Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Zbąszynek: Ręczne i mechaniczne oczyszczanie Zbąszynka
Numer ogłoszenia: 69518 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbąszynek , Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, faks 068 3849484.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ręczne i mechaniczne oczyszczanie Zbąszynka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) ręczne usunięcie darni wokół krawężników drogowych; 2) ręczne usunięcie darni wokół obrzeży chodnikowych; 3) oczyszczenie mechaniczne z zanieczyszczeń chodników oraz wysepek; 4) oczyszczenie ręczne z zanieczyszczeń jezdni w obrębie skrzyżowań, wysepek, rozjazdów ulicznych, zatok oraz oczyszczenie jezdni wyłączonych z ruchu; 5) sprzątanie ulic przy użyciu zamiatarek mechanicznych w odległości 2x(do)1m od krawężnika; 6) chemiczne zwalczanie chwastów z kostki ulicznej; 7) wywóz zebranych odpadów na wysypisko wraz z uiszczeniem przez wykonawcę opłaty za ich zago-spodarowanie; 8) chemiczne zwalczanie chwastów na ścieżkach rowerowych, chodnikach; 9) wykaszanie pasów zieleni między ulicą a innymi urządzeniami drogowymi (chodniki ścieżki rów uliczny itp.). Zamówienie obejmuje m.in. oczyszczanie ulic na terenach osiedli mieszkaniowych, gdzie z uwagi na parkujące samochody występują utrudnienia w mechanicznym oczyszczaniu ulic. W miejscach niedostępnych dla zamiatarki wykonawca będzie zobowiązany do ręcznego oczyszczenia tych miejsc. Skutkiem wykonania ww. czynności ma być uzyskanie stanu czystości oczyszczanego terenu. Ręczne oczyszczanie chodników, placów i schodów polega na: 1) zamiataniu chodników; 2) zbieraniu większych śmieci(opakowań ,papierowych, z tworzyw sztucznych) ; 3) usuwaniu odrostów roślinności ,opadłych liści z terenów utwardzonych; 4) opróżnianiu ulicznych koszy na śmieci, myciu koszy i ich malowaniu; 5) gromadzeniu zebranych odpadów i ich wywozie; 6) sprzątaniu placów przy użyciu małych zamiatarek mechanicznych o masie własnej do 2,5 t; - wykonywaniu ww. prac w trybie interwencyjnym, na podstawie zgłoszeń przedstawiciela zamawiającego, w ciągu maksymalnie 2 godzin od chwili dokonania zgłoszenia (dotyczy także dni wolnych od pracy). Skutkiem wykonania ww. czynności ma być uzyskanie stanu czystości oczyszczanego terenu. Dodatkowo wykonawca jest zobowiązany do sprzątania placów wraz z ulicami do nich przyległymi po organizowanych przez Gminę Zbąszynek imprezach (np. Sylwester, Boże Ciało), po uprzednim uzgodnieniu terminu, obszar około 10 000 m2. Sprzątanie takie powinno być wykonane bezpośrednio po zakończeniu imprezy, najpóźniej do godz. 8.00 rano następnego dnia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający szacuje, że prace objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane średnio jednokrotnie w ciągu miesiąca, jednakże realizacja zależy od bieżących potrzeb zamawiającego i uwarunkowań pogodowych. Wielkości i zakres zamawianychusług mogą różnić się od szacunkowych ilości podanych przez zamawiającego w przedmiocie zamó-wienia maksymalnie do 20%.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiada decyzję na przewóz odpadów na terenie gminy Zbąszynek;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) usługi utrzymania czystości ulic i chodników o łącznej wartości brutto tych usług nie mniejszej niż 150 000,00 rocznie 1 taka usługa w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponuje następującym sprzętem w celu realizacji zamówienia: zamiatarka samojezdna do 2,5t min 1szt., zamiatarka uliczna min 1szt., opryskiwacz zawieszany do oprysku herbicydami ścieżek i chodników z aktualnym atestem min 1szt., kosiarka samojezdna do utrzymania terenów zielonych min 1szt, środki transportu do przewozu odpadów zielonych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro nr 30 w Urzędzie Miejskim Zbąszynek
ul. Rynek 1
66-210 Zbąszynek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Zbąszynku ul. Rynek 1 66-210 Zbąszynek Biuro nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZBĄSZYNEK
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Zbąszynek
- STRZELNICA W POWIECIE 2024
- Termomodernizacja budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. Jana Pawła II w Zbąszynku.
więcej: przetargi ZBĄSZYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku Urzędu przy ul. Rakowieckiej 25/27
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Tomice w sezonie zimowym 2024/2025
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ oraz całorocznego utrzymania porządku na terenie przylegającym do budynku przy ulicy Szkolnej 16
- Letnie i zimowe utrzymanie miejskich dróg, chodników, terenów rekreacyjnych, placów, parkingów i skwerów w granicach administracyjnych Miasta Węgrowa
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Teatru Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Oddziału Wojewódzkiego NFZ w siedzibach przy ul. Szkolnej 16 i Nadstawnej 4 w Lublinie oraz całoroczne utrzymanie porządku przy ul. Szkolnej 16
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.