Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Brzesko: Zajęcia wyrównawcze i rozwijające w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 6947 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia wyrównawcze i rozwijające w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć wyrównawczych oraz rozwijających z matematyki, języka angielskiego oraz języka niemieckiego. Zajęcia odbywać się będą w szkołach ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski, a które biorą udział w projekcie - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Sale lekcyjne do przeprowadzenia zajęć zostaną udostępnione nieodpłatnie. Zajęcia podzielone zostały na zadania (części) tj. Zadanie 1: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZS w Czchowie. Zadanie 2: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZS w Czchowie. Zadanie 3: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku Zadanie 4: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 5: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku. Zadanie 6: Zajęcia rozwijające z matematyki w przedmiotach zawodowych dla uczniów ZSP nr 2. Zadania 7: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 8: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 9: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 10: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II ZSP nr 1 w Brzesku. Zadanie 11: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZS w Szczurowej. Zadanie 12: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZS w Szczurowej. Zadanie 13: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I ZS w Szczurowej. Zadanie 14: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II ZS w Szczurowej. Zadanie 15: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 16: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Zadanie 17: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego branżowego dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze. Szczegółową specyfikację każdego zadania zawarto w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Opis przedmiotu zamówienia). Zajęcia realizowane są w ramach projektu - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawcę. 3) Na co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem zajęć, Wykonawca będzie zobligowany przekazać do Zamawiającego planowany harmonogram spotkań zawierający daty i godziny prowadzonych zajęć wraz z tematami rozpisanymi zgodnie z tematyką zajęć opisaną w zał. nr 1 do SIWZ. Szczegółowy harmonogram realizacji zadania musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania (zaparafowany) i właściwym Dyrektorem Szkoły. Harmonogram powinien być dostosowany do zajęć szkolnych uczniów oraz nie kolidować z innymi wydarzeniami jak uroczystości szkolne, akademie, wycieczki szkolne. 4) Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić wśród uczniów objętych zajęciami pisemny test / sprawdzian w pierwszym dniu zajęć (tzw. Test wejścia) i ostatnim lub przedostatnim (tzw. Test wyjścia). Test / sprawdzian będzie obejmował elementy programu zajęć wyszczególnionego w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia). Test wejścia i Test wyjścia musi być zbliżony poziomem trudności, obejmować te same zagadnienia i mieć tą samą maksymalna liczbę punktów do zdobycia. Przeprowadzony Test wejścia i Test wyjścia musi zostać sprawdzony oraz zawierać ocenę końcowa w postaci liczby zdobytych punktów i oceny w powszechnie stosowanej skali tj. niedostateczny-bardzo dobry. Zamawiający wymaga podania skali procentowej lub punktowej względem której testy zostały ocenione. 5) Każde zajęcia odbywać będą się na terenie szkoły, w salach udostępnionych nieodpłatnie dla Wykonawcy. 6) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć - w dzienniku tym Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności umieścić: imiona i nazwiska osób szkolonych, plan zajęć(tematyka i odpowiedni wymiar godzin), realizacja planu zajęć (data, liczba godzin zajęć, liczba osób obecnych (obecność musi być sprawdzona i odnotowana co każdą godzinę, chyba że z przyczyn organizacyjnych jest to niemożliwe np. podczas przeprowadzania testu), treść zajęć, podpis prowadzącego zajęcia), sprawozdanie ze szkolenia (liczba osób rozpoczynających i kończących szkolenie, liczba wydanych zaświadczeń), list przekazanych posiłków, materiałów biurowych, szkoleniowych/skryptów oraz wszelkich innych dokumentów i pomocy jeśli wymaga tego specyfikacja zajęć określona szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ, a także listy odbioru wydanych zaświadczeń. Sporządzając listy przekazania uczniom wszelkich zaświadczeń, przedmiotów czy produktów (w tym wyżywienia) Wykonawca musi uzyskać podpis każdego ucznia potwierdzający jego faktyczny odbiór. Brak takiego podpisu jest dla Zamawiającego równoznaczny z nieprzekazaniem przedmiotu o którym mowa wyżej. 7) Wykonawca może w trakcie przeprowadzania zajęć korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i po zakończeniu zajęć. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt. 8) Jeżeli w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) wymaga się od Wykonawcy przekazania uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych, dydaktycznych lub produktów pomocniczych to wszystkie one muszą być nowe, nieużywane i oryginalnie zapakowane. 9) Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego faksem, e-mailem lub pisemnie (najpóźniej w drugim dniu roboczym po zajęciach) o każdej nieobecności uczestnika na danym spotkaniu. 10) Wykonawca po zakończeniu kursu przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć na podstawie anonimowej ankiety oceniającej. 11) Każdy z uczestników zajęć posiadający min 80% obecności otrzyma zaświadczenie potwierdzające ukończenie zajęć. Uczniowie, którzy uczestniczyli w zajęciach, ale mają poniżej 80 % obecności otrzymają zaświadczenie o uczestnictwie. Na zaświadczeniu o ukończeniu winny zostać umieszczone: szczegółowy zakres programowy zajęć (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów zajęć), logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego na etapie realizacji zamówienia, zapis właściwy dla nazwy każdego zadania tj.: zajęcia wyrównawcze z (zgodnie z nazwą zadania) współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,lub zajęcia rozwijające z (zgodnie z nazwą zadania) współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce,,. 12) W przypadku śmierci uczestnika Wykonawca zamiast zaświadczeń o ukończeniu / uczestnictwie w zajęciach, o których mowa punkcie 11 przekaże Zamawiającemu oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika. 13) W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a) oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b) poinformowania w pierwszym dniu zajęć uczestników o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 14) Zamawiający wymaga by zajęcia prowadziła osoba z wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, a w przypadku jej śmieci, długotrwałej choroby lub innej ważnej przyczyny, Wykonawca będzie zobligowany do złożenia stosownego, pisemnego uzasadnienia z określeniem powodu niemożliwości prowadzenia zajęć przez wykazaną osobę oraz wskazania osoby spełniającej warunki udziału postępowaniu, o których mowa rozdziale VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających opisane w niej warunki. 15) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na własność każdemu uczestnikowi zajęć: a) materiały szkoleniowe / skrypty potrzebne do realizacji zajęć, b) materiały biurowe w postaci: zeszyt w formacie A4 w kratkę, min.96 kartek twarda oprawa, ołówek automatyczny z gumką, komplet czterech długopisów z zatyczką w 4 różnych kolorach oraz teczkę w twardej oprawie o grubości grzbietu min. 2 centymetrów. (nie dotyczy Zadania 15, 16 i 17 gdzie Wykonawca nie zapewnia materiałów biurowych.) 16) Zamawiający wymaga by Wykonawca na swój koszt zapewnił podczas prowadzenia zajęć (na każdym spotkaniu) każdemu uczestnikowi posiłek w postaci: a) drożdżówki o masie min 85g. i napoju lub soku owocowego, niegazowanego o pojemności min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa do 4 godzin. b) obiadu w skład którego wejdzie cieple danie (nie dopuszcza się posiłków przygotowanych na zasadzie zalewania wodą produktów sproszkowanych) o min. 250 kcal oraz kompotu lub soku w ilości min. 200 ml. jeśli spotkanie w danym dniu trwa 4 i więcej godzin. Posiłki muszą być świeże i przygotowane zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów dot. higieny żywienia i żywności. 17) Zamawiający przyjmuje, iż na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia godzina jest godziną lekcyjną tzn. równa się 45 minutom. 18) W salach i pracowniach, podczas prowadzenia zajęć bez zgody koordynatora powiatowego nie mogą przebywać inne osoby niż uczestnicy kursu oraz osoby szkolące (instruktorzy, wykładowcy). 19) Jeśli w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ określono podział na grupy to zajęcia muszą zostać przeprowadzone dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć. 20) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych zajęć, w tym także do sporządzania zdjęć oraz wszelkiej dokumentacji obrazującej realizację przedmiotu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Dla Zadań: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 15 czyli zajęć z zakresu matematyki Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej: Wykształcenie: wyższe z zakresu matematyki z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: 2 - letnie doświadczenie w pracy w szkole ponadgimnazjalnej na stanowisku nauczyciela matematyki; b) Dla Zadań: 2, 3, 9, 10, 13, 14, 16 czyli zajęć z zakresu j. angielskiego Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej: Wykształcenie: wyższe z zakresu j. angielskiego z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: 2 - letnie doświadczenie w pracy w szkole ponadgimnazjalnej na stanowisku nauczyciela j. angielskiego; c) Dla Zadania: 17 czyli zajęć z zakresu j. niemieckego Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, posiadającą co najmniej: Wykształcenie: wyższe z zakresu j. niemieckiego z przygotowaniem pedagogicznym Doświadczenie: 2 - letnie doświadczenie w pracy w szkole ponadgimnazjalnej na stanowisku nauczyciela j. niemieckiego;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbrzeski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brzesku
Wydział Edukacji (I p. pok. 102)
ul. Piastowska 2B
32-800 Brzesko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku Sekretariat (II p. pok. 213) ul. Głowackiego 51 32-800 Brzesko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZS w Czchowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 40 godz. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować m.in. następujące zagadnienia: działania w zbiorze liczb rzeczywistych (liczby naturalne, całkowite, wymierne, niewymierne, NWD, NWW, liczby pierwsze i złożone), wartość bezwzględna (definicja, proste równania i nierówności z wartością bezwzględną), procenty, lokaty, kredyty, pierwiastki, w tym pierwiastki nieparzystego stopnia z liczby ujemnej, potęgi liczb nieujemnych o wykładniku wymiernym i ich własności, usuwanie niewymierności, potęgi, informacja o własnościach potęg o wykładniku rzeczywistym, logarytmy (podstawowe własności logarytmów), wyrażenia algebraiczne (wzory skróconego mnożenia, równania i nierówności liniowe, układy równań). Obliczanie prawdopodobieństw zdarzeń losowych, prawidłowa analiza i rozwiązywanie zadań tekstowych, stosowanie wiedzy w sytuacjach praktycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZS w Czchowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 40 godz. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować następujące zagadnienia: wprowadzenie do języka angielskiego branżowego zgodnie z kierunkiem kształcenia uczestników kursu, ćwiczenia rozumienia tekstu czytanego, powtórzenie czasów teraźniejszych, ćwiczenia gramatyczne, użycie czasów teraźniejszych w zdaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, czasy przeszłe- powtórzenie wszystkich czasów przeszłych, ćwiczenia gramatyczne, użycie czasów przeszłych w zdaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, szukanie pracy- jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim, praca w parach, przygotowanie prezentacji swojej osoby, podróże w biznesie- wprowadzenie słownictwa, ćwiczenia leksykalne, rezerwowanie hotelu przez telefon, kupowanie biletów, pytanie o drogę, hierarchia w firmie, zamówienie, dostawa i przyjęcie towarów, sprzedaż, koszty i przychody, ubezpieczenia, odszkodowania, konta bankowe, lokaty, przelewy, kredyty, reklama, przygotowanie prezentacji swojej osoby, umowa o pracę, rodzaje spółek, eksport, import, rynek papierów wartościowych. Zajęcia mają obejmować ćwiczenia leksykalne, gramatykę i słownictwo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów. 2. Czas trwania zajęć wynosi 30 godzin. 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego między innymi następujące zagadnienia: wprowadzenie do j. angielskiego branżowego, podstawowe pojęcia, mowa ciała w biznesie, jak przygotować prezentację biznesową - czego unikać, jakie techniki stosować, Dress code - strój obowiązujący w miejscu pracy, czasy przeszłe i teraźniejsze - ćwiczenia gramatyczne, użycie czasu w zadaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, negocjacje biznesowe - wprowadzenie słownictwa stosowanego w negocjacjach, ćwiczenia z negocjacji, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej - praca w grupach, przygotowanie prezentacji swojej osoby, podróże w biznesie - ćwiczenia leksykalne, rezerwowanie hotelu, kupowanie biletów, poruszanie się po mieście, świat pracy - wprowadzenie słownictwa(np. nazwy zawodów, rodzaje zatrudnienia), ćwiczenia leksykalne, prowadzenie dialogów, przyjęcie do pracy - oglądanie i tłumaczenie filmików związanych z przyjęciem do pracy, rozumienie ze słuchu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZSP nr 2 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów. 2. Czas trwania zajęć wynosi 30 godz. 3. Program ma obejmować między innymi następujące zagadnienia: działania w zbiorze liczb rzeczywistych (liczby naturalne, całkowite, wymierne, niewymierne, NWD, NWW, liczby pierwsze i złożone), wartość bezwzględna (definicja, proste równania i nierówności z wartością bezwzględną), procenty, lokaty, kredyty, pierwiastki, w tym pierwiastki nieparzystego stopnia z liczby ujemnej, potęgi liczb nieujemnych o wykładniku wymiernym i ich własności, usuwanie niewymierności, potęgi, informacja o własnościach potęg o wykładniku rzeczywistym, logarytmy (podstawowe własności logarytmów), wyrażenia algebraiczne (wzory skróconego mnożenia, w tym (a ? b)3; a3? b3), równania i nierówności liniowe, układy równa. Zakres i treści powinny być ponadto dostosowane do rozpoznanych braków stwierdzonych u uczniów uczestniczących w kursie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZSP nr 2 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów. 2. Czas trwania zajęć wynosi 30 godz. 3. Program ma obejmować między innymi następujące zagadnienia: działania w zbiorze liczb rzeczywistych (liczby naturalne, całkowite, wymierne, niewymierne, NWD, NWW, liczby pierwsze i złożone), wartość bezwzględna (definicja, proste równania i nierówności z wartością bezwzględną), procenty, lokaty, kredyty, pierwiastki, w tym pierwiastki nieparzystego stopnia z liczby ujemnej, potęgi liczb nieujemnych o wykładniku wymiernym i ich własności, usuwanie niewymierności, potęgi, informacja o własnościach potęg o wykładniku rzeczywistym, logarytmy (podstawowe własności logarytmów), wyrażenia algebraiczne (wzory skróconego mnożenia, w tym (a ? b)3; a3? b3), równania i nierówności liniowe, układy równa. Zakres i treści powinny być ponadto dostosowane do rozpoznanych braków stwierdzonych u uczniów uczestniczących w kursie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Zajęcia rozwijające z matematyki w przedmiotach zawodowych dla uczniów ZSP nr 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 30 godz. 3. Zajęcia mają na celu rozbudzanie i rozwijanie zainteresowań matematyką a w szczególności przygotowanie do samodzielnego zdobywania wiedzy na dalszych etapach edukacji (wyższe uczelnie techniczne), opanowanie umiejętności niezbędnych dla uczniów w różnych przedmiotach zawodowych. W programie zajęć należy zwrócić szczególny nacisk na kształtowanie umiejętności: Czytanie i przetwarzanie danych liczbowych i operacyjnych. Interpretacja informacji przedstawionych w formie opisów, instrukcji, rysunków, szkiców, wykresów. Przedstawienie informacji w formie tabel i wykresów. Dostrzeganie związków przyczynowo- skutkowych w życiu codziennym. Doskonalenie umiejętności starannego i systematycznego wykonywania obliczeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadania 7: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZSP nr 1 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 20 uczniów w podziale na dwie grupy po 10 osób. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 25 godzin dla każdej grupy. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować następujące zagadnienia: działania w zbiorze liczb rzeczywistych (liczby naturalne, całkowite, wymierne, niewymierne, NWD, NWW, liczby pierwsze i złożone), wartość bezwzględna (definicja, proste równania i nierówności z wartością bezwzględną), procenty, lokaty, kredyty, pierwiastki, w tym pierwiastki nieparzystego stopnia z liczby ujemnej, potęgi liczb nieujemnych o wykładniku wymiernym i ich własności, usuwanie niewymierności, potęgi, informacja o własnościach potęg o wykładniku rzeczywistym, logarytmy (podstawowe własności logarytmów), wyrażenia algebraiczne (wzory skróconego mnożenia, równania i nierówności liniowe, układy równań).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZSP nr 1 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 20 uczniów w podziale na dwie grupy po 10 osób. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 25 godzin dla każdej grupy. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować następujące zagadnienia: działania w zbiorze liczb rzeczywistych (liczby naturalne, całkowite, wymierne, niewymierne, NWD, NWW, liczby pierwsze i złożone), wartość bezwzględna (definicja, proste równania i nierówności z wartością bezwzględną), procenty, lokaty, kredyty, pierwiastki, w tym pierwiastki nieparzystego stopnia z liczby ujemnej, potęgi liczb nieujemnych o wykładniku wymiernym i ich własności, usuwanie niewymierności, potęgi, informacja o własnościach potęg o wykładniku rzeczywistym, logarytmy (podstawowe własności logarytmów), wyrażenia algebraiczne (wzory skróconego mnożenia, równania i nierówności liniowe, układy równań)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I ZSP nr 1 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 30 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować następujące zagadnienia: wprowadzenie do języka angielskiego branżowego zgodnie z kierunkiem kształcenia uczestników kursu, ćwiczenia rozumienia tekstu czytanego, powtórzenie czasów teraźniejszych, ćwiczenia gramatyczne, użycie czasów teraźniejszych w zdaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, czasy przeszłe- powtórzenie wszystkich czasów przeszłych, ćwiczenia gramatyczne, użycie czasów przeszłych w zdaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, szukanie pracy- jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim, praca w parach, przygotowanie prezentacji swojej osoby, podróże w biznesie- wprowadzenie słownictwa, ćwiczenia leksykalne, rezerwowanie hotelu przez telefon, kupowanie biletów, pytanie o drogę, hierarchia w firmie, zamówienie, dostawa i przyjęcie towarów, sprzedaż, koszty i przychody, ubezpieczenia, odszkodowania, konta bankowe, lokaty, przelewy, kredyty, reklama, przygotowanie prezentacji swojej osoby, umowa o pracę, rodzaje spółek, eksport, import, rynek papierów wartościowych. Zajęcia mają obejmować ćwiczenia leksykalne, gramatykę i słownictwo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II ZSP nr 1 w Brzesku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów. 2. Czas trwania zajęć wynosi: 30 godzin. 3. Program zajęć musi zostać dostosowany do możliwości uczniów i obejmować następujące zagadnienia: wprowadzenie do języka angielskiego branżowego zgodnie z kierunkiem kształcenia uczestników kursu, ćwiczenia rozumienia tekstu czytanego, powtórzenie czasów teraźniejszych, ćwiczenia gramatyczne, użycie czasów teraźniejszych w zdaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, czasy przeszłe- powtórzenie wszystkich czasów przeszłych, ćwiczenia gramatyczne, użycie czasów przeszłych w zdaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, szukanie pracy- jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w języku angielskim, praca w parach, przygotowanie prezentacji swojej osoby, podróże w biznesie- wprowadzenie słownictwa, ćwiczenia leksykalne, rezerwowanie hotelu przez telefon, kupowanie biletów, pytanie o drogę, hierarchia w firmie, zamówienie, dostawa i przyjęcie towarów, sprzedaż, koszty i przychody, ubezpieczenia, odszkodowania, konta bankowe, lokaty, przelewy, kredyty, reklama, przygotowanie prezentacji swojej osoby, umowa o pracę, rodzaje spółek, eksport, import, rynek papierów wartościowych. Zajęcia mają obejmować ćwiczenia leksykalne, gramatykę i słownictwo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy I ZS w Szczurowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 40 godzin. 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego między innymi następujące zagadnienia: funkcje (dziedzina i zbiór wartości funkcji liczbowej, wykres funkcji, odczytywanie własności funkcji na podstawie jej wykresu oraz szkicowanie wykresów funkcji o zadanych własnościach, zastosowanie wiadomości o funkcjach do opisywania, interpretowania i przetwarzania informacji wyrażanych w postaci wykresu funkcji, rozwiązywanie testów), funkcja liniowa (własności, równoległość i prostopadłość wykresów funkcji liniowych, równania i nierówności pierwszego stopnia z jedna niewiadomą, zastosowanie wiadomości o funkcji liniowej w zadaniach z życia codziennego, lokaty i kredyty, rozwiązywanie testów), funkcja kwadratowa (własności, wykres funkcji kwadratowej, równania i nierówności kwadratowe, zastosowanie funkcji kwadratowej w praktyce, zadania optymalizacyjne, największa i najmniejsza wartość funkcji kwadratowej w przedziale domkniętym, rozwiązywanie testów). Wielomiany (działania na wielomianach, dzielenie i mnożenie wielomianów, rozkład wielomianu na czynniki rozwiązywanie równań i nierówności, rozwiązywanie testów). Funkcje trygonometryczne dowolnego kąta ( własności funkcji trygonometrycznych tego samego kąta, tożsamości trygonometryczne, praktyczne zastosowania trygonometrii , rozwiązywanie testów)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów grupy II ZS w Szczurowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 20 godzin. 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego między innymi następujące zagadnienia: funkcje (dziedzina i zbiór wartości funkcji liczbowej, wykres funkcji, odczytywanie własności funkcji na podstawie jej wykresu oraz szkicowanie wykresów funkcji o zadanych własnościach, zastosowanie wiadomości o funkcjach do opisywania, interpretowania i przetwarzania informacji wyrażanych w postaci wykresu funkcji, rozwiązywanie testów), funkcja liniowa (własności, równoległość i prostopadłość wykresów funkcji liniowych, równania i nierówności pierwszego stopnia z jedna niewiadomą, zastosowanie wiadomości o funkcji liniowej w zadaniach z życia codziennego, lokaty i kredyty, rozwiązywanie testów), funkcja kwadratowa (własności, wykres funkcji kwadratowej, równania i nierówności kwadratowe, zastosowanie funkcji kwadratowej w praktyce, zadania optymalizacyjne, największa i najmniejsza wartość funkcji kwadratowej w przedziale domkniętym, rozwiązywanie testów). Wielomiany (działania na wielomianach, dzielenie i mnożenie wielomianów, rozkład wielomianu na czynniki rozwiązywanie równań i nierówności, rozwiązywanie testów). Funkcje trygonometryczne dowolnego kąta ( własności funkcji trygonometrycznych tego samego kąta, tożsamości trygonometryczne, praktyczne zastosowania trygonometrii , rozwiązywanie testów)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy I ZS w Szczurowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 40 godzin. 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego między innymi następujące zagadnienia: wprowadzenie do j. angielskiego branżowego, podstawowe pojęcia, mowa ciała w biznesie, jak przygotować prezentację biznesową - czego unikać, jakie techniki stosować, Dress code - strój obowiązujący w miejscu pracy, czasy przeszłe i teraźniejsze - ćwiczenia gramatyczne, użycie czasu w zadaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, negocjacje biznesowe - wprowadzenie słownictwa stosowanego w negocjacjach, ćwiczenia z negocjacji, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej - praca w grupach, przygotowanie prezentacji swojej osoby, podróże w biznesie - ćwiczenia leksykalne, rezerwowanie hotelu, kupowanie biletów, poruszanie się po mieście, świat pracy - wprowadzenie słownictwa(np. nazwy zawodów, rodzaje zatrudnienia), ćwiczenia leksykalne, prowadzenie dialogów, przyjęcie do pracy - oglądanie i tłumaczenie filmików związanych z przyjęciem do pracy, rozumienie ze słuchu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów grupy II ZS w Szczurowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 20 godzin. 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego między innymi następujące zagadnienia: wprowadzenie do j. angielskiego branżowego, podstawowe pojęcia, mowa ciała w biznesie, jak przygotować prezentację biznesową - czego unikać, jakie techniki stosować, Dress code - strój obowiązujący w miejscu pracy, czasy przeszłe i teraźniejsze - ćwiczenia gramatyczne, użycie czasu w zadaniach związanych z sytuacjami biznesowymi, negocjacje biznesowe - wprowadzenie słownictwa stosowanego w negocjacjach, ćwiczenia z negocjacji, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej - praca w grupach, przygotowanie prezentacji swojej osoby, podróże w biznesie - ćwiczenia leksykalne, rezerwowanie hotelu, kupowanie biletów, poruszanie się po mieście, świat pracy - wprowadzenie słownictwa(np. nazwy zawodów, rodzaje zatrudnienia), ćwiczenia leksykalne, prowadzenie dialogów, przyjęcie do pracy - oglądanie i tłumaczenie filmików związanych z przyjęciem do pracy, rozumienie ze słuchu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15: Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 15 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 20 godzin. 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego następujące zagadnienia: Logarytm-definicja, własności, działania. Kombinatoryka, reguła mnożenia. Prawdopodobieństwo definicja klasyczna, zadania. Drzewko-prawdopodobieństwo, zadania. Własności-suma, iloczyn, różnica. Rozwiązywanie zadań maturalnych. Wartość bezwzględna, równania z wartości graficznie i algebraicznie. Działania na potęgach, na pierwiastkach, wyrażenia algebraiczne, równanie liniowe, z parametrem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego branżowego dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 20 godzin 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego następujące zagadnienia: Doskonalenie pisania zaproszenia do potencjalnego gościa oraz do gościa VIP. Odpowiadanie na różne zapytania gości dotyczące pobytu, opcji żywieniowych, udogodnień hotelowych, wyposażenia pokoju itp. Redagowanie oferty hotelu, listu powitalnego do potencjalnego gościa oraz gościa VIP. Procedury: check-in i check-out- słuchanie, tworzenie oraz odgrywanie dialogów pomiędzy potencjalnym gościem a recepcjonistą. Pisanie potwierdzenia rezerwacji, odwołania rezerwacji oraz potwierdzenia zmiany warunków rezerwacji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego branżowego dla uczniów ZSTiO w Łysej Górze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 10 uczniów 2. Czas trwania zajęć wynosi 20 godzin 3. Celem zajęć jest wyrównanie wiedzy i umiejętności uczniów w zakresie programu obejmującego między innymi następujące zagadnienia: Odczytywanie karty dań i rodzajów pokoi - praca z tekstem, udzielanie informacji gościom - rozmowy sterowane, opisywanie hoteli i możliwości spędzania czasu wolnego, tworzenie ofert hotelowych, redagowanie odpowiedzi na zażalenia, reklamacje, tworzenie listu formalnego - powitanie gości hotelowych, serwis telefoniczny w hotelu -nabycie umiejętności prowadzenie rozmów, potwierdzenie rezerwacji - ćwiczenia z formularzem meldunkowym, rozliczenie gości hotelowych, ćwiczenia w pisaniu, pożegnanie gości - rozmowy sterowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
- Ochrona mienia, budynku i osób w Sądzie Rejonowym w Brzesku wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolnictwa średniego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.