Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Warszawa: Przygotowanie kompletnego wniosku konkursowego dla projektu Archiwa Cyfrowe w ramach Poddziałania 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w tym opracowanie studium wykonalności projektu
Numer ogłoszenia: 69494 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych , ul. Rakowiecka 2D, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 565 46 00, faks 022 565 46 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.archiwa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie kompletnego wniosku konkursowego dla projektu Archiwa Cyfrowe w ramach Poddziałania 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w tym opracowanie studium wykonalności projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie wniosku konkursowego dla projektu Archiwa Cyfrowe w ramach Poddziałania 2.3.2 Cyfrowe udostępnianie zasobów kultury Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, w tym opracowanie kompletnego studium wykonalności projektu. Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach: a) Etap I - przygotowanie kompletnej dokumentacji aplikacyjnej dla projektu wraz z załącznikami, która zostanie określona przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie w regulaminie konkursu dla Poddziałania 2.3.2. PO PC, w tym studium wykonalności projektu oraz projektów umów o partnerstwie pomiędzy beneficjentem i archiwami państwowymi; b) Etap II - wszelkie czynności związane z dostosowaniem dokumentacji wniosku w procesie aplikacyjnym podczas postępowania konkursowego organizowanego przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie w ramach Poddziałania 2.3.2. PO PC Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ UWAGA: Termin wykonania zamówienia Etap I - 15 dni przed upływem ostatecznego terminu składania wniosków konkursowych zgodnie z regulaminem konkursu dla Poddziałania 2.3.2. PO PC, ale nie później niż do 30 maja 2015. Etap II - do zakończenia procedury konkursowej zgodnie z regulaminem konkursu dla Poddziałania 2.3.2. PO PC, nie później niż do 30 listopada 2015 r. W przypadku określenia przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie terminu składania wniosków, który uniemożliwia zachowanie terminów określonych powyżej, terminy te ulegają odpowiedniemu skróceniu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) co najmniej jedną usługę, obejmującą opracowanie studium wykonalności projektu, którego zadaniem było lub jest wytworzenie rozproszonego systemu teleinformatycznego dla minimum 5 jednostek, działającego w architekturze korporacyjnej, o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto (w przypadku projektów, których wartość była wyrażona w innej walucie niż złoty polski przeliczenia wartości należy dokonać po kursie średnim NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania). b) co najmniej jedną usługę polegającą na należytym opracowaniu wniosku o dofinansowanie ze środków pochodzących z Unii Europejskiej. Przez należyte wykonanie opracowania wniosku rozumie się nieodrzucenie wniosku z przyczyn formalnych przez właściwą instytucję oceniającą wniosek, na skutek okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz na podstawie wykazanych w wykazie usług i załączonych dowodów potwierdzających należyte wykonanie w liczbie potwierdzającej spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej trzema nw. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące doświadczenie zawodowe (przy założeniu, że jedna osoba może spełniać więcej niż jedno z wymienionych poniżej kryteriów, a każde kryterium musi być spełnione dla projektów o wartości nie mniejszej niż 15 mln zł brutto - w przypadku projektów, których wartość była wyrażona w innej walucie niż złoty polski przeliczenia wartości należy dokonać po kursie średnim NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania). Zamawiający dopuszcza spełnienie warunków określonych w podpunktach b i c przez jedną osobę. Jedna z poniższych osób, wskazana przez Wykonawcę, będzie pełniła rolę Koordynatora, odpowiedzialnego za współpracę i komunikację z Zamawiającym: a)co najmniej jednym specjalistą ds. opracowania studium wykonalności posiadającym: - doświadczenie wynikające z udziału w co najmniej dwóch usługach obejmujących opracowanie studium wykonalności, których zadaniem było wytworzenie systemu teleinformatycznego; - wykształcenie wyższe; b) co najmniej jednym specjalistą do spraw architektury systemów teleinformatycznych posiadającym: - doświadczenie w zakresie projektowania i budowy sieci teleinformatycznych oraz architektury rozwiązań serwerowych, wynikające z udziału w co najmniej dwóch usługach obejmujących opracowanie studium wykonalności, których zadaniem było wytworzenie systemu teleinformatycznego; - wykształcenie wyższe; c) co najmniej jednym specjalistą ds. architektury systemów teleinformatycznych posiadającym: - doświadczenie w zakresie projektowania zarządzania usługami w systemach teleinformatycznych, wynikające z udziału w co najmniej dwóch usługach, obejmujących opracowanie studium wykonalności, których zadaniem było wytworzenie systemu teleinformatycznego; - wykształcenie wyższe; d) co najmniej jednym specjalistą ds. finansowych posiadającym: - doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji ekonomiczno-finansowej, przy realizacji studium wykonalności dla co najmniej dwóch projektów, w części dotyczącej analizy kosztów i korzyści projektów według zasad obowiązujących przy dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej i dla których takie dofinansowanie zostało przyznane, - wykształcenie wyższe. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wymienione wyżej osoby nie wyczerpują wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy i powinny być traktowane jako minimalne wymagania Zamawiającego. Wykonawca powinien zapewnić swoim specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, którzy mogą być niezbędni do właściwego wykonania umowy. Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu każdą konieczność uzupełnienia zespołu specjalistów wynikającą z przepisów prawa, decyzji, uzgodnień, porozumień i innych okoliczności, które są niezbędne do kompleksowej i prawidłowej realizacji zamówienia. Kompletne wynagrodzenie całego personelu oraz wszelkie koszty związane z obsługą muszą być zawarte w cenie oferty Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku. Zamawiający dokona weryfikacji ww. warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oryginału dokumentu zawierającego zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia w zakresie Etapu I (maksymalnie o 5 dni) - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ap.gov.pl/ w katalogu Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych podkatalog Zam. publ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 2d.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych 02-517 Warszawa, ul. Rakowiecka 2d Kancelaria, pok. 122.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
- Sprzedaż, dostawa, montaż i wykonanie podłączenia dwóch sztuk pralnicowirówek "z barierą higieny," przelotowych, o wsadzie min 18 kg do Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, w Warszawie.
- Remont siatek i blend okiennych w pawilonie zbiorowego zakwaterowania osadzonych A w Areszcie Śledczym w Warszawie- Służewcu.
- Kompleksowa modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Małej 5. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.21.2025
- Konserwacja i naprawy samochodów w Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny 1w Gdyni
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 807 od skrzyżowania z drogą powiatową (starodroże DK nr 17) do węzła Gończyce w ciągu drogi ekspresowej nr S17- nr postępowania 055/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Modernizacja jazu zlokalizowanego w km 16+835 pot. Biały Dunajec w m. Biały Dunajec, Poronin, gm,. Biały Dunajec Poronin, pow. tatrzański, woj. małopolskie - koncepcja i studium wykonalności
- Wykonanie audytu ex ante do projektu FENX.01.01 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz wsparcie dotacyjne
- Opracowanie koncepcji rozwiązań projektowych dla zadania pn.: "Zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Cieszyn"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.