03.2011r., godz. 10.30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, którego opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu, zamawiający żąda: 1. Wykonania robót, w okresie ostatnich pięciu lat, w zakresie budowy, przebudowy lub remontu 5 dróg z asfaltobetonu - w tym co najmniej jednej o długości minimum 2 km, 1) warunek dla wymagań w zakresie remontu zostanie spełniony jeżeli remont obejmował wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - Dysponowania kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji finansowej, którego opis sposobu spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu Zamawiający żąda: - Posiadania zdolności kredytowej lub środków na rachunku bankowym w wysokości minimum 500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpbialobrzegi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 26-800 Białobrzegi, ul Kościelna 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych, ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 15.04.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.