Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH STOSOWANYCH W ZAKŁADZIE ŻYWIENIA ZBIOROWEGO
Numer ogłoszenia: 69480 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW MYJĄCYCH I DEZYNFEKUJĄCYCH STOSOWANYCH W ZAKŁADZIE ŻYWIENIA ZBIOROWEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz profesjonalnych środków myjących i dezynfekujących stosowanych w zakładzie żywienia zbiorowego: Zadanie nr 1: 1. Kostki do WC, 2. Krążki do spłuczek 3. Kremy 4. Mleczka 5. Mydła 6. Neutralny środek czyszczący na bazie alkoholu 7. Odkamieniacze 8. Odplamiacze 9. Papier toaletowy 10. Pasty 11. Perfumowany koncentrat do sanitarów 12. Płyny 13. Preparaty do ochrony 14. Proszki 15. Ręczniki 16. Rękawice 17. Specjalna pasta do mycia rąk silnie zabrudzonych, 18. Szampony 19. Ściereczki 20. Środki do czyszczenia, profesjonalne, myjące, zmiękczające, 21. Tabletki do zmywarek 22. Trutka na myszy i szczury 23. Uniwersalny środek owadobójczy 24. Woski 25. Zagęszczony płyn do WC 26. Zmywacze do gruntownego czyszczenia 27. Żele Wszystkie parametry oraz wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - Użyte nazwy handlowe służą jedynie do określenia cech artykułów i jakości. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, artykuły równoważne powinny posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne o parametrach nie niższych, niż te którymi charakteryzują się artykuły chemii gospodarczej wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego ( wskazanego) przez Zamawiającego. - W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy/karty katalogowe/karty charakterystyki produktu wymaganego i produktu zaoferowanego w danej pozycji (oznaczenie, której pozycji ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia dotyczą) - Termin gwarancji artykułów chemii gospodarczej będących przedmiotem zamówienia dla każdej z dostaw nie może być krótszy, niż okres gwarancji wskazany przez producenta, nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy. - Artykuły chemii gospodarczej mają być opakowane oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu , oraz termin przydatności artykułu do stosowania ( nie dotyczy artykułów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania - np. papier toaletowy) Zadanie nr 2: 1. Profesjonalny, płynny koncentrat, płyn do maszynowego mycia naczń 2. Profesjonalny, płynny koncentrat, specjalny środek płuczący do płukania szkła w zmywarkach 3. Profesjonalny, intensywny środek czyszczący do piekarników i urządzeń do grillowania, koncentrat, 4. Profesjonalny, płynny koncentrat, płyn do odkamieniania zmywarek i kotłów elektrycznych 5. Profesjonalny, płynny koncentrat odtłuszczający, środek do mycia dużych powierzchni, posadzek, ścian, powierzchni zmywalnych 6. Profesjonalny, płynny koncentrat gotowy do użycia ze spryskiwaczem, środek do konserwacji powierzchni ze stali nierdzewnej 7. Profesjonalny, płynny koncentrat, środek myjąco-dezynfekujący do powierzchni i wyposażenia w przetwórstwie żywności 8. Profesjonalny, płynny koncentrat, środek do mycia piecy konwekcyjno-parowych, 9. Profesjonalny, płynny koncentrat, środek płuczący do automatycznych systemówmyjących pieców konwekcyjno-parowych, 10. Profesjonalny, płynny koncentrat gotowy do użycia, środek do szybkiej dezynsekcji powierzchni kuchennych i urządzeń, 11. Profesjonalne mydło do mycia rąk, płynny koncentrat, do zastosowania w zakładach zbiorowego żywienia, do mocno zabrudzonych rąk, 12. Profesjonalny, płynny koncentrat, środek do ręcznego mycia naczyń w zakładach zbiorowego żywienia, skutecznie usuwający nawet przypalone zabrudzenia 13. Profesjonalny, środek do gruntowego usuwania skrobi z zastawy stołowej, 14. Profesjonalny, płynny koncentrat gotowy do użycia, środek do mycia powierzchni szklanych oraz wszystkich błyszczących powierzchni, 15. Profesjonalny, płynny koncentrat gotowy do użycia, środek do czyszczenia powierzchni emaliowanych, czyszczenia zastawy stołowej, patelni, kuchenek, zlewów, odpowiedni do usuwania wżerów ze stali na porcelanie, 16. Profesjonalny komponent myjący do maszynowego mycia naczyń, Wszystkie parametry oraz wymagania szczegółowo opisane w załączniku nr 3A do SIWZ - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne o parametrach nie niższych niż te którymi charakteryzują się artykuły wymienione z nazwy w przedmiocie zamówienia. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego oraz akceptuje i wykona zapisy w zgodnie z projektem umowy w szczególności § 4 ust. 1,3,4,5,12,13 oraz § 5 ust. 2 - W przypadku zaoferowania produktu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty opisy/karty katalogowe/karty charakterystyki produktu wymaganego i produktu zaoferowanego. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego ( wskazanego) przez Zamawiającego. - Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuję sie do montażu systemu dozowania z elektronicznym pomiarem aktualnej przewodności, zużycia chemii oraz zużycia wody z kontrolą poziomu płynu oraz sygnalizacją alarmową do tunelu myjącego w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. - Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuje się do dostarczenia i zamontowania mieszalników trzyfunkcyjnych ( 9 sztuk) z wężem (ok. 20 metrów każdy na dwa obiekty) oraz dozowników ( 9 sztuk) - Wszelkie koszty związane z instalacją, montażem, serwisem wynikłe w czasie realizacji umowy, Wykonawca ponosi we własnym zakresie. - Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązuje się do bezpłatnych przeglądów serwisowych urządzeń centralnego systemu dozującego minimum jeden raz w miesiącu z pozostawieniem raportu. - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu Zamawiającego z właściwego użytkowania środków i systemu dozowania. - Wykonawca wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy karty stanowiskowe na Stołówkę Wojskową oraz do Centrum Szkoleniowo Konferencyjnego. - Wykaz zmywarek: - Centrum Szkoleniowo-Konferencyjne - 4 szt. zmywarka kapturowa ZKU 10 Lozamet - 1 szt. zmywarka kapturowa HOBART FE 600 - 1 szt zmywarka kapturowa Elektrolux WT 65E - Stołówka Wojskowa - 1 szt. zmywarka tunelowa Zanussi RTCS 180ERA 1 szt. zmywarka kapturowa Zanussi LS 14EA 1 szt. zmywarka do mycia garnków Zanussi PNC 506010.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00 - Rękawice 24.45.60.00 - Środki przeciwko gryzoniom 33.69.13.00 - Środki przeciwko ekopasożytom, włączając środki przeciwświerzbowe, owadobójcze i odstraszające owady 33.71.16.10 - Szampony 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.13.70.00 - Zmiękczacze wody 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.13.00 - Odświeżacze 39.81.20.00 - Pasty i kremy 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 15.03.2012r. do godz.09:00. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. Wadium może być wniesione: 1) w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu. 2) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228. z dopiskiem Wadium na dostawę środków czystości oraz profesjonalnych środków myjących i dezynfekujących stosowanych w zakładzie żywienia zbiorowego - Zadanie nr .........
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zadanie nr 1: Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. 4.2. jeżeli Wykonawca: wykaże się odpowiednim doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaże, że: wykonał przynajmniej dwie dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom objętym przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 600 000,00 zł brutto każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zadanie nr 2: Zamawiający uzna spełnienie warunku określonego w pkt. 4.2. jeżeli Wykonawca: wykaże się odpowiednim doświadczeniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. wykaże, że: wykonał przynajmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie objętej przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta składana przez Wykonawcę winna zawierać: 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 3A do SIWZ, 3)Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ - Zadanie nr 2 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 5)Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ. 6)Oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego do dnia i godziny upływu terminu składania ofert określonego w pkt. 11.2 SIWZ. Datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto Zamawiającego a nie data złożenia przelewu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które zostały przedstawione poniżej: Zadanie nr 1: 1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 umowy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmniejszenia dostaw w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 30 dni od daty zaistnienia tych okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 3. Strony ustalają możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 4. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 5. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 6, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 6. W przypadku opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy zmiana stawki podatku VAT nie ma zastosowania do dostaw opóźnionych. 7. W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. Zadanie nr 2: 1. W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 2. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności powodujących konieczność zmniejszenia dostaw w ujęciu wartościowym, ilościowym i asortymentowym przedmiotu zamówienia, Zamawiający powiadomi Wykonawcę nie później niż w ciągu 30 dni od daty zaistnienia tych okoliczności. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 4. Strony ustalają możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 5. Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 6. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem ust. 6, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 7. W przypadku opóźnienia w wykonaniu umowy, zmiana stawki podatku VAT nie ma zastosowania do dostaw opóźnionych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA
Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 09:00, miejsce: WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA Sekcja Zamówień Publicznych, budynek nr 22, pokój nr 6, godz. 08:00-15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny HACCP
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- Dostawa artykułów chemicznych i gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej w Goślicach na 2025 rok
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.