Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Chodel: Zagospodarowanie do funkcji rekreacyjno-turystycznej zalewu i terenu wokół zalewu w Chodlu oraz poprawa estetyki miejscowości poprzez:
Dostawę małej architektury do zagospodarowania i oznakowania terenu oraz elementy wyposażenia kąpieliska wodnego i plaży
Numer ogłoszenia: 69538 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodel , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 81 827 73 10, faks 81 827 73 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie do funkcji rekreacyjno-turystycznej zalewu i terenu wokół zalewu w Chodlu oraz poprawa estetyki miejscowości poprzez: Dostawę małej architektury do zagospodarowania i oznakowania terenu oraz elementy wyposażenia kąpieliska wodnego i plaży.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: CZEŚĆ I: oznakowanie ścieżek spacerowych i tras rowerowych Ta część zamówienia dotyczy dostawy: 1.Stelażu na tablicę informacyjno-edukacyjną o wym. ok. 125 x 150 cm - 2 szt 2.Stelażu na tablicę informacyjno-edukacyjną o wym. ok. 100 x 135 cm - 4 szt 3.Stelażu na tablicę informacyjno-edukacyjną o wym. ok. 45 x 75 cm - 14 szt 4.Tablicy informacyjno-edukacyjnej o wym. ok. 125 x 150 cm - 2 szt 5.Tablicy informacyjno-edukacyjnej o wym. ok. 100 x 135 cm - 4 szt 6.Tablicy informacyjno-edukacyjnej o wym. ok. 45 x 75 cm - 14 szt 7.Tablic drewnianych (kierunkowskazów - 5 szt CZEŚĆ II:elementy infrastruktury towarzyszącej Ta część zamówienia dotyczy dostawy: 1. Ławki zewnętrznej bez oparcia - 11 szt 2. Stojaka na rowery - 2 szt 3. Stojaka na worki na śmieci - 10 szt 4. Kosza na śmieci w obudowie drewnianej- 5 szt 5. Kosza na śmieci - betonowego - 5 szt CZEŚĆ III.1:sprzęt i akcesoria do rekreacji wodnej i na plaży (zestaw kontenerów) Ta część zamówienia dotyczy dostawy i usytuowania: 1.Przenośnego kontenera magazynowo-biurowego - 1 szt CZEŚĆ III.2:sprzęt i akcesoria do rekreacji wodnej i na plaży Ta część zamówienia dotyczy dostawy: 1.Rowera wodnego (kadłub z poliestru) - 2 szt 2.Rowera wodnego (kadłub z polietylenu) - 2 szt 3.Kajaka 2-osobowego - 2 szt 4.Kajaka 2-osobowego + miejsce na dziecko - 2 szt 5.Łodzi wiosłowej - 1 szt 6.Pontona z winylu - 2 szt 7.Pontona z PCV - 2 szt 8.Materacy dziecięcych - 10 szt 9.Materacy dmuchanych - 10 szt 10.Wioseł kajakowych - 8 szt 11.Wioseł do łodzi - 2 szt 12.Wioseł pontonowych - 4 szt 13.Bosaków - 1 szt 14.Lin torowych żółtych - 25 m - 6 kpl 15.Lin torowych czerwonych - 25 m - 7 kpl 16.Kotwic gumowych - ciężarek - 5 kg -15 szt 17.Boi kąpieliskowo-cumowniczych -15 szt 18.Kół ratunkowych - 2 szt 19.Boi ratunkowych -2 szt 20.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (XS) - 8 szt 21.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (S)- 8 szt 22.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (M) - 8 szt 23.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (L) - 4 szt 24.Parawanu plażowego - 3 kpl CZEŚĆ IV:zabawki na plac zabaw przy plaży Ta część zamówienia dotyczy dostawy i montażu: a) baszty ze zjeżdżalnią - 1 szt, b) zjeżdżalni wysokiej - ślizg - 1 szt c) huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt d) huśtawki wagowej - 1 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.20.00-0, 39.11.00.00-6, 44.21.11.00-3, 37.41.23.00-2, 37.50.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dostawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj.: - co najmniej dwóch dostaw polegających na dostawie: a)tablic informacyjnych o wartości brutto 20 000 PLN każda - dla części I, b)ławek, koszy o wartości brutto 10 000 PLN każda - dla części II, c)przenośnych kontenerów o wartości brutto 30 000 PLN każda - dla części III.1, d)sprzęty i akcesoria do rekreacji wodnej o wartości brutto 30 000 PLN każda- dla części III.2, e)zabawek na plac zabaw o wartości brutto 10 000 PLN każda - dla części I, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dostawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dostawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dostawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z § 27 SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Działanie Odnowa i Rozwój Wsi, objęte PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZEŚĆ I: oznakowanie ścieżek spacerowych i tras rowerowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia dotyczy dostawy: 1.Stelażu na tablicę informacyjno-edukacyjną o wym. ok. 125 x 150 cm - 2 szt 2.Stelażu na tablicę informacyjno-edukacyjną o wym. ok. 100 x 135 cm - 4 szt 3.Stelażu na tablicę informacyjno-edukacyjną o wym. ok. 45 x 75 cm - 14 szt 4.Tablicy informacyjno-edukacyjnej o wym. ok. 125 x 150 cm - 2 szt 5.Tablicy informacyjno-edukacyjnej o wym. ok. 100 x 135 cm - 4 szt 6.Tablicy informacyjno-edukacyjnej o wym. ok. 45 x 75 cm - 14 szt 7.Tablic drewnianych (kierunkowskazów) - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZEŚĆ II:elementy infrastruktury towarzyszącej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ II:elementy infrastruktury towarzyszącej Ta część zamówienia dotyczy dostawy: 1.Ławki zewnętrznej bez oparcia - 11 szt 2.Stojaka na rowery - 2 szt 3.Stojaka na worki na śmieci - 10 szt 4.Kosza na śmieci w obudowie drewnianej - 5 szt 5.Kosza na śmieci - betonowego - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZEŚĆ III.1:sprzęt i akcesoria do rekreacji wodnej i na plaży (zestaw kontenerów)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia dotyczy dostawy i usytuowania: 1. Przenośnego kontenera magazynowo-biurowego - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZEŚĆ III.2:sprzęt i akcesoria do rekreacji wodnej i na plaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia dotyczy dostawy: 1.Rowera wodnego (kadłub z poliestru) - 2 szt 2.Rowera wodnego (kadłub z polietylenu) - 2 szt 3.Kajaka 2-osobowego - 2 szt 4.Kajaka 2-osobowego + miejsce na dziecko - 2 szt 5.Łodzi wiosłowej - 1 szt 6.Pontona z winylu - 2 szt 7.Pontona z PCV - 2 szt 8.Materacy dziecięcych - 10 szt 9.Materacy dmuchanych - 10 szt 10.Wioseł kajakowych - 8 szt 11.Wioseł do łodzi - 2 szt 12.Wioseł pontonowych - 4 szt 13.Bosaków - 1 szt 14.Lin torowych żółtych - 25 m - 6 kpl 15.Lin torowych czerwonych - 25 m - 7 kpl 16.Kotwic gumowych - ciężarek - 5 kg - 15 szt 17.Boi kąpieliskowo-cumowniczych - 15 szt 18.Kół ratunkowych - 2 szt 19.Boi ratunkowych - 2 szt 20.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (XS)- 8 szt 21.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (S)- 8 szt 22.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (M)- 8 szt 23.Kamizelek ratunkowych z kołnierzem (L)- 4 szt 24.Parawanu plażowego - 3 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.23.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZEŚĆ IV:zabawki na plac zabaw przy plaży..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ta część zamówienia dotyczy dostawy i montażu: a) baszty ze zjeżdżalnią - 1 szt, b) zjeżdżalni wysokiej - ślizg - 1 szt c) huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt d) huśtawki wagowej - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- Rozwój Działalności Parku Technologii Kosmicznych (Etap I). Budowa budynku biurowego, modułowego z elementów prefabrykowanych.
- Budowa publicznego żłobka w mieście Kobyłka w formule zaprojektuj-wybuduj
- Dostawa foteli biurowych dla Wydziału Chemicznego, Politechniki Gdańskiej
- Doposażenie placu zabaw przy Samorządowym Żłobku "Brzozowy gaik" w Jajkowie
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.