To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69491 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Oborniki Śląskie: BUDOWA ŻŁOBKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH PRZY ULICY ORKANA i KASZTANOWEJ (DZIAŁKA NR 3, 43/2, 43/1 AM-9, DZ. NR 7 AM-20 ) WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I UZBROJENIEM TERENU, PRZYŁĄCZAMI, WJAZDAMI ORAZ WEJŚCIAMI DLA PIESZYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47228
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
93193508100000, ul.
ul. Trzebnicka
1,
55120
Oborniki Śląskie, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
071 3103519, 3103536, faks
713 102 295, e-mail
inwestycje@oborniki-slaskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.oborniki-slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA ŻŁOBKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH PRZY ULICY ORKANA i KASZTANOWEJ (DZIAŁKA NR 3, 43/2, 43/1 AM-9, DZ. NR 7 AM-20 ) WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I UZBROJENIEM TERENU, PRZYŁĄCZAMI, WJAZDAMI ORAZ WEJŚCIAMI DLA PIESZYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. BUDOWA ŻŁOBKA W OBORNIKACH ŚLĄSKICH PRZY ULICY ORKANA i KASZTANOWEJ (DZIAŁKA NR 3, 43/2, 43/1 AM-9, DZ. NR 7 AM-20 ) WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM I UZBROJENIEM TERENU, PRZYŁĄCZAMI, WJAZDAMI ORAZ WEJSCIAMI DLA PIESZYCH WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE OBIEKTU, wraz z dostawą i montażem wyposażenia kuchni I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 3, 43/2, 43/1 AM-9, dz. nr. 7 AM-20 - adres: ul. Orkana, 55-120 Oborniki Śląskie 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w północnej części Obornik Śląskich, u zbiegu ulic Orkana i Kasztanowej. Działka posadowiona jest na zboczu wzniesienia opadającego w kierunku zachodnim. Deniwelacja terenu wynosi ok. 6 m (w zakresie 179 - 185 m npm). Na terenie inwestycji występują nawierzchnie betonowe, gruntowe oraz jeden niewielki budynek przeznaczony do rozbiórki. II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWANIE TERENU: 1. Rozbiórka istniejącego budynku. 2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian itp. 3. Wycinka drzew z przekazaniem uzyskanego drewna zamawiającemu. III. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma budynku. Projekt przewiduje wybudowanie budynku żłobka ośmiodziałowego przeznaczonego dla około 135 dzieci. Przewiduje się trzy grupy maluchów, trzy grupy średniaków i dwie grupy starszaków. Układ budynku jest symetryczny względem osi północ-południe. Od strony południowej, na osi budynku znajduje się główne wejście dla rodziców z dziećmi. Przy wejściu zlokalizowana jest wózkownia, pokój do karmienia dzieci oraz toaleta dla osób niepełnosprawnych. Wewnętrzy układ komunikacyjny to korytarz obiegający wewnętrzne patio budynku. Szafki dla dzieci zostaną ustawione na korytarzu przy wejściach do sal. Z korytarza można się dostać do każdego modułu dla poszczególnych grup dzieci, można wejść na patio oraz dojść do części administracyjno-technicznej. Każda grupa dzieci będzie miała osobny moduł, na który składa się sala zabaw, łazienka z toaletami oraz sala do wypoczynku. Przewiduje się, że dzieci będą wypoczywać w sali wypoczynku na dwie tury. Z każdej sali zabaw będzie bezpośrednie wyjście na zewnętrzny, zadaszony taras. Układ sal rozplanowano tak by tarasy zewnętrzne dla dwóch sąsiednich sal były połączone. Bezpośrednio przy tych tarasach zaprojektowano miejsca przeznaczone na plac zabaw. Część środkową budynku zajmuje duża sala wielofunkcyjna z wejściami z korytarza i możliwością wyjścia na patio. Patio będzie stanowić miejsce do wypoczynku zabaw na świeżym powietrzu. Zaraz za salą wielofunkcyjną zaprojektowano dwie sale do rehabilitacji indywidualnej. Od strony północnej zaprojektowano główne wejście dla personelu. W tej części budynku znajduje się warsztat, kuchnia z zapleczem, kotłownia, magazyn środków czystości, część biurowa, część socjalna dla personelu, pralnia, magazyn brudnej bielizny, magazyn na sprzęt. W tej części budynku również zaprojektowano toaletę dla osób niepełnosprawnych. Do warsztatu, kuchni oraz kotłowni prowadzą osobne wejścia z zewnątrz budynku. Projektowany budynek oparty jest na rzucie regularnego prostokąta z prostokątnym patio w środku. Budynek jest niepodpiwniczony, parterowy z płaskim dachem okolonym attyką. Elewacje urozmaicone poprzez wnęki w których znajdują się zadaszone tarasy przy salach zabaw oraz akcenty w postaci brył nawiązujących wyglądem do kostki sześciennej do gry z charakterystycznymi, okrągłymi wgłębieniami. niektóre z okrągłych wgłębień będą pełniły funkcję okien doświetlających łazienki dzieci. Ze względu na przeznaczenie na elewacjach budynku planuje się wprowadzić kolorystykę pastelową w delikatnych, ciepłych odcieniach beżu, "zielonego groszku" oraz białą. Część elewacji będzie w kolorystyce naturalnego, jasnego drewna. Nad częścią pomieszczeń planuje się wykonanie świetlików dachowych pełniących funkcję doświetlającą. 2. Dane liczbowe: Powierzchnia użytkowa 1460,82 m2 Powierzchnia zabudowy budynku 1858,12 m2 Powierzchnia całkowita budynku 1858,12 m2 Kubatura brutto 7098 m3 Wysokość do górnej krawędzi attyki 4,36 m Długość elewacji frontowej 4165 m Długość elewacji bocznej 4737,5 m Ilość kondygnacji podziemnych 0 Ilość kondygnacji nadziemnych 1 IV. ROBOTY BUDOWLANE: 1. Roboty ogólnobudowlane: a) fundamenty żelbetowe, ściany fundamentowe z bloczków betonowych; b) ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych POROTHERM lub bloczkiem silikatowym ocieplane styropianem, wykończone tynkiem akrylowym oraz panelami elewacyjnymi; c) ścianki działowe z pustaków ceramicznych POROTHERM lub bloczkiem silikatowym; d) żelbetowe elementy konstrukcyjne budynku; e) stropy żelbetowe-płytowe FILIGRAN; 2) Stolarka: a) okna rozwieralne i uchylno-rozwieralne jednodzielne z PCV; b) podokienniki z konglomeratu; c) drzwi zewnętrzne aluminiowe i PCV; d) drzwi wewnętrzne drewniane płycinowe, wraz z ościeżnicami drewnianymi.; e) ścianki systemowe kabin WC; 3. Dach: Dach w systemie dachu odwróconego z wierzchnią warstwą ze żwiru. Odwodnienie dachu w systemie podciśnieniowym. 4. Posadzki: a) posadzki z płytek ceramicznych na podkładzie betonowym z ociepleniem styropianowym; b) posadzki z paneli podłogowych na podkładzie betonowym z ociepleniem styropianowym; c) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych; 5. Roboty wykończeniowe wewnętrzne: a) tynki gipsowe; b) licowanie ścian płytkami ceramicznymi; c) malowanie ścian farbami emulsyjnymi; d) okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym; e) sufity podwieszane z płyt z włókien mineralnych. V. ROBOTY INSTALACYJNE WOD.-KAN.: 1. Przyłącze wodociągowe z osprzętem. 2. Przyłącze kanalizacyjne z osprzętem. 3. Instalacja wody użytkowej: a) rurociągi z tworzyw sztucznych z oprzętem; b) termiczna izolacja rurociągów; c) automatyczny zmiękczacz wody; d) mieszacze termostatyczne; e) baterie zlewozmywakowe i umywalkowe stojące; f) baterie natryskowe; 4. Instalacja wody p.poż.: a) rurociągi stalowe ocynkowane z osprzętem; b) termiczna izolacja rurociągów; c) urządzenia zabezpieczające wodę przed wtórnym zanieczyszczeniem; d) zawory hydrantowe wnękowe z szafkami; 5. Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej: a) rurociągi z PCV z osprzętem; b) rurociągi żeliwne z osprzętem; c) wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego oraz żeliwne; d) rury wywiewne z PCV; e) zlewozmywaki z blachy nierdzewnej szafkowe i zlew na ścianie; f) umywalki pojedyncze porcelanowe z półpostumentem porcelanowym; g) miski ustępowe z elementami montażowymi montowanymi na ścianie; h) kabiny natryskowe kompletne półokrągłe z szybami ze szkła hartowanego; i) umywalki porcelanowe i pochwyty dla niepełnosprawnych; j) studnia schładzająca. 6. Kanalizacja deszczowa wewnętrzna (odwodnienie patio): a) rurociągi z PCV; b) wpust podwórzowy; c) odwodnienie liniowe; 7. Podciśnieniowe odwodnienie dachu: a) wpusty dachowe z zestawem tarasowym; b) rurociągi polietylenowe kanalizacyjne HDPE; c) izolacja termiczna rurociągów. VI. INSTALACJE CENTRALNEGO OGRZEWANIA 1. Instalacje c.o.: a) rurociągi stalowe z osprzętem, izolowane; b) rurociąg z polietylenu dla ogrzewania podłogowego; c) szafki z rozdzielaczami; d) termostaty podłogowe; e) listwa elektryczna do ogrzewania podłogowego; f) grzejniki stalowe jednopłytowe i dwupłytowe z osprzętem i obudowami; g) grzejniki stalowe łazienkowe z osprzętem; 2. Instalacja ciepła technologicznego: a) rurociągi stalowe z osprzętem; 3. Technologia kotłowni gazowej: a) kotły gazowe wiszące kondensacyjne z automatyką i osprzętem; b) urządzenia do podgrzewania wody ze zbiornikiem; c) rurociągi stalowe; d) izolacja termiczna rurociągów. VI. INSTALACJA GAZU: 1. Instalacja gazu: a) rurociągi stalowe z osprzętem; b) zestawy aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowych; c) szafki gazowe naścienne; VII. INSTALACJA WENTYLACJI: 1. Instalacja wentylacji: a) przewody wentylacyjne z blachy stalowej z osprzętem; b) przewody wentylacyjne z blachy aluminiowej z osprzętem; c) podstawy dachowe stalowe kołowe; d) okapy kuchenne; e) wyrzutnie dachowe kołowe; f) czerpnie ścienne; g) wentylatory dachowe; h) centrala wentylacyjna nawiewna z automatyką; i) centrala nawiewno-wywiewna z automatyką. VIII. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 1. Przyłącze elektroenergetyczne z osprzętem. 2. Instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych z osprzętem. 3. Instalacja połączeń wyrównawczych. 4. Instalacje teletechniczne i komputerowe. 5. Instalacja alarmowa i monitoringu. 6. Oświetlenie terenu: a) układanie kabli; b) montaż i stawianie słupów oświetleniowych kompletnych; c) montaż na słupach opraw oświetleniowych 50W. IX. ZAGOSPODAROWANIE TERENU: 1. Nawierzchnie drogowe - parkingi a) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podbudowie z krawężnikami i obrzeżami; 2. Chodniki: a) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podbudowie z krawężnikami i obrzeżami; 3. Rowy i przepusty: a) przepusty rurowe pod zjazdami, łącznie z obudową wlotów; b) oczyszczenie rowu z namułu; c) umocnienie dnia i skarp rowu z płyt ażurowych; 4. Kształtowanie terenu i placu zabaw: a) nawierzchnie z płyt gumowych; b) roboty ziemne; c) podbudowy z kruszywa. d) ogrodzenia wraz z furtkami i bramami. e) mury oporowe. f) wbudowanie piasku i pospółki. X. WYPOSAŻENIE TECHNOLOGICZNE 1. Magazyn warzyw i owoców: a) stół ze zlewem 1- komorowym z ociekaczem nad lodówkę i z dolną półką; b) chłodziarka ze stali nierdzewnej o pojemności chłodziarki 115-130 litrów, wyposażona w dwie półki nierdzewne perforowane w standardzie; c) naświetlacz do jaj szufladowy z rejestratorem czasu pracy; d) stół ze zlewem 2- komorowym i z dolną półką; e) półka wisząca dwupoziomowa, przestawna; f) stół z dolną półką; g) basen jednokomorowy; h) obieraczka do ziemniaków; i) umywalka nierdzewna komplet; j) regały magazynowe. 2. Magazyn produktów suchych: a) szafa chłodnicza 700 l; b) szafa mrożnicza 700 l; c) regały magazynowe. 3. Pomieszczenie porządkowe: a) zlew porządkowy, b) szafa na sprzęt porządkowy. 4. Magazyn środków czystości: a) regał magazynowy 5. Kuchnia główna: a) regał magazynowy; b) basen jednokomorowy; c) stół z dolną półką; d) stół ze zlewem 2 komorowym i modułem z szafką; e) stół chłodniczy; f) zlew jednokomorowy z półką; g) stół z dolną półką; h) bemar jezdny 3 komorowy; i) szafka robocza z drzwiami suwanymi; j) taboret gazowy; k) kuchnia gazowa 6 palnikowa z szafką; l) element neutralny na szafce; ł) patelnia uchylna elektryczna; m) piec konwekcyjno - parowy, gazowy; n) automatyczny uzdatniacz wody do pieca; o) umywalka nierdzewna komplet; p) szatkownica z zestawem 5 tarcz; r) mikser planetarny; s) krajalnica z powłoką teflonową; t) wózek kelnerski 6. Zmywalnia naczyń pokonsumpcyjnych: a) stół roboczy z otworem na odpadki, stalowy; b) pojemnik na odpady z pokrywą, jezdny; c) stół załadowczy ze zlewem 1 komorowym kompletnym do zmywarki kapturowej; d) zmywarka kapturowa do naczyń; e) stół wyładowczy do zmywarki kapturowej; f) automatyczny uzdatniacz wody do zmywarki; g) szafa przelotowa; 7. Wyposażenie pozostałe: a) ławeczki do szafek ubraniowych; b) szafki ubraniowe dla dzieci; c) szafki ubraniowe dla personelu; X. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, - geodezyjnych, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji. 2) Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku braku środków finansowych przewidzianych na realizację zadania lub trudności z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45112723-9,
45231000-5,
45320000-6,
39141000-2,
39314000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4754093.13 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OBORNIKI ŚLĄSKIE
więcej: przetargi OBORNIKI ŚLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.