To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 69583 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Wieliczka: Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Grajów, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie - etap II w ramach zadania "Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Grajów, Kokotów, Mała Wieś, Podstolice, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 39115 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny
12068127000000, ul.
ul. Słowackiego
51,
32020
Wieliczka, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 294 91 89, faks
012 294 91 89, e-mail
zbk@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): www.zbk.wieliczka.eu
Adres profilu: http://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych,m,255243,2014.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Grajów, Mała Wieś, Węgrzce Wielkie - etap II w ramach zadania "Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Grajów, Kokotów, Mała Wieś, Podstolice, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZBK.271.03.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 94 położonej w miejscowości Grajów, gmina Wieliczka polegającego na: - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 495m2, - wykonaniu warstwy mrozoochronnej z pospółki - 495m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 495m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 495m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej, z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - 495m2, - wykonaniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 100mb, - wykonaniu elementu ściekowego wraz z przykryciem na podsypce cementowo-piaskowej, - 11 mb, - wykonanie studni chłonnej z zabezpieczeniem - szt. 1 Część nr 2: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 104/15 położonej w miejscowości Mała Wieś, gmina Wieliczka polegającego na: - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 334m2, - wykonaniu warstwy mrozoochronnej z pospółki - 334m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 334m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 334m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej, z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - 334m2, - wykonaniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 72mb, - wykonaniu nawierzchni: - wykonaniu warstwy mrozoochronnej z pospółki - 205m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 205m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech.- 205m2 - wykonanie warstwy wyrównującej do spadków z kruszywa łamanego stab. mech.- 582m2, - wykonanie warstwy wiążącej, beton asfaltowy- 205m2, - wykonanie warstwy ścieralnej, mieszanka mineralno - asfaltowa- 205m2, Część nr 3: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 1041 i 1043 położonej w miejscowości Węgrzce Wielkie, gmina Wieliczka polegającego na: - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 606m2, - wykonaniu warstwy mrozoochronnej z pospółki - 606m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 606m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech.- 606m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej, z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - 606m2, - wykonaniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 105mb, - wykonaniu elementu ściekowego wraz z przykryciem na podsypce cementowo-piaskowej, - 12mb. 2. Kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45100000-8 Podbudowa pod nawierzchnie 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 3. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w w/w dokumentach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w w/w dokumentach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego zgodnie z gwarancją i rękojmią zaoferowaną w ofercie na wykonane zamówienie. 6. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 6.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 6.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza). 6.4) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, pojazdów, maszyn oraz sprzętu, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególności: kierownika budowy, robót itp. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, że osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia są zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w/w oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w niniejszym punkcie. W przypadku niespełnienia w/w wymagań Zamawiającego Wykonawca/ podwykonawca zobowiązuje się zapłacić na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu zamawiającemu oświadczenia. Zamawiający może w każdej chwili zwrócić się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego że osoba wykonująca czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony taki przypadek. 8. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne. Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015 r., poz. 65), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zawarcia umowy na obie części zamówienia dopuszcza się aby funkcję kierownika budowy dla obu tych części wykonywała ta sama osoba.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45233253-7,
45233000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część nr 1: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 94 położonej w miejscowości Grajów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT79226.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 68503.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część nr 2: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 104/15 położonej w miejscowości Mała Wieś |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT119921.81 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 78779.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zakup usług doradztwa zawodowego" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- "Rozbudowa drogi gminnej 560832K w km od 0+030,20 do km 0+225,80; od 0+225,80 do km 0+534,30 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka" oraz budowa sieci wodociągowej
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami dróg i ulic na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Dostawa środków czystości - część 2 - środki czyszczące".
- "Usługi wykonania przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Dostawa szyn, rozjazdów i elementów złącznych szyn - część II dostawa elementów złącznych do montażu szyn kolejowych S-24"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.