To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-07
Szczecin: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 69542 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 52199 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, fax 091 4394763.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz obiektów Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Zamawiającego w zakresie utrzymania (zapewnienia) porządku i czystości w zajmowanych przez niego lokalach/obiektach o łącznej powierzchni 6 900,21 m² oraz na terenach zewnętrznych przylegających do obiektów będących w eksploatacji Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych, w tym na terenach utwardzonych o łącznej powierzchni 4 221,80 m² i na terenach zielonych o łącznej powierzchni 5 189,50 m². 2.Zestawienie objętych usługą powierzchni w poszczególnych obiektach Zamawiającego wraz z ilością wybranych elementów wyposażenia oraz przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników określono w załączniku nr 2 A do umowy. 3.Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawcy w ramach świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia określono w załączniku nr 2 do umowy i obejmuje: 3.1.Utrzymanie porządku i czystości wewnątrz lokali/obiektów. W tym sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych, pomieszczeń pomocniczych (pomieszczeń technicznych, kotłowni, magazynków), ciągów komunikacyjnych, wejść, pomieszczeń sanitarnych i socjalnych. 3.2.Mechaniczne czyszczenie wykładziny dywanowej (poliamidowej), metodą ekstrakcyjną o łącznej powierzchni 3 142,32 m² przy użyciu profesjonalnych urządzeń i zastosowania odpowiednich środków czyszczących - 1 raz podczas trwania umowy w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego i w terminie uzgodnionym przez strony. 3.3.Utrzymanie czystości na terenach utwardzonych (chodnikach, parkingach, drogach dojazdowych) przyległych do lokali/obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji: Biura Powiatu Kołobrzeskiego, Koszalińskiego). 3.4.Utrzymanie terenów zielonych przyległych do obiektów Zamawiającego (nie dotyczy lokalizacji Biura Powiatu: Białogardzkiego, Drawskiego, Gryfickiego, Gryfińskiego, Kamieńskiego, Kołobrzeskiego, Koszalińskiego, Łobeskiego, Pyrzyckiego, Sławieńskiego). 4.Wykonawca świadczył będzie usługę przy użyciu własnych środków czystości, urządzeń, narzędzi, a także materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do obrotu i stosowania tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych (zgodnych z parametrami określonymi w umowie) oraz mydła w płynie, worków na śmieci i ścinki papierowe do niszczarek. 5.Wykonawca w ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi będącej przedmiotem zobowiązany będzie do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia wewnątrz lokali/obiektów Zamawiającego w dni robocze dla Zamawiającego, w godz. od 15:30 do 20:30, za wyjątkiem archiwum zakładowego w Mirosławcu przy ul. Kościuszki 16, które sprzątane będzie w dni robocze w godzinach od 13:00 do 16:15, natomiast wykonywanie czynności dotyczących utrzymania porządku i czystości na zewnątrz obiektów odbywać się będzie w każdym czasie za wiedzą Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo częściowego przekazywania powierzchni, która ma być objęta usługą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 337225,59 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 8 A, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28459.20
- Oferta z najniższą ceną: 28459.20 / oferta z najwyższą ceną: 50020.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Usługa sprzątania pomieszczeń i obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.