To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-19
Zawiercie: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 3 części
Numer ogłoszenia: 6949 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327850 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 49 41 267, faks 32 67 22 684.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 3 części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 3 części: Część nr 1 - Geodezyjny podział nieruchomości: Część nr 1 składa się z dwóch etapów: 1)W ramach pierwszego etapu należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu: a)wstępne projekty podziału nieruchomości, b)protokół z badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, c)projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający), d)protokół z przyjęcia granic nieruchomości wraz ze szkicem granicznym (1 egz.) 2)W ramach drugiego etapu należy: a)zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b)dostarczyć Zamawiającemu kopię protokołu ze stabilizacji punktów granicznych. Wydzielenie 2 nowych działek - przewidywana maksymalna ilość działek podlegających podziałowi: 20. Wydzielenie każdej następnej działki - przewidywana maksymalna ilość działek powstałych w wyniku podziału: 30. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania granic wydzielonych nieruchomości w ramach wynagrodzenia umownego, w okresie 12 miesięcy od dnia, w którym decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna. Termin okazania zostanie ustalony odrębnie dla każdej nieruchomości. Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Część nr 2 - Geodezyjny podział nieruchomości w celu wydzielenia terenu pod poszerzenie dróg (w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami): Część nr 2 składa się z dwóch etapów: 1)W ramach pierwszego etapu należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu: a)wstępne projekty podziału nieruchomości, b)protokół z badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, c)projekty podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (ilość egz. każdorazowo określi Zamawiający), d)protokół z przyjęcia granic nieruchomości wraz ze szkicem granicznym (1 egz.) 2)W ramach drugiego etapu należy: a)zastabilizować wszystkie punkty załamania nowych granic granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b)dostarczyć Zamawiającemu kopię protokołu ze stabilizacji punktów granicznych. Wydzielenie pierwszej działki w danej drodze - przewidywana maksymalna ilość działek: 20. Wydzielenie każdej następnej działki w danej drodze - przewidywana maksymalna ilość działek: 60. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę na gruncie, że nie nastąpiło zajęcie danej nieruchomości (pomimo danych zawartych w projekcie budowy drogi), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wznowienia punktów granicznych przyległych do pasa drogowego, za co otrzyma 50% wynagrodzenia przysługującego za podział każdej następnej działki w danej drodze. Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Część nr 3 Wykonanie części nr 3 obejmuje zadania: 1)Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów wraz z ich stabilizacją. W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy: a)okazać punkty graniczne oraz przebieg granic nieruchomości Zamawiającemu b)zastabilizować wszystkie wyznaczone punkty granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c)przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: protokół graniczny (1 egz.) wraz z opisem sytuacyjnym punktów granicznych szkic polowy (1 egz.). Przewidywana maksymalna ilość znaków lub punktów: 200 Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania granic wznowionej nieruchomości w ramach wynagrodzenia umownego, w okresie 12 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru zapotrzebowania (zlecenia). Termin okazania zostanie ustalony odrębnie dla każdej nieruchomości. 2)Aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. użytków gruntowych (do 3 działek w wykazie): W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.). Przewidywana ilość wykazów: 4 3)Sporządzanie wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. połączenia działek w jedną nieruchomość (do 6 działek w wykazie): W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.). Przewidywana ilość wykazów: 6 4)Sporządzanie wykazów zmian danych ewidencyjnych dot. połączenia działek w jedną nieruchomość (od 7 do 12 działek w wykazie): W ramach zapotrzebowania (zlecenia) należy sporządzić i przekazać Zamawiającemu wykaz zmian danych ewidencyjnych (2 egz.). Przewidywana ilość wykazów: 6. Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Dotyczy Części nr 1, 2 i 3: Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1774 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr. 268 poz. 2663) oraz ustawą z dnia 17 maja 1989 r. oraz Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. Nr 520 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega, że szacunkowe ilości poszczególnych zapotrzebowań (zleceń) mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o 40% w zakresie każdej z części. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna łączna kwota udzielonych zapotrzebowań (zleceń) w ramach danej części wyniesie 60 % wartości każdej z części zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego wraz z zamówieniami uzupełniającymi wynosi odpowiednio: dla Części nr 1: 80 487,81 zł, dla Części nr 2: 117 073,17 zł, dla Części nr 3: 110 731,71 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Geodezyjny podział nieruchomości.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
ZENON SZLACHTA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE GEOTEX
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe Geotex Zenon Szlachta, Ul. Piastowska 27, 42-440 Ogrodzieniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73650,00
Oferta z najniższą ceną: 73650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77000,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Geodezyjny podział nieruchomości w celu wydzielenia terenu pod poszerzenie dróg (w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami).
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Prawne WIGRA s.c. Jerzy Wilk, Radosław Ostrowski, Ul. Katowicka 23, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78048,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64200,00
Oferta z najniższą ceną: 64200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91020,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: 1)Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewid. gruntów wraz z ich stabiliz. 2)Aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie sporządzania wykazów zmian danych ewid.dot. użytków gruntowych (do 3dział. w wykazie) 3)Sporządzanie wykazów zmian danych ewid. dot.połączenia działek w jedną nieruch. (do6 dział. w wykazie) 4)Sporządzanie wykazów zmian danych ewid. dot.połączenia działek w jedną nieruch. (od7do12 dział. w wyk.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Prawne WIGRA s.c. Jerzy Wilk, Radosław Ostrowski, Ul. Katowicka 23, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56400,00
Oferta z najniższą ceną: 56400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93200,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu."
- Remont dachu budynku przy ulicy Daszyńskiego 4 w Zawierciu
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 6 zadań w ramach zadania Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.
- "Wynajem koparki przeładunkowej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zawierciu"
- Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz wykonanie przeglądów przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Wykonanie dokumentacji technicznej w zakresie klasoużytków dla działek ewidencyjnych, stanowiących grunty pod rowami.
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego dróg
- Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Raczkach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kuczków, Wola Kuczkowska, Wolica
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.