To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69502 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Chorzów: Realizacja usługi transportu sanitarnego w zakresie następujących części zamówienia:
Zadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika";
Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę";
Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]";
Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego";
Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 50852
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 55226
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, krajowy numer identyfikacyjny
27150341000000, ul.
ul. Strzelców Bytomskich
11,
41500
Chorzów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 499 115, faks
322 413 952, e-mail
zp@zsm.internetdsl.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zsm.com.pl e-mail: zp@zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi transportu sanitarnego w zakresie następujących części zamówienia: Zadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika"; Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę"; Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]"; Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego"; Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SPZOZ ZSM/ZP/ 9 /2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy przystępujący do postępowania będą: 1. świadczyć usługi o standardzie zgodnym z obowiązującymi w tym zakresie przepisami z użyciem środków transportu posiadających cechy techniczne i jakościowe zgodnie określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane, ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym, spełniają wymogi sanitarne, posiadają aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne, ubezpieczenie OC i NW, zaopatrzone w środek łączności np. telefon komórkowy, zapewniające osobom przewożonym odpowiednią temperaturę dostosowaną do pory roku, posiadać Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art.53 ust.1 pkt. 12 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r poz. 1137 ze zm.) - na dzień podpisania umowy; 2.zatrudniać pracowników o kwalifikacjach odpowiednich do realizacji oferowanych usług - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantujący wykonanie usługi z należytą starannością. Skład zespołu (dotyczy zadania nr 1, 2, 3 i 5) powinien być zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2013.757 ze zm.). Kierowca kierujący pojazdem uprzywilejowanym musi spełniać wymagania, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2015 poz. 155 z późn. zm.); 3. posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz dysponować taką ilością środków transportu sanitarnego i zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. Wykonawcy muszą posiadać taką ilość środków transportu, aby mógł obsłużyć więcej niż jedno zlecenie w jednym czasie, a w przypadku awarii środka transportu sanitarnego, zapewnić transport zastępczy, bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego. 4. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą - za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych, zwanego dalej "ubezpieczeniem OC" na minimalną sumę gwarancyjną (zg. Z zapisami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dziennik Ustaw Nr 293, poz. 1729); § 3 ust.1). 5. zapewnić środki transportu sanitarnego w bardzo dobrym stanie technicznym, dopuszczone do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami (mające ważne przeglądy techniczne, wymagane przez obowiązujące prawo lub wymagane/zalecane przez producenta pojazdów), zachowując wymagana czystości i estetyczny wygląd oraz posiadające ubezpieczenie OC i NW, odpowiednio oznaczone, pozostające w dyspozycji Wykonawcy na podstawie ważnego tytułu prawnego, zapewniającego możliwość nieprzerwanego korzystania z tych pojazdów przez Wykonawcę. 6. zapewnić ciągłość usług, zapewnić bezpieczeństwo przewożonych osób i materiałów, w tym wymaganą odpowiednimi przepisami dezynfekcję środków transportu sanitarnego. 7. świadczyć usługi rzetelnie przez całą dobę - we wszystkie dni tygodnia, także w niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy i soboty, w ciągu całego okresu trwania umowy. Okresy realizacji umów dla poszczególnych zadań: 1. Zadanie nr 1 - Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 1 nastąpi w okresie 12 miesięcy od dnia 01 listopad 2017r. do 31 października 2018 r. 2. Zadanie nr 2 - Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 2 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. 3. Zadanie nr 3 - Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]; Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 3 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. 4. Zadanie nr 4 - Transport sanitarny materiału biologicznego. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 4 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. 5. Zadanie nr 5 - Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę. Realizacja usług transportu sanitarnego w zakresie zadania nr 5 nastąpi w okresie 18 miesięcy od dnia 16 kwietnia 2017r. do 31 października 2018 r. Zamawiający przewiduje przy realizacji zamówienia możliwość skorzystania z "prawa opcji", możliwość zmiany wynagrodzenia oraz możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego. Opis przewidywanych zmian ujęto w projekcie umowy § 6 - "Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
60122170-1
Dodatkowe kody CPV:
60113310-9,
60113300-6,
85120000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 - "Transport sanitarny karetką typu "S" - z opieką medyczną lekarza / ratownika" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76317.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 93870 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza poza teren szpitala na odległość do 25 km w jedną stronę" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT405541.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 467640 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - na terenie szpitala [przewóz pacjentów między oddziałami a pracownią rezonansu magnetycznego]" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5634.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6300 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie nr 4 - "Transport sanitarny materiału biologicznego" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45518.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 55987,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie nr 5 - "Transport sanitarny karetką typu "P" - z opieką medyczną ratownika /sanitariusza - poza teren szpitala na odległość powyżej 25 km w jedną stronę" |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6556.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 10710 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą kriogenicznych zbiorników ciekłego tlenu
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty c.o., gaz - paczka nr 1
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.