Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-30
Poznań: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów
zielonych w zasobach własnych Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Poznaniu przy Osiedlu Folwarczna 22ABCD, 23ABCD, 24,25ABCDEF, 26AB, 29ABCDE, 30ABCDE, 31ABC, 32ABCD, 33ABCD, 34, 35, 36,37ABC, 38ABCDE
Numer ogłoszenia: 69533 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Konfederacka 4, 60-281 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 850 83 40, faks 061 8523124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ptbs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę sprzątania nieruchomości, utrzymania terenów zielonych w zasobach własnych Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. usytuowanych w Poznaniu przy Osiedlu Folwarczna 22ABCD, 23ABCD, 24,25ABCDEF, 26AB, 29ABCDE, 30ABCDE, 31ABC, 32ABCD, 33ABCD, 34, 35, 36,37ABC, 38ABCDE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych wspólnych zasobów mieszkaniowych, pielęgnacji zieleni oraz wykonywanie usług pomocniczych. a) usługi z zakresu sprzątania powierzchni wewnętrznych (uwaga- 22% podatek VAT) dotyczą części wspólnych w szczególności: - klatek schodowych, - hal garażowych, - ciągów komunikacyjnych na poddaszach i w piwnicach, - suszarni, - pralni, - wózkarni, - wind, - mycie drzwi wejściowych i drzwi do pomieszczeń wspólnych, - mycie okien, - mycie parapetów i balustrad schodowych, - mycie lamperii, - mycie grzejników, - mycie kloszy i lamp, - maszynowe polerowanie powierzchni wewnętrznych, - itp. b) usługi z zakresu sprzątania powierzchni zewnętrznych (uwaga- 7% podatek VAT) dotyczą części wspólnych w szczególności: - chodników wraz z dojściami, - jezdni, - placów, - placów zabaw, - miejsc parkingowych, - wjazdy, wyjazdy z hal garażowych, - schody komunikacyjne, - opróżnianie koszy na śmieci, - sprzątanie miejsc przeznaczonych na składanie śmieci, - w okresie zimowym odśnieżanie ciągów komunikacyjnych- chodników wraz z dojściami, dojazdów, miejsc parkingowych, dróg wewnętrznych, - posypywanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, - wywóz śniegu, błota pośniegowego, - itp. c) usługi utrzymania terenów zielonych: - koszenie trawników, - grabienie i wywóz trawy, - pielęgnacja krzewów, żywopłotów, - grabienie i wywożenie liści, - usuwanie chwastów, - przekopywanie trawników, - podlewanie trawników i krzewów, - nasadzanie krzewów i kwiatów, - nawożenie oraz ochrona chemiczna zieleni przed szkodnikami i chorobami roślin, - itp. d) usługi pomocnicze: - wywieszanie i zdejmowanie flag, - wydawanie kluczy od pomieszczeń wspólnego użytkowania, - dostarczanie najemcom korespondencji pomiędzy PTBS a najemcami, - usuwanie plakatów i ogłoszeń, - dozór nad stałym zamknięciem wejść dachowych, - przekazywanie zauważonych usterek technicznych, - współdziałanie ze służbami porządkowymi i organami bezpieczeństwa, - zakup i wykładanie środków do deratyzacji (1x w roku), - itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł słownie: pięćtysięcyzłotych 00/100. 2.Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu 2.1.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.2.gwarancjach bankowych 2.3.gwarancjach ubezpieczeniowych 2.4.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami). 3.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Nr IBAN PL 42 1130 1088 0002 0417 0020 0001 Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu ul. Św. Marcin 58/64, 61-807 Poznań. 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 8.04.2010 r. do godziny 12.00. 6.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy, w formie oryginału, załączyć do oferty lub dostarczyć do Zamawiającego przed datą i godziną złożenia ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie są wymagane specjalne uprawnienia- oswiadczenie art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wiedza podstawowa- oswiadczenie art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprzęt do sprzatania. Złożenie oświadczenia art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełnienie załącznika nr 3 do SIWZ w przypadku zamiaru zlecania prac innemu podmiotowi z określeniem zakresu. Nie wypełnienie załącznika oznacza wykonanie przedmiotu zamówienia przez wykonawcę w całości.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie polisy OC o wartości minimum 30 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp- załącznik nr 2 a do SIWZ. 4. Wykaz prac, które będą zlecane podwykonawcom, załącznik nr 3 do SIWZ, 5. Opłacona polisa ubezpieczeniowa OC lub dokument stwierdzający posiadanie takiego ubezpieczenia, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w rozdziale V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda aby wykonawca załączył oświadczenia wymienione w punkcie 2,3 tych podmiotów. 8. Parafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503) Wykonawca zastrzega ich tajność na formularzu oferty określając numery stron.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zapisów umowy mogą być wprowadzone na zasadach obowiązujących w art. 144 ust.1. Prawa zamówień publicznych, w formie pisemnej (aneks do umowy). Zmiany zapisów mogą dotyczyć przypadków: -dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Zamawiającego bez zmian samego Zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Poznańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 60-281 Poznań, ul. Konfederacka 4- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Codzienne dostawy pieczywa
- Zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. ul. Chłapowskiego 45.
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Zakup wyposażenia medycznego dla Działu Operacyjno-Pooperacyjnego w Szpitalu św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Zagospodarowanie stawu we Wtelnie
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.