To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-09
Czeladź: Organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości Pogorzelica, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkołyi z powrotem.
Numer ogłoszenia: 6958 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406586 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Szkół, ul. Szkolna 6, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2658569, faks 032 2651853.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości Pogorzelica, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkołyi z powrotem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III Miejskiego Zespołu Szkół - Szkoły Podstawowej Nr 2 w Czeladzi na tzw. zieloną szkołę do miejscowości nadmorskiej, w tym przewóz uczniów autokarem z Czeladzi do miejsca pobytu zielonej szkoły i z powrotem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Przewidywana liczba uczniów - 50, w tym 2 dzieci bezpłatnie (z rodzin najuboższych). Rzeczywista liczba uczniów może ulec zmianie z przyczyn losowych. a) zapewnienie bezpłatnego pobytu kadry, tj. kierownik + jeden opiekun na piętnastu uczniów. b) czas trwania wypoczynku 14 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu), w tym 13 noclegów. 2.2. Podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC- sprawne, sprzęt DVD/, spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci: a) zapewnienie obsługi dwóch kierowców. b) zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji. c) w przypadku awarii autokaru zleceniobiorca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. d) w przypadku awarii klimatyzacji koszt transportu zostanie obniżony o 10% proporcjonalnie do długości trasy. 2.3. Zapewnienie pobytu w ośrodku wypoczynkowym : a) obiekt oddalony maksymalnie do 700 m od morza, ogrodzony; b) zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych lub typu studio (max.2+3 osobowe) z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, wyposażonych w łóżka jednoosobowe -nie piętrowe, szafę ubraniową, stolik, krzesła . c) wyklucza się pawilony z wyjściem z pokoju bezpośrednio na zewnątrz budynku; d) umieszczenie wszystkich uczestników wyjazdu z naszej szkoły w jednym budynku na sąsiadujących piętrach; e) każdy wychowawca zakwaterowany w oddzielnym pokoju; f) stołówka w budynku ośrodka (dopuszcza się usytuowanie stołówki na terenie obiektu); g) wyżywienie 4X dziennie ( śniadanie, obiad, podwieczorek ,kolacja) oraz suchy prowiant na drogę powrotną i wycieczki całodniowe, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Posiłki mają być urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych. h) turnus rozpoczyna się od kolacji a kończy śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną; i) preferowane śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu; j) wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów i pieczywa z dżemem; k) zapewnienie ogrzewania budynku w przypadku niskich temperatur; l) pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży; ł) rezydent z ramienia biura. 2.4 Zorganizowanie: a) dwóch całodziennych wycieczek autokarowych z przewodnikiem i opłaconymi biletami wstępu do zwiedzanych obiektów (min. 2 obiekty w trakcie każdej z nich) + rejs statkiem (w razie niesprzyjających warunków atmosferycznych zmiana terminu wycieczek), b) ogniska z pieczeniem kiełbasek c) dwóch wejść na basen kryty, w przypadku braku możliwości zorganizowania wejść na basen dopuszcza się inny rodzaj rozrywki np. pracownia bursztynu, latarnia morska, stadnina koni, Park Dinozaurów, Wioska Indiańska, lekcja żywej historii, przejażdżka kolejką Retro, seans multimedialny, zawody sportowe Euro 2012, itp.(mają to być dwie atrakcje, inne niż podczas wycieczek autokarowych) 2.5 Wymagania dotyczące zaplecza edukacyjno- sportowego: a) co najmniej jedna świetlica, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia) z możliwością zorganizowania dyskotek, konkursów; b) zapewnienie jednego pomieszczenia (sali), wyposażonej w tablicę, stoliki i krzesła do prowadzenia zajęć dydaktycznych, mieszczącego około 30 uczniów; c) możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu TV i DVD; d) zorganizowanie co najmniej czterech dyskotek w turnusie, e) obiekt powinien posiadać boiska sportowe, plac zabaw, a Wykonawca zapewnić możliwość korzystania z bazy rekreacyjno - sportowej ośrodka, f) zapewnienie drobnych nagród, czapeczek i dyplomów dla każdego uczestnika. 2.6 Zapewnienie opieki medycznej: a) pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie ośrodka (w przypadku dziecka umieszczonego w izolatce opiekę nad nim zapewnia pielęgniarka); b) zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem; c) Wykonawca zapewni zaopatrzenie w podstawowe leki i środki opatrunkowe 2.7. Pozostałe warunki zamówienia: a) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie; b) zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż kwota brutto złożonej oferty; c) Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży polisę ubezpieczeniową lub odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLARIS sp. z o. o oddział Biuro Podróży, ul. Miodowa 2, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45844,00
Oferta z najniższą ceną: 45844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104260,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wycieczki objazdowej do Szwajcarii dla czynnych i emerytowanych pracowników Kuratorium Oświaty w Kielcach z transportem autokarowym
- Usługa rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych oraz rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych oraz pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz dla Polskiego Teatru Tańca"
- Organizacja wycieczki autokarowej dla pracowników i emerytów OR KRUS Lublin oraz podległych PT na trasie Czeska i Saksońska Szwajcaria, Drezno i inne atrakcje w terminach 5-8 i 12-15 czerwca 2025 r.
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z Gminy Bolesławiec w 2025r.
- Organizacja wyjazdu "Zielonej Szkoły" dla dzieci ze szkół podstawowych w Gminie Grębocice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.